return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Kleinere Party's Info (pg. 4)
View this Thread in Original format
Remy D
19 april Excess in de POWERZONE!!!!!!

4 hours SVEN VATH Woohoooooooooo

daar ben ik te vinden. :D:D:eyes:
Jappio
Komende vrijdag ga ik naar Starlight.. Dus jullie horen t wel hoe t daar bevalt :p
Eye-Riz
ehm, was dit niet een thread over kleine underground parties? Daar valt Starlight NIET onder... of was het de verkeerde thread? of gewoon off topic? :p

[edit met typex mode]veeg veeg alle typfoutjes weg[/edit met typex mode]
Akira
quote:
Originally posted by Jappio
Komende vrijdag ga ik naar Starlight.. Dus jullie horen t wel hoe t daar bevalt :p


Veel plezier manneke...hoop niet dat het zo druk word als afgelopen zaterdag voor je want dan is het enorm KUT...

IK ga niet vond het Te duur
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Eye-Riz
ehm, was dit niet een thread over kleine underground parties? Daar valt Starlight NIET onder... of was het de verkeerde thread? of gewoon off topic? :p

[edit met typex mode]veeg veeg alle typfoutjes weg[/edit met typex mode]


mee eens... maar miss underground herself komt anders niet met suggesties.... en dat wil(len) wij/ik toch eigenlijk wel zien :rolleyes:

greetz!
Jappio
Ik ga weer ff verder off topic (sorry daarvoor, maar ik had t nu eenmaal hier in deze thread gepost)

Ik heb echt nog nooit zo'n aanfluiting meegemaakt als gisteren op evolution in starlight.. De halve zaal was maar vol (de grootste dan) de andere 2 zalen waren haast helemaal leeg.. Ik snap dat publiek daar echt niet hoor, op 1 avond gielen & armin (die overigens nog best lekker draaiden) en dan gewoon hooguit 400 man daarzo! Zeer vaag.. Zo stond promiss te draaien voor 4 man (waaronder ik en een maat van me :rolleyes: ) Echt niet te geloven zeg.. Is t altijd zo rustig daarzo, of houden ze alleen van boerenstampmuziek? ltr
Jappio
nog ff een toevoeging:

Het personeel van starlight is overigens best oke.. Gewoon een bierie gekregen omdat ze t ook nie kick vonden hehe
Optimus
Area 1, techno:
Dave Miller, Damian Keane, Aril Brikha LIVE, Joel Mull, Rino Cerrone, Miss Djax

Area 2, house, club:
Valdez, Benny Rodriguez, Marcella, Sean McCaff


Area 3. chill, lounge:
Moos, Morpheus, Passetti

op 4 mei in de Haagse Hogeschool

http://www.integrate-event.nl/

ik denk maar dat ik hier naaartoe ga... ken 3 namen, maar dat boeit niet, ik wil Mss Djax graag zien... 5 min lopen van me af:D:D:D
Optimus
ik zat net op die site te kijken... damn die heb best wel bekende namen gehad in t verleden


FRIDAY, OCTOBER 22TH, 1999
ATRIUM HAAGSE HOGESCHOOL
FEATURING:
SVEN VATH, MICHEL DE HEY, SECRET CINEMA,
HUMAN BEINGS, ZZINO VS ACCELERATOR

SATURDAY, JUNE 23TH, 1999
ATRIUM HAAGSE HOGESCHOOL
FEATURING:
SPEEDY J, JAMES RUSKIN, DAMIAN KEANE, STEVE BICKNELL

SATURDAY, DECEMBER 1ST, 2001
ATRIUM HAAGSE HOGESCHOOL
FEATURING:
L'AMOUR, REMY, JAY DENHAM, MARCO BAILEY, ACID JUNKIES, RAMON, RON DE JOODE, ROOG, JEF K
Dr. Kuipers
Vorig jaar op eind feest Hogeschool Enschede ook vette DJ's

Marco V
Johan Gielen
Boozy Woozy

voor een eindfeestje toch leuke namen, hopelijk is dat dit jaar ook weer.

Index heeft ook altijd vette DJ's (zie Index thread)

En ik hoorde van Kolkiewolkie dat Warmduscher en Gary D binnenkort (in mei ofzo) bij Lucky draaien :eyes:

Dat is dus een behoorlijk boerenkeet alla Dieka, volgens mij zelfs erger als Dieka, maar zal er dan maar eens heen gaan :p

Eye-Riz
quote:
mee eens... maar miss underground herself komt anders niet met suggesties.... en dat wil(len) wij/ik toch eigenlijk wel zien

Psychedelic Circus, Teknation, Freaks forever, Elements (nee, niet die grote, klein hier in Utrecht) zijn andere organisaties hier in Utrecht. Pick Up in Heemskerk hoorde ik laatst ook iets van.
dus, go your gang, suggesties genoeg voor voorlopig dacht ik zo...
franzelare
Lucky heeft wel een hoog ons kent ons gehalte vooral op zaterdag!!
maar vrijdags is het vaak wat rustiger en komen de mansen zoals op 3 mei dus eigenlijk allemaal voor de muziek!!
Het is in ieder geval een stuk minder boerenkeet als dieka dat is een ding dat vast staat!! En als je van kinderporno hou kom je vroeg op de avond wel aan je trekken :mad:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement