|
אני נוסע לאילת יום רביעי...
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
אני עוזב אותכם מהימים רביעי עד ראשון או שני לא יודע כל כך....
עכשיו אני חייב למצוא מסיבה ללכת אליה, מי שמכיר שירשום....
:eyes: :eyes: |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אני כל כך רוצה לנסוע לאילת
אבל אין לי כל כך הרבה כסף
הכי זול שם זה איזה 250 שקל ללילה ומה זה אין עלי סכום כזה עכשיו
=[ |
|
|
| mos2002 |
מה קרה לכם, לוקחים אוהל + שק שינה + ציפה נגד יתושים ושאר מזיקים ומתמקמים על החוף
או שכבר אסור אני לא יודע..... הקיצר למי שנוסע שיהנה שם למרות שיהיה חם בטירוף |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by mos2002
מה קרה לכם, לוקחים אוהל + שק שינה + ציפה נגד יתושים ושאר מזיקים ומתמקמים על החוף
או שכבר אסור אני לא יודע..... הקיצר למי שנוסע שיהנה שם למרות שיהיה חם בטירוף |
אאת זה עושים על הכנרת
בימים שהיה כנרת
באילת הכי זול זה אכסנית הנוער |
|
|
| NyKoN |
וואי סבבה לך אחי
לא לפני הרבה זמן הייתי שם וכיף בטירוף
מללללללללללא כוסיות על הבריכה ובחוף |
|
|
| Hell_Copter |
קודם כל גבר תהנה!!!!
וכמו שכבר אמרתי לך... לך לרד לובסטר שזה צמוד לקניון
שם יש מסיבות פתוחות ולפעמים זה נחמד שם
אתה לא בגיל לכל הדיסקוטקים שם
נסה להכנס לאיזה פאב כמו מאנקיס או יאכט פאב... ולפעמים יש מסיבות על חופים באיזור הטיילת
שהייתי בחופש הגדול באילת שילמתי ל 4 לילות טיפה מעל 100 ללילה
איך הגעת ל250 אני לא יודע... והייתי בריביירה שזה נחשב מלון על רמה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אני יהיה בדן |
אווווווו
דן זה המלון הכי טוב שיש באילת
ואין עוררין |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DjChook
אווווווו
דן זה המלון הכי טוב שיש באילת
ואין עוררין |
ואללה שמעתי שהוא טוב... פעם ראשונה שאני בו |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שהייתי בחופש הגדול באילת שילמתי ל 4 לילות טיפה מעל 100 ללילה
איך הגעת ל250 אני לא יודע... והייתי בריביירה שזה נחשב מלון על רמה |
ריביירה....ממש רמה מה אתה חטווי
סתם חרטה - מלון לילדים יש סיבה למה רק נוער הולך לשם
מוריאנו תהנה אחיי אם מי אתה נוסע????
לך לגרין ביץ' זה 100 מטר מהקניון
בטיול השנתי שלנו השנה בערב השלישי היו שם איזה 100 ילדים מהשכבה (מתוך 500 ככה)
כולם השתכרו איזה דחקות היו שם !!!!!!!!!!
חזרנו למלון הרסנו אותו חיחיחיחייי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yahel222
ריביירה....ממש רמה מה אתה חטווי
סתם חרטה - מלון לילדים יש סיבה למה רק נוער הולך לשם
|
זה מלון 4 כוכבים
ואולי זה לא כמו הילטון מלכת שבא אבל בשבילי עם חברים זה מספיק |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by yahel222
מוריאנו תהנה אחיי אם מי אתה נוסע????
לך לגרין ביץ' זה 100 מטר מהקניון
|
תודה ואני נוסע עם אחות אבא וחבר (חבר טוב לא בן של חברים של ההורים)
טוב עכשיו שמעו לכל אוהדי הפעול ת"א אם יש פה....
אז אני יהיה עם יוסי אבוקסיס במלון ולא סתם יהיה איתו במלון אני ממש יהיה איתו כי חבר טוב של אבא שלי שאירגן את כל זה יש לו אחות והיא נשואה ליוסי אבוקסיס אז גם הוא מצטרך....
אני מוכר תמונה חתומה ב12 ש"ח :D |
|
|
|
|