return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
!! OFFICIAL DANCE VALLEY 2007 THREAD !! (pg. 9)
View this Thread in Original format
Massive
Remy je blijft een dikke moraalridder

:cool:
Unique2701
Dat vind ik altijd zo'n kansloos argument: "je bent jaloers" "alsof je het zelf beter kan".

Afgezien van het feit dat het om Tyas gaat..
AirPole
Relleh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Maar even serieus: de line-up kon inderdaad wel beter! Helemaal geen proghouse, tech-house etc. etc! Basvh zei het al: namen als Howells, Digweed en Fanciulli ontbreken gewoon. Echt een beetje jammer, naar mijn mening.

En over Sean Tyas... Tsja, die kerel is al heel lang bezig, maar nu remixt (of verneukt) hij een aantal classics, en hij mag opeens op Dance Valley staan? Ik vind het maar vaag hoor. Ik zal er zeker niet heen gaan. Krijg je een DJ-set met alleen maar eigen nummers en remixen om je oren gekletterd.
Remy D
quote:
Originally posted by Unique2701
Dat vind ik altijd zo'n kansloos argument: "je bent jaloers" "alsof je het zelf beter kan".

Afgezien van het feit dat het om Tyas gaat..


Ehm gast, een beetje afgeven op het "sneakerz publiek" en zelf geen haar beter zijn. :stongue: Dat is kansloos.

;)
Siesta
quote:
Originally posted by Remy D
Ehm gast, een beetje afgeven op het "sneakerz publiek" en zelf geen haar beter zijn. :stongue: Dat is kansloos.

;)
\


pfff. afgeven vind ik niet het juiste woord, het is gewoon een ontwikkeling die je ziet, kom vaak genoeg op Sneakerz feesten, dus ik ga niet op mezelf afgeven :). Maar het is gewoon fenomeen. En Sneakerz is gewoon goed bezig, diep respect voor wat ze doen, maar zoals elk fenomeen dat super commercieel word gaan mensen lopen zaniken erop, dat doe ik ook :p ! En laat me, nederland is een vrij land.

Sean Tyas mag ik toch ook lekker afzeiken? wat is daar verkeerd aan, ik vind het gewoon dikke flut. En dan heeft het er toch niks mee te maken wat ik doe? Ik maak geen eens trance. Vind het af en toe chill om te luisteren, daarom zit hier. Maar als ik Sean tyas wil afzeiken laaat me, daaris een forum voor. De manier waarop jij antwoord vind ik zeer onvolwassen, maja dat moraalriddertje gedrag van je zijn wel gewend, en af en toe vind ik het wel leuk om te lezen, maar je kan ook doorslaan.
Remy D
quote:
Originally posted by Siesta
\


pfff. afgeven vind ik niet het juiste woord, het is gewoon een ontwikkeling die je ziet, kom vaak genoeg op Sneakerz feesten, dus ik ga niet op mezelf afgeven :). Maar het is gewoon fenomeen. En Sneakerz is gewoon goed bezig, diep respect voor wat ze doen, maar zoals elk fenomeen dat super commercieel word gaan mensen lopen zaniken erop, dat doe ik ook :p ! En laat me, nederland is een vrij land.

Sean Tyas mag ik toch ook lekker afzeiken? wat is daar verkeerd aan, ik vind het gewoon dikke flut. En dan heeft het er toch niks mee te maken wat ik doe? Ik maak geen eens trance. Vind het af en toe chill om te luisteren, daarom zit hier. Maar als ik Sean tyas wil afzeiken laaat me, daaris een forum voor. De manier waarop jij antwoord vind ik zeer onvolwassen, maja dat moraalriddertje gedrag van je zijn wel gewend, en af en toe vind ik het wel leuk om te lezen, maar je kan ook doorslaan.


Juist ja, eindelijk kom je een keer met wat nuttigs.. Maar als jij het mag waarom mag ik jou/jullie dan niet afzeiken over het feit dat jullie een dj afzeiken. Oftewel jij mag het wel in dit vrije land maar ik ben onvolwassen omdat ik het ook doe. En jij moet toch ook nog wel weten dat alles wat ik hier neerzet op minder slaat dan een vrouw die een baby baart door een smegmalul. Hehe maar al met al: Zon, bier en vrouwen en brute muziek (dus niet van die Tyas knaak) is voor mij DV ;):crazy:
Siesta
Jij doet dat met persoonlijke aanvallen op mij, dat doe ik niet op jou. (naja nadat jij dat ook gedaan dat een beetje dan :p )


Ik ben er hoogstwaarschijnlijk wel bij! Ik w8 alleen ff op de weersvoorspellingen :)
DjRV
Wat heb je nou eigenijk tegen Sean? Die gozer doet toch gewoon goed zijn best?
Siesta
quote:
Originally posted by DjRV
Wat heb je nou eigenijk tegen Sean? Die gozer doet toch gewoon goed zijn best?


Vind zn muziek niet cool! Maar dat vind ik van de meeste nieuwe trance djs. Misschienb ben ik wat conservatief maar die meuk die men maakt kan me niet boeien. Als dit soort djs al op DV komen te staan, tsja dan wordt het er niet beter op! Had liever Sasha en Digweed gehad bijvoorbeeld:)

Verder zal het een toffe peer zijn, leuk voor hem dat op DV draait. Dan doet ie het toch goed.

Kan toch:)
DjRV
quote:
Originally posted by Siesta
Vind zn muziek niet cool! Maar dat vind ik van de meeste nieuwe trance djs. Misschienb ben ik wat conservatief maar die meuk die men maakt kan me niet boeien. Als dit soort djs al op DV komen te staan, tsja dan wordt het er niet beter op! Had liever Sasha en Digweed gehad bijvoorbeeld:)

Verder zal het een toffe peer zijn, leuk voor hem dat op DV draait. Dan doet ie het toch goed.

Kan toch:)


Sja probleem is dat de huidige trance scene uberhaupt weinig goede producties aflevert. Als je nagaat dat bijna alle goede platen remixes zijn van oude tracks is dat zorgwekkend.

Ik snap dat punt ook wel van je, maar ja dat geldt voor veel meer dj's die op dv staan.

Feit is dat Sean aardig wat naamsbekendheid opbouwt en heus niet alleen omdat ie kut platen maakt, want veel is gewoon goed te doen. En met naamsbekendheid wordt je geboekt op DV, vooral omdat hij nu nog goedkoper is dan een Sasha of ect.

knight54
Hi folks, which areas will be outdoor or tents?

Thanks

Mike
Unique2701
quote:
Originally posted by Remy D
Ehm gast, een beetje afgeven op het "sneakerz publiek" en zelf geen haar beter zijn. :stongue: Dat is kansloos.

;)


Tuurlijk mag jij Tyas goed vinden voor al jouw redenen en ik Tyas niet voor al mijn redenen. Maar op het moment dat jij met "argumenten" komt als "je bent jaloers" en "alsof je het zelf beter kan" is het gewoon einde discussie. Op het eerste kan iedereen die kritiek levert alleen "nietusss" zeggen en op het tweede kan de persoon in kwestie alleen zeggen "ik ben zeker minder bekend en heb minder fans" (beter is subjectief). Dat bedoel ik met kansloos. Alsof je alleen je mening mag geven als je het zelf beter kan.


ik ben trouwens geen gast :p ik ben een chica.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement