|
The BETA leden on Myspace Thread (offtopic) (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
Net de topic eens doorlezen. Ik vind dat dwaze opmerkingen gerust bakken kritiek mogen krijgen, maar de aanval die Config hier weer zomaar op zijn dak kreeg verdiende hij niet. En Gregs verdediging is nog nooit zo zwak en onbeargumenteerd geweest als in dit topic:)
Dat Christina Config niet moet hebben is al langer duidelijk, maar altijd maar zitten zagen daarvan, dat begint nu echt wel ferm mijn kloten uit te hangen;) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Push2005
Niet akkoord; het is de kleine kinder-mentaliteit die hier gevoed wordt. Jij bent graag sarcastisch... Zo zijn er nog. Ik lach eens de club brugge supporters uit en meneer confag voelt zich direct persoonlijk aangevallen en begint van een mug een olifant te maken.
Het is dat gebleit dat moet stoppen... Ik kan me niet herinneren dat ik beginnen wenen ben of bij de moderator gaan klagen als ik als mark norman of tiesto fanboy wordt bekeken. Daar moet je maar tegenkunnen op een forum; en daarbij is het meestal maar voor te lachen bedoeld.
Deze ludieke sfeer dat dit board vroeger droeg is tenonder gegaan in de eerste fase sinds de grote bemoeiing van domineesje; in een tweede fase door config.
Greg mag voor sommigen wel arrogant overkomen; ik vind het in de eerste plaats grappig en sarcastisch. Op het internet ben je trouwens nog altijd anders dan in het echt. Daar heeft Greg wellicht nog niet half de arrogantie van enkel anderen hier.
Tom; jij bent net zo arrogant als Greg in deze thread als je begint als "Shiiiiit kijk eens wat een vette foto, die zet ik als repeatable achtergrond, en daar zet ik dan een hoop lelijke foto's en filmpjes op, liefst met allemaal verschillende groottes. Een afschuwelijk gekleurd lettertype mag natuurlijk ook niet ontbreken. Oh ja, en wat muziek! Add me, add me, I'm so elite!"
Ik vind dat, net als Greg's posts, ook om te lachen.
Niet alleen de crybabymentaliteit verziekt dit forum; er is nog de laatste factor van onwil bij vele members om nog maar IETS nuttigs over trance te posten (de laatste thread die ik startte is ook al lang weer begraven).
Men kan hier alleen nog maar over jump posten; en in zo'n thread is confag even arrogant als anderen hier.
En last but not least heeft een geweldig onnozele en inconsequente moderator hier ook het nodig aandeel in. |
proficiat luc, dit is exact hoe ik er over denk! |
|
|
| massiveK |
| k heb geprobeerd om de "oude" lijst terug te vinden.. heeft iemand de thread teruggevonden? |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Bertn
Dat Christina Config niet moet hebben is al langer duidelijk, maar altijd maar zitten zagen daarvan, dat begint nu echt wel ferm mijn kloten uit te hangen;) |
ik was er deze keer trouwens helemaal niet zelf over begonnen, ik sprak enkel fcb_fanatic aan op zijn dt-fout... |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Niet akkoord; het is de kleine kinder-mentaliteit die hier gevoed wordt. Jij bent graag sarcastisch... Zo zijn er nog. Ik lach eens de club brugge supporters uit en meneer confag voelt zich direct persoonlijk aangevallen en begint van een mug een olifant te maken.
Het is dat gebleit dat moet stoppen... Ik kan me niet herinneren dat ik beginnen wenen ben of bij de moderator gaan klagen als ik als mark norman of tiesto fanboy wordt bekeken. Daar moet je maar tegenkunnen op een forum; en daarbij is het meestal maar voor te lachen bedoeld.
Deze ludieke sfeer dat dit board vroeger droeg is tenonder gegaan in de eerste fase sinds de grote bemoeiing van domineesje; in een tweede fase door config.
Greg mag voor sommigen wel arrogant overkomen; ik vind het in de eerste plaats grappig en sarcastisch. Op het internet ben je trouwens nog altijd anders dan in het echt. Daar heeft Greg wellicht nog niet half de arrogantie van enkel anderen hier.
Tom; jij bent net zo arrogant als Greg in deze thread als je begint als "Shiiiiit kijk eens wat een vette foto, die zet ik als repeatable achtergrond, en daar zet ik dan een hoop lelijke foto's en filmpjes op, liefst met allemaal verschillende groottes. Een afschuwelijk gekleurd lettertype mag natuurlijk ook niet ontbreken. Oh ja, en wat muziek! Add me, add me, I'm so elite!"
Ik vind dat, net als Greg's posts, ook om te lachen.
Niet alleen de crybabymentaliteit verziekt dit forum; er is nog de laatste factor van onwil bij vele members om nog maar IETS nuttigs over trance te posten (de laatste thread die ik startte is ook al lang weer begraven).
Men kan hier alleen nog maar over jump posten; en in zo'n thread is confag even arrogant als anderen hier.
