return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
!! OFFICIAL DANCE VALLEY 2007 THREAD !! (pg. 6)
View this Thread in Original format
magikb
I think the lineup is meh compared to other years. (cuz I have been spoiled) :)

I am interested in seeing a handful of dj's, but nothing that has me on the edge of my seat waiting for DV. (other than Preach and SvD but that goes without saying for me)

quote:
Originally posted by MikeVee
That's the 2005 line-up ;)

that was a great DV lineup in 2005.
That is my fave year so far. :)
Trance Nutter
:D
nice
basvh
Wat is dit dan? :conf: :conf: :whip: :whip: :whip:

Trance Valley of Dance Energie????

DV used to be een feestje waar je de toppers in elk genre kunt vinden, commerciele hitjes draaiers en dj's die nog niet de naam hebben maar wel ontzettend goed kunnen draaien. Dit was ook de charme van dance valley, die mengelmoes van muziek en mensen die erop af kwamen.

Nu vind je een aantal toppers maar dan vooral in de trance en beetje techno. Vervolgens zijn er veeeeeeeeeeeel commerciele hitjes draaiers en hier en daar wat onbekende toppers maar ik mis toch echt veel dingen:

Minimal en dan vooral de duitse sound? waar zijn die gasten? Ok hier en daar staan ze er wel maar een aparte area zoals circoloco die ze de afgelopen jaren hadden mis ik wel.

Proghouse: howells, sasha, digweed, kleinenberg, Dubfire, Nic Fancuilli, James Zabiela, Hernan, ETC Waar zijn ze dan???????

Electrohouse, nu ben ik geen fan van het genre maar als je ziet hoe groot dit nu is vraag ik me af waarom er geen aparte area is voor deze oud hollandsche pancakesound.

Loveland: Ok je hebt een defected tent maar waar is marnix en zijn luitjes gebleven in hun eigen onderkomen? Erg vaag.

Mainstage: Ok afsluiten met bijv PVD is uiteindelijk wel vet en Umek kan er ook wel wat van maar verder vind ik de mainstage maar matigjes. Vergelijk eens wie daar afgelopen jaren daar stonden.

Trance: Het aantal trance namen is wel erg groot. Snap er echt niks van?

Om het maar positief te eindigen wat is er dan wel goed:
- Carl Cox global area is wel leuk.
- HQ podium wat oud gediende die wel lachen zijn om ff te kijken
- Defected tent is verreweg de beste area
- Minimal djs in de magikal ibiza tent
- Een aantal djs in de electronation tent. (vorig jaar was deze tent trouwens stukken beter bezet.)

Mag hopen dat er nog wat namen/areas bijkomen want op dit moment is het verreweg van overtuigend.
Frankisback
eindelijk een keer geen armada :D
Siesta
Valt me vies tegen, vooral omdat ik eerst de Defected tent al wist qua line up.

Maar al die trancerts pfffffffffff. En wanneer skippen die HQ area eens. Dj Jean area is ook te lelijk voor woorden vind ik. MEt MC loempiavouwer nogwel.... Verder wel heel veeeeel onbekende namen. Enniet zo veel grote namen. Erick E op mainstage zegt al genoeg vind ik (with all the respect)
basd
Sluit me helemaal bij mijn voornaamgenoot aan. Zeldzaam kut dit.

Nul interessante techno DJ's, nul interessante prog DJ's, geen psy toko, alleen 1,5 geinige trance DJ (Lawrence / Fleming).

Misschien dat ik een week voor die tijd nog besluit te gaan (afhankelijk van het weer en of ik geld over heb), maar voorlopig nee.
neoxiatec
quote:
Originally posted by basd
Sluit me helemaal bij mijn voornaamgenoot aan. Zeldzaam kut dit.

Nul interessante techno DJ's, nul interessante prog DJ's, geen psy toko, alleen 1,5 geinige trance DJ (Lawrence / Fleming).

Misschien dat ik een week voor die tijd nog besluit te gaan (afhankelijk van het weer en of ik geld over heb), maar voorlopig nee.

opzich ben ik wel te spreken over de line up leuk iets maar of het mij overhaald? is de vraag, ferry vorige jaar wel gezien met sensation toen vond ik het niet super..
vanmorgen stond complete line up in de spits dus ff rustig doorgelezen, john 00 flemming lijkt me wel intressant maar main stage met ferry,paul,eric, en nog 1tje die op zich wel bekend is

of ik ga hangt er simpel weg van af, heb ik het geld
week na sensation en 31ste spanje... opzich mooi maar zie wel wat ik doe!
magrec
worst line up in years.

Volgens mij hebben ze geen geld meer bij DV.

Dj jean madhouse stage wat zal het daar een dolle boel worden met mike s, van kleef....
TranceFool
Dieptepunt in de geschiedenis van DV, wat een verschrikkelijke schijt line-up :(
@win
Vreemde line-up inderdaad! Ik mis de psy-tent en natuurlijk alle echte grote klappers in de progscenen. Maar goed daar voorziet Extrema natuurlijk veel beter in!

Ik denk wel dat ik me hier een dagje kan vermaken. Ferry en PvD weer op de Main en verder een beetje pendelen tussen de stages van Marco V (wel een leuke verfrissende line-up aldaar!) en Christopher Lawrence.

DjRV
Misschien hebben ze wel met Extrema afgesproken dat alleen Extrema de diepe meuk doet. :stongue:

Ik vind ;

Paul van Dyk
Ferry Corsten
Umek vs. Valentino Kanzyani
Carl Cox
Michel de Hey
Marco V
Robbie Rivera
Preach
Sander van Doorn
Brian Cross
Christopher Lawrence
Judge Jules
John "00" Flemming
Sean Tyas
M.I.K.E.
Ian Betts
Dogzilla LIVE
Oxia

toch wel relaxte namen voor een DV.

Vooral dus de stages van Lawrence en Marco V bekoren me, hopelijk staan die dicht bij elkaar,hoef je niet zoveel te lopuh:D
Siesta
Sean Tyas, kom op laat me niet lachen pfffffffffffffffff:conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement