|
Scandinavian Music Convention 2007 ..::.. 1-2 Mars (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| Fredagen ser jävligt nice ut men det blir Sven Väth @ Kphg dagen innan istället :) |
|
|
| Jeremy H |
Whoa.. Extrawelt hade varit nice att se! :eyespop:
Antar att dom lirar live? Aldrig hört talas om att nån av dom DJar.. |
|
|
| benni |
| ahh nicceeee 16 bit lolitas första spelning i sverige antar jag?? |
|
|
| Dj P.A! |
Whooooa!!!! VIlken monster lineup på torsdagen!!
Markus Schulz & Marco V. Nu slipper man åka till Trance Energy under helgen för att se Markus!!! |
|
|
| mjz |
| Diggar torsdagen, man skulle ju faktiskt hinna med det innan TE :) |
|
|
| fede |
fredagen :crazy:
vad är åldersgränsen osv? |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by fede
fredagen :crazy:
vad är åldersgränsen osv? |
20 .. kolla sidan slöis .. :disbelief |
|
|
| [SWE]Helios |
| Funderar allvarligt att dra till stockholm på torsdagen och sen flyga till holland på fredagen =D |
|
|
| Jeremy H |
| Reklam om SMC sänds på mtv nu.. såg reklamen tidigare idag. |
|
|
| Braxen |
| Vilka kommer då ? :eek: |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Braxen
Vilka kommer då ? :eek: |
+1 fredagen |
|
|
| ColinZeal |
Har tagit ledig fredagen.. 16bit lolitas och extrawelt framför allt.
Nåt att se på fredagen? Nån som vet/tycker det? |
|
|
|
|