|
Gissa låten (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| doter |
har ingen aning på denna heller =(
Fan ja har tappat stinget tror ja, lr e d solsting kanske =P |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by doter
har ingen aning på denna heller =(
Fan ja har tappat stinget tror ja, lr e d solsting kanske =P |
:D :D :D Känner inte igen denna heller tyvärr....Har Marco V lirat denna mycket säger du..... |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by x-dream
Har Marco V lirat denna mycket säger du..... |
jepp det säger jag :) Innan iallfall för den är inte ny.
Ni ska få en ledtråd: 2 gånger på Mysteryland 2001 :) |
|
|
| reveal |
| men ärligt, är det ingen som kan gissa på min låt? kommer snart att tillkännage vilken det är om ni inte klarar det. :) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Connector
jepp det säger jag :) Innan iallfall för den är inte ny.
Ni ska få en ledtråd: 2 gånger på Mysteryland 2001 :) |
Den enda låt som lirades två gånger på det setet va
Sandra Vibot-Everyday....Vet dock inte vilken mix detta är.. |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by x-dream
Den enda låt som lirades två gånger på det setet va
Sandra Vibot-Everyday....Vet dock inte vilken mix detta är.. |
äh, tar en annan låt istället. Lyssna 21:52 på Marco V - Mysteryland 2001 (den som fanns här på TA) så hör du den :) Blir lite muppat när man konventerar låtar fram och tillbaka.
ny låt samma adress! |
|
|
| x-dream |
Då var det väl Everyday mix på Sandra Vibot då da.......Fan vad är detta nu da....
Denna känner jag igen....Låter som något som Blank&Jones har lirat... |
|
|
| reveal |
måste tyvärr avslöja låten nu... ni kommer ju aldrig på den :)
det var DJ TIESTO!!! med Montana och Storm i låten "Gimme some sugar" |
|
|
| reveal |
nån som är sugen på att gissa på låten? ;)
lyssna |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by reveal
nån som är sugen på att gissa på låten? ;)
lyssna |
dit tii dit tii dit tii...
Huh...:conf:
Har inte en aning...:D |
|
|
|
|