|
Gissa låten (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| King of Clubs |
| fick inget ljud... skumt. |
|
|
| Dj_ExOn |
| Det där var nåt som jag inte kände igen? |
|
|
| King of Clubs |
| Har inte en suck om vad det där är.... |
|
|
| doter |
har hört skydive kanske en ggn, å den andra tror ja inte ja hört alls...
fan d här e fett m skoj ju... fortsätt..! |
|
|
| x-dream |
| Jag känner igen gissa2.....fan kommer ju inte på namnet.... |
|
|
| x-dream |
Skulle det kunna vara....
Stargazers-Is there anybody out there(warp brothers remix) |
|
|
| Connector |
| Väldigt rätt x-dream! Nu är det din tur :) Eller om jag ska ta en till låt :p |
|
|
| x-dream |
| Ta du en låt till....Lite dålig med att klippa ihop små samples.... |
|
|
|
|