return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
אני נוסע לאילת יום רביעי...
View this Thread in Original format
Dj Moriano
אני עוזב אותכם מהימים רביעי עד ראשון או שני לא יודע כל כך....

עכשיו אני חייב למצוא מסיבה ללכת אליה, מי שמכיר שירשום....

:eyes: :eyes:
NeMeSiS1234
אני כל כך רוצה לנסוע לאילת
אבל אין לי כל כך הרבה כסף
הכי זול שם זה איזה 250 שקל ללילה ומה זה אין עלי סכום כזה עכשיו
=[
mos2002
מה קרה לכם, לוקחים אוהל + שק שינה + ציפה נגד יתושים ושאר מזיקים ומתמקמים על החוף

או שכבר אסור אני לא יודע..... הקיצר למי שנוסע שיהנה שם למרות שיהיה חם בטירוף
DjChook
quote:
Originally posted by mos2002
מה קרה לכם, לוקחים אוהל + שק שינה + ציפה נגד יתושים ושאר מזיקים ומתמקמים על החוף

או שכבר אסור אני לא יודע..... הקיצר למי שנוסע שיהנה שם למרות שיהיה חם בטירוף


אאת זה עושים על הכנרת
בימים שהיה כנרת

באילת הכי זול זה אכסנית הנוער
NyKoN
וואי סבבה לך אחי

לא לפני הרבה זמן הייתי שם וכיף בטירוף
מללללללללללא כוסיות על הבריכה ובחוף
Hell_Copter
קודם כל גבר תהנה!!!!
וכמו שכבר אמרתי לך... לך לרד לובסטר שזה צמוד לקניון
שם יש מסיבות פתוחות ולפעמים זה נחמד שם
אתה לא בגיל לכל הדיסקוטקים שם
נסה להכנס לאיזה פאב כמו מאנקיס או יאכט פאב... ולפעמים יש מסיבות על חופים באיזור הטיילת

שהייתי בחופש הגדול באילת שילמתי ל 4 לילות טיפה מעל 100 ללילה
איך הגעת ל250 אני לא יודע... והייתי בריביירה שזה נחשב מלון על רמה
Dj Moriano
אני יהיה בדן
DjChook
quote:
Originally posted by Dj Moriano
אני יהיה בדן


אווווווו
דן זה המלון הכי טוב שיש באילת
ואין עוררין
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DjChook


אווווווו
דן זה המלון הכי טוב שיש באילת
ואין עוררין


ואללה שמעתי שהוא טוב... פעם ראשונה שאני בו
yahel222
quote:
Originally posted by Hell_Copter

שהייתי בחופש הגדול באילת שילמתי ל 4 לילות טיפה מעל 100 ללילה
איך הגעת ל250 אני לא יודע... והייתי בריביירה שזה נחשב מלון על רמה


ריביירה....ממש רמה מה אתה חטווי
סתם חרטה - מלון לילדים יש סיבה למה רק נוער הולך לשם

מוריאנו תהנה אחיי אם מי אתה נוסע????
לך לגרין ביץ' זה 100 מטר מהקניון

בטיול השנתי שלנו השנה בערב השלישי היו שם איזה 100 ילדים מהשכבה (מתוך 500 ככה)
כולם השתכרו איזה דחקות היו שם !!!!!!!!!!
חזרנו למלון הרסנו אותו חיחיחיחייי

Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222


ריביירה....ממש רמה מה אתה חטווי
סתם חרטה - מלון לילדים יש סיבה למה רק נוער הולך לשם


זה מלון 4 כוכבים
ואולי זה לא כמו הילטון מלכת שבא אבל בשבילי עם חברים זה מספיק
Dj Moriano
quote:
Originally posted by yahel222

מוריאנו תהנה אחיי אם מי אתה נוסע????
לך לגרין ביץ' זה 100 מטר מהקניון



תודה ואני נוסע עם אחות אבא וחבר (חבר טוב לא בן של חברים של ההורים)



טוב עכשיו שמעו לכל אוהדי הפעול ת"א אם יש פה....

אז אני יהיה עם יוסי אבוקסיס במלון ולא סתם יהיה איתו במלון אני ממש יהיה איתו כי חבר טוב של אבא שלי שאירגן את כל זה יש לו אחות והיא נשואה ליוסי אבוקסיס אז גם הוא מצטרך....


אני מוכר תמונה חתומה ב12 ש"ח :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement