return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
The BETA leden on Myspace Thread (offtopic) (pg. 3)
View this Thread in Original format
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by christina
en dan nog, kinderachtig is een foute omschrijving, want als ge wilt dat iedereen vriendjes met elkaar is en iedereen met iedereen mag spelen, moet ge maar naar een kleuterklasje gaan

ik heb helemaal niet gezegd dat ge met wouter overweg moet kunnen, in een mensenleven zullen der altijd mensen zijn waar ge goed en minder goed mee overweg zult kunnen. Maar t is toch niet omdat ge niet met iemand overweg kunt dat ge dat op regelmatige basis zo moet uiten, DAT vind ik kinderachtig. Iedereen weet ondertussen dat gij en greg niet met wouter overweg kunnen, jullie hebben dat al voldoende benadrukt hoor. Is het dan niet tijd dat er een einde aan komt en dat ge toch een beetje volwassen omgaat met die situatie ???

btw ik ben lang niet de enige die hierover zn ongenoegen heeft uitgesproken in het verleden. Ik ga der trouwens zeker niet voor wegblijven, zo erg irriteert mij dat ook weer niet hoor :p
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Progrez
FCB fanatic onnozelaar! Ge moet mijn post niet aanpassen!
Christina bedoelt dat ge 'ge viseert' moet schrijven in uw post. Gij past mijn correct geschreven quote aan met 'geviseert'! man, dommerik hahaha.

idd, my bad ... is gebeurt in de rapte

sorry dat mijn intelligentieniveau dat van jullie niet benaderd, maar ja, ik ben dan ook maar van de Limbuuuuuuurigh
Progrez
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
idd, my bad ... is gebeurt in de rapte

sorry dat mijn intelligentieniveau dat van jullie niet benaderd, maar ja, ik ben dan ook maar van de Limbuuuuuuurigh

Jongens toch wat worden we verwend op dit nachtelijke tijdstip! De ene dt-fout is nog niet koud of daar staat de volgende al!

Dan nog weten dat het allemaal begonnen is met een ludieke post over Brugse supporters gevolgd door een kritische post over myspace. Hoe bepaalde mensen dat dan kunnen omkeren in een persoonlijke aanval is me een raadsel. Wat ik wel weet is dat een forum een zeer interessant studieobject is voor menig socioloog.

Genieten!

En myspace!
FCB_Fanatic
^ nice try, uw poging om af te wijken van het onderwerp. Maar ik snap u wel, t is niet dat ge een echte verdediging hebt voor uw gedrag
Real

Vrolijke vrolijke vriendeeeeuh
Vrolijke vrienden dat zijn wij!
Push2005
:stongue:

You gotta love myspace threads :')
Eagle`
I agree met Crikke, myspace is voor janetten
CygnusX
Weer een thread om zeep door kinderachtigheid. Ik ga volledig akkoord met wat FCB_Fanatic heeft gepost. Het is me al lang duidelijk dat Config niet de klootzak is zoals vroeger werd beweerd.

Ik wou de posts verplaatsen naar die andere MySpace thread (die ook uit de hand was gelopen als ik me het goed herinner), maar ik vind 'm niet meer. Daarom deze thread.
DJ Zetski
OK, Myspace is inderdaad voor janetten, helemaal akkoord mee.

MAAR: Myspace is blijkbaar toch een goed middel om bekend te raken - zo is DJ Mash bijvoorbeeld bekend geraakt met "Somebody's property", en ik veronderstel dat dat niet de enige zal zijn. Het is eigenlijk een ideale identiteitskaart voor DJ's/producers. Op die manier kan je uw nummers laten kennen bij DJ's (en het gaat op Myspace zo gemakkelijk om contact te leggen met bekende DJ's of producers).

Of het nu belachelijk is of niet, het is misschien een hulp voor producers of DJ's die nog niet bekend zijn.
Antony
quote:
Originally posted by CygnusX
Weer een thread om zeep door kinderachtigheid. Ik ga volledig akkoord met wat FCB_Fanatic heeft gepost.

TOR
quote:
Originally posted by CygnusX
Weer een thread om zeep door kinderachtigheid. Ik ga volledig akkoord met wat FCB_Fanatic heeft gepost. Het is me al lang duidelijk dat Config niet de klootzak is zoals vroeger werd beweerd.

Ik volg Greg:
quote:
Originally posted by Progrez
Dan nog weten dat het allemaal begonnen is met een ludieke post over Brugse supporters gevolgd door een kritische post over myspace. Hoe bepaalde mensen dat dan kunnen omkeren in een persoonlijke aanval is me een raadsel.

En wat dan nog, er wordt hier weer van een mug een olifant gemaakt.
Xilver
Nee man, die belachelijke hate-posts van miss en mister "I want to be popular" komen de meeste mensen redelijk hard de strot uit.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement