return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Intuition Invites - Asta, Den Haag (NL) [16-12-2006]
View this Thread in Original format
Gonzo
quote:
Intuition Invites

Intuition Invites
Saturday the 16th of December 2006
Asta Theater, The Hague (NL)

Area 1 – Mainstage

Intuition
Menno de Jong (NL)
www.mennodejong.com
Cliff Coenraad (NL)
www.cliffcoenraad.com

Invited
Giuseppe Ottaviani (Live) [Vandit] (Italy)
www.giuseppeottaviani.it / www.nunrg.it
John O’Callaghan [Discover] (Ireland)
www.johnocallaghan.net
Misja Helsloot [Gesture] (NL)
www.misjahelsloot.com

+ 5 Lasers
+ Top Visuals
+ Special FX
& MC Stephen


Area 2 – Foyer / Chillout

Sied Van Riel www.siedvanriel.com
Tim Nokx www.timnokx.com
Storyteller www.storytellermusic.nl


Short Info

Event: Intuition Invites
Date: Saturday the 16th of December 2006
Venue: Asta Theatre, The Hague (NL)
Website: www.asta.nl
Time: 23:00-05:00
Minimum Age: 18
Tickets: EUR 10.00 / 12.50 (presale / door)
Presale: http://www.intuitionrecordings.com/index.php?id=70





Zo: nog effe voor het kerstdineren en het oliebollen happen een Intuition-feest op het programma :)

Uiteraard hopen we ook weer op de komst van een delegatie BETA's :) :)
Push2005
No offence, maar die line-up is een pak saaier en minder kwalitatief dan de vorige keren :(

John O' Callaghan

Niets voor mij vrees ik :)
Gonzo
quote:
Originally posted by Push2005
No offence, maar die line-up is een pak saaier en minder kwalitatief dan de vorige keren :(

John O' Callaghan

Niets voor mij vrees ik :)


Smaken verschillen ;).
Vishnu
Toch zeker weer het overwegen waard wat mij betreft. Twee nieuwe namen voor mij, en Helsloot is een fantastische DJ.
Phortastic
quote:
Originally posted by Vishnu
en Helsloot is een fantastische DJ.


.

ITWT 007 & 009 & Capital = :eyes:
Bertn
JOC lijkt mij als DJ nóg beter dan Luc Adriaenssens
Xilver
quote:
Originally posted by Push2005
No offence, maar die line-up is een pak saaier en minder kwalitatief dan de vorige keren :(

John O' Callaghan

Niets voor mij vrees ik :)


nogmaals

...zei de Tiësto-fan

:p
Push2005
What the hell doet dat er nu toe :conf:

Afgezaagd.

Je kan toch moeilijk ontkennen dat Jon O Bir, Alex Morph & Steve Helstrip interessanter zijn dan JOC of Giuseppe.
Xilver
quote:
Originally posted by Push2005
Je kan toch moeilijk ontkennen dat Jon O Bir, Alex Morph & Steve Helstrip interessanter zijn dan JOC of Giuseppe.


Feit. Kmoet ook ni veel hebben van JOC, ma Misja en Menno zijn toch al twee heel sterke namen.
Synthesia
quote:
Originally posted by Push2005
What the hell doet dat er nu toe :conf:

Afgezaagd.

Je kan toch moeilijk ontkennen dat Jon O Bir, Alex Morph & Steve Helstrip interessanter zijn dan JOC of Giuseppe.


Ik vind van niet, omdat Guiseppe derbij staat, en dat is de voornaamste reden waarom dit feestje zeker op mijn provisionele agenda komt te staan :D Vooral live dan :crazy: En als die dan draait zoals op een Nu NRG liveset met veel eigen producties dan is't :eyespop: :eyespop: :eyespop:

Freezel
Asta staat toch op de banlijst, dus ben er niet bij en zit wss in Londen ;)
TOR
quote:
Originally posted by Push2005
John O' Callaghan


You tool !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement