|
Intuition Invites - Asta, Den Haag (NL) [16-12-2006]
|
View this Thread in Original format
| Gonzo |
Zo: nog effe voor het kerstdineren en het oliebollen happen een Intuition-feest op het programma :)
Uiteraard hopen we ook weer op de komst van een delegatie BETA's :) :) |
|
|
| Push2005 |
No offence, maar die line-up is een pak saaier en minder kwalitatief dan de vorige keren :(
John O' Callaghan
Niets voor mij vrees ik :) |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by Push2005
No offence, maar die line-up is een pak saaier en minder kwalitatief dan de vorige keren :(
John O' Callaghan
Niets voor mij vrees ik :) |
Smaken verschillen ;). |
|
|
| Vishnu |
| Toch zeker weer het overwegen waard wat mij betreft. Twee nieuwe namen voor mij, en Helsloot is een fantastische DJ. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Vishnu
en Helsloot is een fantastische DJ. |
.
ITWT 007 & 009 & Capital = :eyes: |
|
|
| Bertn |
| JOC lijkt mij als DJ nóg beter dan Luc Adriaenssens |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Push2005
No offence, maar die line-up is een pak saaier en minder kwalitatief dan de vorige keren :(
John O' Callaghan
Niets voor mij vrees ik :) |
nogmaals
...zei de Tiësto-fan
:p |
|
|
| Push2005 |
What the hell doet dat er nu toe :conf:
Afgezaagd.
Je kan toch moeilijk ontkennen dat Jon O Bir, Alex Morph & Steve Helstrip interessanter zijn dan JOC of Giuseppe. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Push2005
Je kan toch moeilijk ontkennen dat Jon O Bir, Alex Morph & Steve Helstrip interessanter zijn dan JOC of Giuseppe. |
Feit. Kmoet ook ni veel hebben van JOC, ma Misja en Menno zijn toch al twee heel sterke namen. |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Push2005
What the hell doet dat er nu toe :conf:
Afgezaagd.
Je kan toch moeilijk ontkennen dat Jon O Bir, Alex Morph & Steve Helstrip interessanter zijn dan JOC of Giuseppe. |
Ik vind van niet, omdat Guiseppe derbij staat, en dat is de voornaamste reden waarom dit feestje zeker op mijn provisionele agenda komt te staan :D Vooral live dan :crazy: En als die dan draait zoals op een Nu NRG liveset met veel eigen producties dan is't :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Freezel |
| Asta staat toch op de banlijst, dus ben er niet bij en zit wss in Londen ;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Push2005
John O' Callaghan
|
You tool ! |
|
|
|
|