|
!! OFFICIAL DANCE VALLEY 2007 THREAD !! (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| @win |
| Nou en ik ga lekker vooraan staan knallen bij Sean Tyas met topplaten als Lift en Diary of Jane! Lekker puh allemaal... |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Unique2701
Tuurlijk mag jij Tyas goed vinden voor al jouw redenen en ik Tyas niet voor al mijn redenen. Maar op het moment dat jij met "argumenten" komt als "je bent jaloers" en "alsof je het zelf beter kan" is het gewoon einde discussie. Op het eerste kan iedereen die kritiek levert alleen "nietusss" zeggen en op het tweede kan de persoon in kwestie alleen zeggen "ik ben zeker minder bekend en heb minder fans" (beter is subjectief). Dat bedoel ik met kansloos. Alsof je mag geven als je het zelf beter kan.
alleen je mening
ik ben trouwens geen gast :p ik ben een chica. |
Hmm en ik altijd maar denken dat jij een gozer was, hahaha vaag. Drink je bier, krijg je er 1 van me ;)
Oh en het enige wat ik goed vind aan die gast is zijn remix van Jane der dagboek. |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by @win
Nou en ik ga lekker vooraan staan knallen bij Sean Tyas met topplaten als Lift en Diary of Jane! Lekker puh allemaal... |
precies, dat is het mooie van DV, voor elke liefhebber wel iets! |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by Remy D
Hmm en ik altijd maar denken dat jij een gozer was, hahaha vaag. Drink je bier, krijg je er 1 van me ;)
Oh en het enige wat ik goed vind aan die gast is zijn remix van Jane der dagboek. |
cool dude  |
|
|
| DJ_Internal |
| quote: | Originally posted by knight54
Hi folks, which areas will be outdoor or tents?
Thanks
Mike |
Both :) last year there were 2 big outdoor stages (this year including the old HQ stage, 3), rest are tents or smaller outdoor stages |
|
|
| knight54 |
| quote: | Originally posted by DJ_Internal
Both :) last year there were 2 big outdoor stages (this year including the old HQ stage, 3), rest are tents or smaller outdoor stages |
thanks for the info.
see you there |
|
|
| DJ_Internal |
| quote: | Originally posted by knight54
thanks for the info.
see you there |
Ur welcome, just hope it'll be as nice weather as last year :) hehe |
|
|
| Chryz707 |
| I think I might be at this one, does anyone know if it sell out quickly or there should be plenty of tickets? |
|
|
| DJ_Internal |
| quote: | Originally posted by Chryz707
I think I might be at this one, does anyone know if it sell out quickly or there should be plenty of tickets? |
last year i got tickets at event itself, dno how it was when it was 1 day though. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Chryz707
I think I might be at this one, does anyone know if it sell out quickly or there should be plenty of tickets? |
Probably won't be sold out soon.. Most people decide just before the event whether or not they're going.. Depending on the weather and such. |
|
|
| Remy D |
| Ik zat net lekker te bieren op de Mainstage. Wat een geweldig mooi weer. :tongue2 :toocool: |
|
|
| Chryz707 |
| Well got my ticket for comming to Holland, now I just got to get me a Ticket to the Event. Hopefully there will be a meetup somewhere for other TA's to meet. |
|
|
|
|