En last but not least heeft een geweldig onnozele en inconsequente moderator hier ook het nodig aandeel in. |
er is een verschil tussen ludieke grappige posts aan iemand zijn adres of iemand viseren omwille van persoonlijke redenen. |
|
|
| christina |
| komaan seg, bruggemopjes zijn net hetzelfde als mopjes over domme blondjes of limburgers; maar die beginnen toch ook ni elke keer te wenen als er iemand daarover begint? |
|
|
| Xilver |
| Nogmaals: er is een verschil tussen ludieke grappige posts aan iemand zijn adres of iemand viseren omwille van persoonlijke redenen. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Push2005
Het is dat gebleit dat moet stoppen... Ik kan me niet herinneren dat ik beginnen wenen ben of bij de moderator gaan klagen als ik als mark norman of tiesto fanboy wordt bekeken. Daar moet je maar tegenkunnen op een forum; en daarbij is het meestal maar voor te lachen bedoeld.
Deze ludieke sfeer dat dit board vroeger droeg is tenonder gegaan in de eerste fase sinds de grote bemoeiing van domineesje; in een tweede fase door config.
Niet alleen de crybabymentaliteit verziekt dit forum; er is nog de laatste factor van onwil bij vele members om nog maar IETS nuttigs over trance te posten (de laatste thread die ik startte is ook al lang weer begraven).
Men kan hier alleen nog maar over jump posten; en in zo'n thread is confag even arrogant als anderen hier.
En last but not least heeft een geweldig onnozele en inconsequente moderator hier ook het nodig aandeel in. |
Ik weet niet waarom mensen dat hier blijven vermelden, maar ik kan me niet herinneren dat ik toen ooit geweend zou hebben of bij een moderator zou gaan klagen zijn. Het zijn andere personen die onze mod als eerste hebben aangesproken.
Toen ik hier nog maar pas was heeft een bepaald persoon direct een vuil boekje over mij open gedaan, gebaseerd op een paar objectieve, maar nog meer door subjectieve argumenten waarom ik een stoker of kweet nie wat zou zijn..
Ik wil best wel toegeven dat ik in de eerste maand/anderhalve maand ook in de fout ben gegaan door teveel te posten hier.. maar nooit waren mijn posts aanvallen op een persoon in het bijzonder of een heleboel andere personen in het algemeen. Zo'n personen zijn er op verschillende fora ŕ volonté maar het is precies net hier dat mensen er problemen mee hebben. Wat er allemaal al achter mijn rug gezegd is heb ik geen flauw benul van, maar reacties van sommige mensen die ik nog nooit eerder gezien heb laten me soms vermoeden van wel. Het is niet zo dat ik me daar in real life iets van aantrek - en dat weten die me kennen maar al te goed - maar als ik hier op het forum zit is dat natuurlijk iets wat me soms eens bezig houdt. Je moet ook niet doen alsof zijn desbetreffende members de grootste engeltjes. Die post over Club Brugge was ook meer dan louter ludiek bedoeld, dat weet je ook best. Ik heb er dan ook redelijk sarcastisch op gereageerd waarna Progrez wel persoonlijk reageerde.
Dat je commentaar hebt op onze moderator is al goed en wel, maar ik dacht dat wij met ons klein groepke aan members zelfs niet eens een moderator zouden nodig hebben. Jammergenoeg ben ik dus verkeerd. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Config
Die post over Club Brugge was ook meer dan louter ludiek bedoeld, dat weet je ook best. |
Zoek niet meer dan erachter zit, belachelijk klein kind. Ik heb al maandenlang geen post meer gemaakt dat iet of wat op of tegen je zou kunnen slaan; ik doe eens een uitspraak dat Club supporters best wel idioten zijn en direct vlieg je erop; als een kleuter wiens lolly is afgepakt en het aan de hele wereld moet laten horen.
| quote: | | Ik dacht dat wij met ons klein groepke aan members zelfs niet eens een moderator zouden nodig hebben. Jammergenoeg ben ik dus verkeerd. |
Draai de rollen niet om, hypocriet. Jij begon al na enkele dagen verwoed te PM'en enzo.
Voor mij was dat eerste incident al lang gesloten; maar het feit dat je zo gretig toehapt op alles wat maar op je zou kunnen slaan bewijst hoe emotioneel labiel je bent; dus probeer je niet te verstoppen achter 'dat kan me allemaal niet schelen'.
Voor mij hoeft deze discussie ook niet verder te gaan; ik vocht enkel de crybaby mentaliteit aan; die mede door jou hier gevoed wordt. Ik doe enkel een oproep om dit te stoppen.
Het aantal initiatiefnemers op dit forum is al laag genoeg geworden ondertussen. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Config
...Wall of text... |
In elk geval Config, doe op de volgende beta party een minirokje aan, en zet een zonnebril op, en dan zal iedereen je wel terug een toffe vinden. |
|
|
| Zehra |
| So funny to read, this thread :) |
|
|
|
|