|
Gissa låten (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| doter |
| Pablo Gargano Remix då? |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by doter
Pablo Gargano Remix då? |
rätt!!! :) |
|
|
| x-dream |
| Känner igen denna oxå.....Gäller att hitta namnet bara.... |
|
|
| robstar |
ja vet ja vet!
De e "Dj Scot project - Overdrive"
:D |
|
|
| Connector |
| grattis robstar! Det är rätt låt, men vilken remix är det? :p |
|
|
| robstar |
De e väl orginal mixen?
Mp3n som ja har låter lika dant å den heter Orginal mix |
|
|
| Connector |
| det är inte orginalet. Jag valde just den här delen av låten för det låter nästan exakt som orginalet :p |
|
|
| doter |
Den e dett m nize iaf!
Overdrive!!!
Kan d vara Airplay Remix kanske?
lr Arome??? |
|
|
| Connector |
Rätt remix doter: Arome!
Kommer snart en ny låt :) |
|
|
|
|