return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
The BETA leden on Myspace Thread (offtopic) (pg. 6)
View this Thread in Original format
Antony
quote:
Originally posted by Xilver
In elk geval Config, doe op de volgende beta party een minirokje aan, en zet een zonnebril op, en dan zal iedereen je wel terug een toffe vinden.


en lik nekeer sensueel aan ne lolly voor uwe webcam
TOR
Deleten deze handel.

Niet bepaald de boodschap die we willen uitsturen net na de bekendmaking van BeTA Party v5.
Thomas @ A.T.P
gezellig forum amaiiii
lievez
waar sommigen hun toch druk om maken rofl :p
Config
quote:
Originally posted by Push2005
Draai de rollen niet om, hypocriet. Jij begon al na enkele dagen verwoed te PM'en enzo.

Wel, wel. Het verbaast me hoe jij dingen die alleen ikzelf kan weten zelfs beter schijnt te weten dan ikzelf. Je hebt trouwens nog nooit toegang gehad tot mijn account.
Ik heb geen enkele pm gestuurd naar Benny om in te grijpen. Geen enkele.

En als er 1 mentaliteit mag onderdrukt worden hier dan zal het wel de haters-mentaliteit zijn van sommige forumleden, het is dat dat sommige members hier weghoudt volgens mij.
Meer ga ik hier niet meer over zeggen; ik vind het gewoon enorm jammer dat het er hier allemaal telkens zo aan toe moet gaan. Ik heb in al die argumenten slechts 1% waarheid gelezen.

Fin.
FredNova
quote:
Originally posted by Zehra
So funny to read, this thread :)



geef de chips eens door aub :tongue2
Real
Meer van dit. :stongue:
Eagle`
quote:
Originally posted by lievez
waar sommigen hun toch druk om maken rofl :p


intarweb drama at its finest :toocool:


moen zeggen ik hem hier int verleden ook al veel discussies gehad me paar mannen gelijk de bertn (die eigenlijk ook om niks gingen)
ma ge hebt hier sommigen da da allemaal te serieus oppakken, it's fckin intarwebs people. Ma tis ni dak met diee menne ni meer door 1 deur zou kunnen moest ik hem tegenkommen, ik zou hem d'office een pint betalen waarschijnlijk :gsmile:
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Eagle`
moen zeggen ik hem hier int verleden ook al veel discussies gehad me paar mannen gelijk de bertn (die eigenlijk ook om niks gingen)
ma ge hebt hier sommigen da da allemaal te serieus oppakken, it's fckin intarwebs people. Ma tis ni dak met diee menne ni meer door 1 deur zou kunnen moest ik hem tegenkommen, ik zou hem d'office een pint betalen waarschijnlijk :gsmile:


trust me, hier is de situatie nog net ietsje anders ;)
Real
quote:
Originally posted by Eagle`
intarweb drama at its finest :toocool:


moen zeggen ik hem hier int verleden ook al veel discussies gehad me paar mannen gelijk de bertn (die eigenlijk ook om niks gingen)
ma ge hebt hier sommigen da da allemaal te serieus oppakken, it's fckin intarwebs people. Ma tis ni dak met diee menne ni meer door 1 deur zou kunnen moest ik hem tegenkommen, ik zou hem d'office een pint betalen waarschijnlijk :gsmile:



domineesje
*draait haar nog eens om*
CygnusX
quote:
Originally posted by TOR
Deleten deze handel.


En het weer laten ontploffen na de party? Als we ons wat verdraagzamer opstellen, dan kan het allemaal goedkomen. Zijn jullie daartoe bereid, Config, Christina, Progrez, ...?

[/dr Phil mode]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement