|
Airbase @ 99Zone Party
|
View this Thread in Original format
| Viperon |
ציטוט מההודעה של שולץ:
למי ששם לב או לא.....
Airbase
משבדיה ..ישר למסיבת פורום!!!!!!!!!!
אתם תראו פרסומים שהוא מנגן גם באומן 17 וגם ב"זונה" בחולון...
אנחנו הבאנו אותו לארץ ומכרנו אותו גם למסיבה באומן וגם לזונה...
בקיצור זה לא מעניין....
סוף סוף מסיבת פורום אחרי הפסקה של כמה חודשים טובים!!!
ואנחנו חוגגים שנה מהמסיבה הראשונה אם לא שמתם לב אז יהיה שמח
וגם הפורום חוגג 3 שנים!
אני וליכו נפתח את הערב עם האוס לסוגיו ונעלה עד לאפליפטינג טראנס נמוך...נחמם את ג'זפר כמו שצריך
אחרינו יעלה השבדי ...
Airbase!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יפוצץ לכם ת'צורה ...אני אפילו לא צריך להגיד לכם כמה שהבן אדם ענקק:P
אחריו יעלו רוברט גיטלמן ואיל אופמן שידאגו לרסק אותכם
ויסגור את הערב..ערן (אפטרשוק)
Tragos!!!!
שינגן פסיי...לגופות שישרדו את הערב החולה הזה
מחיר כניסה... 100 ש"ח
אני יודע שזה גבוה מהרגיל..אבל אין מה לעשות אתם חייבים להבין שהפעם ההוצאות הן ענקיות פשוט!
להביא די ג'יי משבדיה עם טיסה +מלון+ המחיה שלו פה זה לא פשוט...
אבל תאמינו לי שזה יהיה שווה כל אגורה!
הפעם אנחנו נחגוג במועדון הבוגי...
Boogie Club
שנמצא ברחוב גלגלי הפלדה...מול נאפיס לכל הדפוקים
מקום קצת יותר גדול מהזיליון..יותר מושקע...יהיו הפתעות נוספות אל תדאגו
תתחילו לחסוך מעכשיו..שלא תגידו שלא אמרנו
בקיצור ולעניין תתחילו באמת להתחמם זה הולך להיות מתיש |
|
|
| uzi |
קודם כל תן לי לצרוח...
אההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה!
עכשיו, כשהוצאתי את זה, אני מאחל לכם ים של הצלחה ושהכל יסתדר ויעבור בשלום.
איזה כיף לי, אני הולך ל..
שלוש הופעות של איירבייס!
שלוש הופעות של איירבייס!
שלוש הופעות של איירבייס!
שלוש הופעות של איירבייס! |
|
|
| .A.Y. |
| מועדון הבוגי שיגעוגי הולך לקרוס:eyespop: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
טוב הקדימו אותי בפרסום עקב היותי בעבודה
!!!!!!!!!!!בכל מקרה הולך להיות פיצוצייישששןןןן
:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
מועדון הבוגי שיגעוגי הולך לקרוס:eyespop: |
חחחחחחחחחח כההההע :>>>> |
|
|
| Hell_Copter |
| יאללה בכיף אני אומר... :D |
|
|
| sh33p |
גם מוצ'ש וגם הרצליה
בעייתי הייתי אומר
אבל ננסה להגיע
ד"א מתי המסיבה באומן? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by sh33p
גם מוצ'ש וגם הרצליה
בעייתי הייתי אומר
אבל ננסה להגיע
ד"א מתי המסיבה באומן? |
אותו לילה...לא מומלץ להגיע לדעתי....לאומן כאילו
:) |
|
|
| mitre |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אותו לילה...לא מומלץ להגיע לדעתי....לאומן כאילו
:) |
רגע רגע רגע
זה לא חמישי אומן, שישי זונה, ושבת הרצליה??? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by mitre
רגע רגע רגע
זה לא חמישי אומן, שישי זונה, ושבת הרצליה??? |
לא זה שישי זונה
ושבת גם אומן וגם הרצליה |
|
|
| mitre |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לא זה שישי זונה
ושבת גם אומן וגם הרצליה |
ושעות שהוא יהיה בשני המקומות ידועות? |
|
|
| DJMIKE |
לכל התוהים לגבי אם ללכת לאומן
מדובר במסיבת מסחרה של נוער לרגל חג הפורים. הוא יעלה מוקדם באמון ומיד אחר כך מגיע אלינו
אההה ו
:crazy: |
|
|
|
|