|
!! OFFICIAL DANCE VALLEY 2007 THREAD !!
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
All other threads on Dance Valley will be closed / deleted without notice.
Carry on :D |
|
|
| Remy D |
Wooooohoooooooooooo Dancevalley, heb er nu al zin... :crazy: :tongue2 Mooi weer, bier, mooie vrouwen en hele grote groep vrienden om me heen. Het perfecte afscheid voordat ik 2 dagen later aan mijn reis begin naar China en Nieuw Zeeland. :crazy: :eyespop: :tongue2 :D
1. Remy
2. Maikel
3. Stefan |
|
|
| Loraine |
ZIN ZIN ZIN !!!
1. Remy
2. Maikel
3. Stefan
4. Loes en Lies |
|
|
| mellow_zephyr |
1. Remy
2. Maikel
3. Stefan
4. Loes en Lies
5. mellow_zephyr + 3 |
|
|
| Siesta |
| ben er vast ook wel weeer bij, het is nu weer 1 dag toch? |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Siesta
ben er vast ook wel weeer bij, het is nu weer 1 dag toch? |
Gelukkig wel..
Kom denk ik ook wel even kijken. Beetje afhankelijk van de line-up en vooral wie er nog meer die kant op gaan.. |
|
|
| Remy D |
| Ik hoorde dat Eric Prydz en Sean Tyas b2b draaien op de main. Het laatste half uur gaat Sean Tyas ter plekke classics remixen. |
|
|
| Siesta |
| Als dat zo is :eyes: :eyes: ! Sean tyas is echt dope :rolleyes: |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik hoorde dat Eric Prydz en Sean Tyas b2b draaien op de main. Het laatste half uur gaat Sean Tyas ter plekke classics remixen. |
:stongue:
Wil heel graag heen, maar ik wacht eerst even de line-up af. |
|
|
| Donna |
| Wij zijn als vanzelfsprekent ook weer van de partij,heeeeeerlijk! |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik hoorde dat Eric Prydz en Sean Tyas b2b draaien op de main. Het laatste half uur gaat Sean Tyas ter plekke classics remixen. |
present met eiere(gooie) voor sjannie |
|
|
| Fkwebeman |
Chillen in de zon!
Fkwebeman + 1 (of meer) |
|
|
|
|