return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
SweTA mixfestival winter 2006
View this Thread in Original format
jofawe
Jahaaaa.. Nu är det dags igen!

Vilka är på?!
När kör vi? (förslagsvis nångång efter lucia)

Resten är som förut!
Kommer bli kul nu, när fler och fler från sweta får riktiga spelningar ;)

Jag vill dock ha något tema... inte genomgående alla låtar, men gärna något som återspeglas i nån låt i mixarna.
Sen tror jag vi får fixa det där med jinglarna i förväg nu.. haha..
SteveTranz4ever
Jag är såklart på och jag vill ha fler till livespelningen denna gången!

Men jag föreslår efter nyår! Så jäkla mycket som det är redan i november och december!
Laszlo
jag är på...tror jag...har mer eller mindre lagt djandet på hyllan, men ett 60-minutersset ska jag nog kunna klämma ut :)
jofawe
visst fan.. livespelningen med.. den är het, het som wazabi!
montana
det kommer bli ett uncle montana set för denna. ska bli lite annorlunda däremot
Braxen
Vore ju kul, som Steve pratat om tidigare, att träffas å spela/sända live från nått ställe .. om det skulle klaffa, typ innan nått partaj eller nått
mr_fisken
Är det dags nu igen ? :D

Vad menar du med tema jofawe?

Förra gången hade vi ju en enkel och bra hemsida men den tycker jag vi borde använda bättre. att man under varje dj har en liten info text med vad det är för hårdvara han/hon spelat in mixen med, vilken stil han/hon kör osv

live spelning hos stefan låter trevligt :)
Gate 42
skulle kanske inte vara omöjligt att styra upp en liten "kompis-klubb".. fixa lite ljud, ljus i någon mysig lokal och köra lite "äkta" live för de som är där.. och om möjligheter finns streama det ut till de stackarna som inte kan närvara?

bira bira bira! bärs bärs bärs! :tongue2
RebeL9
nu är det så att alla inte bor i hufvudstaden.
SteveTranz4ever
De flesta bor i hufvudstaden...

Obeservera nu hur fullständigt inaktiva (DJ-)medlemmar kommer att poppa upp som shrooms en regning dag pga mixfestivalen. :D

RebeL9
jo men alla som inte bor i hufvudstaden borde ju fortfarande kunna ställa upp med en mix hoppas jag?
jofawe
quote:
Originally posted by RebeL9
jo men alla som inte bor i hufvudstaden borde ju fortfarande kunna ställa upp med en mix hoppas jag?
klart man kan..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement