|
Scandinavian Music Convention 2007 ..::.. 1-2 Mars (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Braxen |
| quote: | Originally posted by ColinZeal
Har tagit ledig fredagen.. 16bit lolitas och extrawelt framför allt.
Nåt att se på fredagen? Nån som vet/tycker det? |
Gillar man house så absolut, Extrawelt ska bli intressant å se oxo imo |
|
|
| ColinZeal |
| quote: | Originally posted by Braxen
Gillar man house så absolut, Extrawelt ska bli intressant å se oxo imo |
Ja uhm, electro-house och tech-house går alltid hem.. Så vadå? Har jag någon chans? ;) |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by ColinZeal
Har tagit ledig fredagen.. 16bit lolitas och extrawelt framför allt.
Nåt att se på fredagen? Nån som vet/tycker det? |
Jag vet att det är något att se på fredagen och det är Junior Jack och Kid Creme samt även Lee Cabrera. Kommer bli asbra. |
|
|
| mr_fisken |
Hej
Intresset för DJ-Camp skolan har varit enormt! Vilket är jättekul.
Vi vill meddela att du har fått en plats i DJ skolan.
Det här innebär att du måste anmäla dig på München-Bryggeriet en halvtimme innan skolan startar (dvs. Torsdag klockan 11.30). Har du inte registrerat dig går din plats till automatiskt till nästa i kön.
Se bifogat schema för upplägget på DJ Campen.
Vi ses på torsdag!
Mvh
Dee Jay Promotions & Metro
.. synd att man ska på 'music production on mac' kl 12 och sen 'log pro 7, music production and software instruments' 13.30 och efter det 'reason and logic' och till sist 16.00 'fx and mixing' så det blir tajt att hinna med dj campingen :clown: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Dom är ju tyvärr alltid sent ute med info av alla de slag när det gäller SMC... men iaf... här är lite tider att hålla koll på!
TORSDAG

FREDAG
Vad som händer dagtid får ni spana in här
|
|
|
| Aendy |
| , hata februari, jag blir helt förvirrad med dagarna. Fattade inte att det var under min lovvecka som denna fest blev av. Nu måste man ju dit. Finns det något förköp kvar? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Aendy
, hata februari, jag blir helt förvirrad med dagarna. Fattade inte att det var under min lovvecka som denna fest blev av. Nu måste man ju dit. Finns det något förköp kvar? |
Det lär de göra... ticnet.se !
Lov.... vilket lyxeri! |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det lär de göra... ticnet.se !
Lov.... vilket lyxeri! |
Lol. steve jag köper biljett nu 20 min innan insläpp på ticnet racar till t centralen för at få tag på den och hänger med =) snacka om sista minuten.
Snowave |
|
|
| putnani |
Jag säger bara Värsta skitet igår. långt ifrån vad ferry spelade på berns.
pinsamt ända bild jag kommer posta är denna. resten skit inget laser show eller liknade.

|
|
|
| Alm_rs |
Kan hålla med putnani.. Stora golvet var ingen höjdare. Trist musik, lite folk och rätt dålig ljussättning.
Bättre var det då i "The Arcade" där Eddy Cabrera lirade helt suveränt. Det räddade kvällen, hade sjukt kul där. Får se om man drar ikväll igen.. Nån som hört Junior Jack spela och kan säga hur han är? |
|
|
| mr_fisken |
| putnani: vad har ferry på berns med smc på munchen att göra? :S |
|
|
| ColinZeal |
Aaaa.. Det var ingen vidare ihåg. Bara en massa rök på huvudgolvet och knappt nån folk. Sen var musiken inte så bra. Tillbringade visserligen mestadels av tiden på Galleriet där 16 bit lolitas och Mashtronic spelade för mig och tre andra grabbar som dansade järnet.
4 pers på golvet!
:O
Tyckte synd om artisterna. Hörde tyvärr inte så mycket av Le Fleur men det lät riktigt bra det hon spelade i slutet. Synd synd synd. Sen var det otroligt mycket folk på arkaden som sagt till Cabrera.
:)
Funderar på att skippa ikväll trots att jag redan betalat. |
|
|
|
|