|
The BETA leden on Myspace Thread (offtopic) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Config
ik kon hier een mooie reply op maken, maar zal het maar zo laten zeker :D |
Schijtluis.
Wa wilt ge zeggen? Dat Christina er ook één heeft? Wees dan wat origineler.
Ge denkt toch niet dat ik mijn mening hierover ga bijsturen omdat zij ook zo'n ding heeft. Myspace is voor aandachtszoekers en al heeft heel de wereld een account, tzal mijn gedacht erover geen veranderen :stongue: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Progrez
Schijtluis.
Wa wilt ge zeggen? Dat Christina er ook één heeft? Wees dan wat origineler.
Ge denkt toch niet dat ik mijn mening hierover ga bijsturen omdat zij ook zo'n ding heeft. Myspace is voor aandachtszoekers en al heeft heel de wereld een account, tzal mijn gedacht erover geen veranderen :stongue: |
Nee, gewoon omdat met u een gesprek voeren geen zin heeft. Ik ga me niet blijven verlagen om uw niveau aan te kunnen hoor. Uw reactie in de voetbalthread had ook al meer weg van die van een jaloers kind dan van een volwassene.  |
|
|
| Progrez |
| Haha. Hij voelt zich weer geviseerd. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Progrez
Haha. Hij voelt zich weer geviseerd. |
In een post die zich direct tot mij richt voel ik mij natuurlijk geviseerd. En nu ga ik zwijgen. Enige vorm van redelijkheid ontbreekt u toch en ondertussen is toch al lang duidelijk wie er zich hier belachelijk maakt. |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Config
In een post die zich direct tot mij richt voel ik mij natuurlijk geviseerd. ... |
:eyes:
Cool down, it is only a forum :stongue: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Progrez
Haha. Hij voelt zich weer geviseerd. |
is dat niet logisch ??? ge viseert hem ook gewoon :p
t is niet den eerste keer dat ge een belachelijke opmerking geeft of wouter probeert belachelijk te maken. Ik vind het maar kinderachtig, op den duur wordt het zelfs irritant. Maar ja, blijkbaar hebt ge der wel uw plezier in |
|
|
| christina |
tis "ge viseert"
en niemand verplicht u hier te blijven he:) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by christina
en niemand verplicht u hier te blijven he:) |
kzou niet weten waarom ik zou moeten wegblijven. Ik vind het gewoonweg kinderachtig en dacht dat Greg met zijn leeftijd zn kinderfase toch wel al voorbij zou zijn. Blijkbaar heb ik mij daarin vergist
en ik heb u trouwens ook al kinderlijke 'ruzies' zien voeren met wouter :p |
|
|
| Gladius |
 |
|
|
| christina |
ach gij vindt dat irritant, wij vinden confag irritant... das een forum he
en ja, als ge da ni meer kunt aanzien, moet ge maar wegblijven |
|
|
| christina |
en dan nog, kinderachtig is een foute omschrijving, want als ge wilt dat iedereen vriendjes met elkaar is en iedereen met iedereen mag spelen, moet ge maar naar een kleuterklasje gaan |
|
|
| Progrez |
FCB fanatic onnozelaar! Ge moet mijn post niet aanpassen!
Christina bedoelt dat ge 'ge viseert' moet schrijven in uw post. Gij past mijn correct geschreven quote aan met 'geviseert'! man, dommerik hahaha. |
|
|
|
|