|
Gissa låten (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Dj_ExOn |
| Du stanna inne i Trance genren! Hehehe jag vet ej techno? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Dj_ExOn
Du stanna inne i Trance genren! Hehehe jag vet ej techno? |
håller med där... kan bara trance ,) |
|
|
| Dj_ExOn |
| Reveal kolla min tråd! Det finns en fråga;) |
|
|
| Connector |
Ny låt nu, samma adress (eftersom techno inte var godkänt).
gissa på! |
|
|
| doter |
| fan den låten borde ja kunna, men ja kan inte komma på nåt namn nu... =( |
|
|
| x-dream |
| Om du har lust så för du gärna säga vad det var för techno låt :D :D :D :D :D |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by x-dream
Om du har lust så för du gärna säga vad det var för techno låt :D :D :D :D :D |
hehe, det var Surgeon - Midnight Club Tracks 2 :) |
|
|
| doter |
| Ingen som vet vilken låt som e just nu på giss-listan? |
|
|
| King of Clubs |
| Derb - Derb?!? Nån annan än Aromeremix tror jag.. :) |
|
|
| doter |
Tror faktiskt inte ja hört den senaste upplagda låten =(
knaaaazzz |
|
|
|
|