|
SweTA mixfestival winter 2006
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
Jahaaaa.. Nu är det dags igen!
Vilka är på?!
När kör vi? (förslagsvis nångång efter lucia)
Resten är som förut!
Kommer bli kul nu, när fler och fler från sweta får riktiga spelningar ;)
Jag vill dock ha något tema... inte genomgående alla låtar, men gärna något som återspeglas i nån låt i mixarna.
Sen tror jag vi får fixa det där med jinglarna i förväg nu.. haha.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag är såklart på och jag vill ha fler till livespelningen denna gången!
Men jag föreslår efter nyår! Så jäkla mycket som det är redan i november och december! |
|
|
| Laszlo |
| jag är på...tror jag...har mer eller mindre lagt djandet på hyllan, men ett 60-minutersset ska jag nog kunna klämma ut :) |
|
|
| jofawe |
| visst fan.. livespelningen med.. den är het, het som wazabi! |
|
|
| montana |
| det kommer bli ett uncle montana set för denna. ska bli lite annorlunda däremot |
|
|
| Braxen |
| Vore ju kul, som Steve pratat om tidigare, att träffas å spela/sända live från nått ställe .. om det skulle klaffa, typ innan nått partaj eller nått |
|
|
| mr_fisken |
Är det dags nu igen ? :D
Vad menar du med tema jofawe?
Förra gången hade vi ju en enkel och bra hemsida men den tycker jag vi borde använda bättre. att man under varje dj har en liten info text med vad det är för hårdvara han/hon spelat in mixen med, vilken stil han/hon kör osv
live spelning hos stefan låter trevligt :) |
|
|
| Gate 42 |
skulle kanske inte vara omöjligt att styra upp en liten "kompis-klubb".. fixa lite ljud, ljus i någon mysig lokal och köra lite "äkta" live för de som är där.. och om möjligheter finns streama det ut till de stackarna som inte kan närvara?
bira bira bira! bärs bärs bärs! :tongue2 |
|
|
| RebeL9 |
| nu är det så att alla inte bor i hufvudstaden. |
|
|
| SteveTranz4ever |
De flesta bor i hufvudstaden...
Obeservera nu hur fullständigt inaktiva (DJ-)medlemmar kommer att poppa upp som shrooms en regning dag pga mixfestivalen. :D |
|
|
| RebeL9 |
| jo men alla som inte bor i hufvudstaden borde ju fortfarande kunna ställa upp med en mix hoppas jag? |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by RebeL9
jo men alla som inte bor i hufvudstaden borde ju fortfarande kunna ställa upp med en mix hoppas jag? | klart man kan.. |
|
|
|
|