|
אני מופיע מחר במימד החמישי בנמל תל אביב! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
אם אתה מארגן כניסה חינם + VIP לי ולחברים שלי
אני בא :) |
|
|
| Dj Moriano |
פששששששש אחי בהצלחה.....
איזה גילאים המסיבה???
כמה אתה מקבל???
אתה רשום על ההזמנה??? |
|
|
| Agent-Fire |
באיזה שם אתה מופיע?
DJ Scorchio ?
עוד כמה טראקים
Joy Kitikonti - Joyenergizer יש, אבל הולך טוב...
Yoji Biomehanika - Ding A Ling (DJ Scot Project Mix) הארד, אבל אולי תרצה
DJ Hein - Energetic Rhythm (Donkey Rollers Remix) יובל כבר אמר אותו, אבל תכניס אותו לרשימת החובה
M.O.R.P.H - Maximum Overdrive צודק! זה גם חובה
Ferry Corsten - Punk (Cosmic Gate Remix)
Sioux - Pho (original mix) רק חצי ממנו יפה |
|
|
| Dj-2TaLL |
אחיייייייייייייי
בהצלחה!!!!!!!
ממש פצצה לדעתי להתחיל עם
Damn Noa - Home (Marco V's V.Ision Remix)
מהקטע שהיא שרה...
:)
בהצלחה שיש לך!!!
ואם אתה רוצה שהוא יבוא, בהצלחה בלסדר לו
VIP...
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Scorchio |
גיל
יש סיכוי שאני יארגן רק לך אבל בקשר לחברים שלך אני לא יודע...
בקיצור
חשבתי על סט שישלב דברים כמו שרשמנו בתחילה
Maximum Overdrive
The Drill
אבל גם להכניס קצת
Marco V
נראה לי שאני ישים את
The Mutalisk
אני חושב שאני יתחיל עם
Rank 1 - Awakening [Cosmic Gate Remix]
ומשם ל
Maximum Overdrive
ומשם אני באמת לא יודע...
אני עוד יעבוד על זה
אגב שם הבמה שלי הוא
DJ Z-Rox
אני לא על ההזמנה כי זה היה ברגע האחרון אבל יציגו אותי |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Scorchio
גיל
יש סיכוי שאני יארגן רק לך אבל בקשר לחברים שלך אני לא יודע...
בקיצור
חשבתי על סט שישלב דברים כמו שרשמנו בתחילה
Maximum Overdrive
The Drill
אבל גם להכניס קצת
Marco V
נראה לי שאני ישים את
The Mutalisk
אני חושב שאני יתחיל עם
Rank 1 - Awakening [Cosmic Gate Remix]
ומשם ל
Maximum Overdrive
ומשם אני באמת לא יודע...
אני עוד יעבוד על זה
אגב שם הבמה שלי הוא
DJ Z-Rox
אני לא על ההזמנה כי זה היה ברגע האחרון אבל יציגו אותי |
שכחתי שזה מחר...
גם אם היית מארגן לא הייתי יכול לבוא כי אני יהיה באילת אבל אחי
טיפ קטן להמשך דרכך...
קח מצלמת וידאו, תצמיד אותה לחבר שלך שיצלם ת'מסיבה
תקליט את הסט
צלם ת'מסיבה במצלמה רגילה
סמוך עליי שזה יעזור לך בהמשך.
ובהצלחה, תוריד בהם טילים!!! |
|
|
| Scorchio |
גיל אני מקווה שנוכל לארגן משהו כזה תודה
:)
בקשר לסט
חשבתי על משהו כזה
01. Mauro Picotto - Pulsar 2002 [Original Tea Mix]
02. Rank 1 - Awakening [Cosmic Gate Remix]
03. M.O.R.P.H. - Maximum Overdrive [Benicio Remix]
04. Three Drives - Sunset On Ibiza [Above And Beyond Remix]
05. Midway - Monkey Forest
06. The Moon Feat. Nu NRG - The Moon Loves The Sun
07. Taiko - Uno Dos Tres Quatro [Nick Sentience Remix]
08. Woody Van Eyden - Together [M.O.R.P.H. Remix]
09. Flutlicht - Icarus [Deadalus Mix]
10. DJ Hein - Energetic Rythem [Donkey Rollers Remix]
11. Dirt Devils - The Drill [Hennes And Cold Remix]
12. Miss Shiva - Dreams [Cosmic Gate Remix]
עכשיו אני רוצה משהו מהמם כזה לסיום
יש לכם הצעות? |
|
|
| DJ-Energy |
Yoda - Definatly (Dj Scot Project Mix)
Lexicon 4 - Reach Me (Original Mix) <----- למרות שזה לא מתאים.. מדהים לסיים עם טראק כזה |
|
|
| Scorchio |
יובל אני עוד יעשה מעצמי צחוק
:) |
|
|
| Dj Moriano |
תסיים עם
Ultra - Free (Svenson & Gielen Mix)
לאיזה גילאים המסיבה?? |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Scorchio
יובל אני עוד יעשה מעצמי צחוק
:) |
למה אחי
לא אהבת ת'טראק?
שמע אחי
הרבצת להם כל הסט הארד
אז טראק אחרון לתת להם להרגע לקראת הדיי גיי הבאה.. |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
תסיים עם
Ultra - Free (Svenson & Gielen Mix)
לאיזה גילאים המסיבה?? |
אני רואה ש002 השפיע עלייך אחי :) |
|
|
|
|