|
The BETA leden on Myspace Thread (offtopic) (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Progrez |
Ik zal mij eens gaan excuseren omdat ik mijn gedacht zeg over myspace en wat lach met supporters van een voetbalploeg :stongue:
Zoek maar nen andere zot die ge zover krijgt. |
|
|
| domineesje |
ik heb paar pinten op en kan niet goed meer lezen
Staat daar nu Prograz?? :p
j/k |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by FredNova
geef de chips eens door aub :tongue2 |
* pakt een vodka-lime voor zichzelf en schuift een Juupke naar Fred*
 |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by CygnusX
En het weer laten ontploffen na de party? Als we ons wat verdraagzamer opstellen, dan kan het allemaal goedkomen. Zijn jullie daartoe bereid, Config, Christina, Progrez, ...?
[/dr Phil mode] |
Dat is in dit geval geen oplossing hoor ;) Al wil ik me best wat inhouden.. gezeik zal er sowieso toch weer komen, dat weet iedereen hier wel. Maar als er een manier is om die storm hier wat te laten luwen wil ik daar best wel aan meewerken (en nee, vertrekken is geen optie :p). |
|
|
| The_G0dfather |
| I'ld be long gone if i were you. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Progrez
Ik zal mij eens gaan excuseren omdat ik mijn gedacht zeg over myspace en wat lach met supporters van een voetbalploeg :stongue:
Zoek maar nen andere zot die ge zover krijgt. |
Ik heb het niet specifiek over deze thread, maar over de ruzie tussen jou en Config die hier al een lange tijd bezig is. Ik vraag niet dat jullie plots beste vrienden worden, maar dat jullie elkaars posts verdragen (of gewoon compleet negeren als dat niet kan). |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik heb het niet specifiek over deze thread, maar over de ruzie tussen jou en Config die hier al een lange tijd bezig is. Ik vraag niet dat jullie plots beste vrienden worden, maar dat jullie elkaars posts verdragen (of gewoon compleet negeren als dat niet kan). |
Ik zou het zo laten CygnusX, als crybabymentaliteit de echte reden is waarom Progrez & Co zich soms geroepen voelen om een aanval te posten, dan hebben ze de laatste tijd imo al weinig reden gehad, en zullen ze in de toekomst nog minder reden hebben om aanvallen te posten. En moest het hier om een prestigekwestie gaan wil ik gerust best toegeven dat ik minder weet van Trance & Classics dan Greg.. daar heb ik totaal geen probleem mee; tot over een paar jaar terug volgde ik trance ook niet zo specifiek als nu.
Anyway, om da gezever hier te laten stoppen is er natuurlijk ook wat goodwill nodig van de andere partij. |
|
|
| massiveK |
;) |
|
|
| Xilver |
| mod. Bring out the bans. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Xilver
mod. Bring out the bans. |
Ik geef het nog 1 kans. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik geef het nog 1 kans. |
Zoals gewoonlijk |
|
|
|
|