|
Gissa låten (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| x-dream |
| quote: | Originally posted by doter
Tror faktiskt inte ja hört den senaste upplagda låten =(
knaaaazzz |
Håller med dig där...Känner inte igen denna.... |
|
|
| Trancefella |
| quote: | Originally posted by x-dream
Håller med dig där...Känner inte igen denna.... |
like latin for me too... |
|
|
| King of Clubs |
| Inte en susning.... |
|
|
| reveal |
| connector, du får köra lite "vanligare" låtar, dina är ju helt omöjliga att känna igen (nästan iaf) |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by reveal
connector, du får köra lite "vanligare" låtar, dina är ju helt omöjliga att känna igen (nästan iaf) |
definera vanligare låtar tack, sånt som spelas på radio eller? Och vem bestämmer vilken låt som är vanlig?. Låten var Amara - Nimbus
tar en annan låt då.
http://mydicksbigger.com/dump/gissa.mp3 |
|
|
| King of Clubs |
| Okej... En av favoriterna... Sasha - Xpander :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Connector
definera vanligare låtar tack, sånt som spelas på radio eller? Och vem bestämmer vilken låt som är vanlig?. Låten var Amara - Nimbus
tar en annan låt då.
http://mydicksbigger.com/dump/gissa.mp3 |
"vanligare låt"... att klippa ut en del av en låt som är specifik för en viss låt, så att man känner igen den... att bara ta lite beats ger ju oftast inget tex...
din senaste låt är mkt bättre, för den känner man igen direkt (iaf jag), men jag kan fan inte komma på vad den heter ;) |
|
|
| King of Clubs |
| ...eller? Nu blev jag osäker när jag lyssnade på den... |
|
|
| Connector |
King of Clubs: Fel låt :p
reveal: Lyssnade du äns på den förra låten? Jag hade ju klippt ut en bit som man känner igen den på (om man har hört låten förrut då). Du får gärna ta över den här leken om du inte gillar mina låtar |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Connector
reveal: Lyssnade du äns på den förra låten? Jag hade ju klippt ut en bit som man känner igen den på (om man har hört låten förrut då). Du får gärna ta över den här leken om du inte gillar mina låtar |
jo visst gjorde jag, jag menade inte med mitt exempel att du hade gjort fel heller, utan jag påpekade bara vad jag tyckte var fel (och inte att du gjorde fel:))
men eftersom ingen verkade klara den förra låten, och inte heller jag så var det ju lätt att tro att den var en som "passade in" på en "felaktig låt", men det var det ju inte :p
fortsätt du, nån låt ska jag allt klara :stongue: |
|
|
| Connector |
| reveal: :) Ska ta någon lätt låt sen ;) |
|
|
| King of Clubs |
Airwave - Mysteries of Life!!
Dom var lika... har aldrig tänkt på det innan... |
|
|
|
|