return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
אני מופיע מחר במימד החמישי בנמל תל אביב! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by DjChook
וגיל, יצא 002 ולא אמרת לי ?



עוד לא יצא אבל איתן כבר שמע אותו :)
כשאני יחזור מאילת אני ישים לינק אל תדאג

002 הוא פשוט מפגיז אחושילינג במהירות של 146BPM
Dj Moriano
בתור אחד עם מקורות אני יכול להגיד לכם שהוא מפגיז אחושילינג...
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Scorchio
12. Beam Vs Cyrus - Thunder In Paradise [DJ Scot Project Remix]


זה השיר הכי גדול שסקוט אי פעם עשה!!!!

פשוט קלאסיקה
כל כך טוב להחזיר שיר ש להמסיבות לפני שנתיים
Hell_Copter
תסתכלו טוב טוב על הטראקליסט ...

ועכשיו תסתכלו על מה שצח כתב לי בצהריים

You have received a message!
אחי
אני צריך להרכיב סט לנגן מחר
יש לך רעיונות?

You have sent a message!
סוג?

You have received a message!
אפליפטינג ומלודי


רק תהיה בריא צח איך הגעתי מאפליפטינג לסגנון כזה חזק... העיקר שתהנה ותצליח
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Hell_Copter
תסתכלו טוב טוב על הטראקליסט ...

ועכשיו תסתכלו על מה שצח כתב לי בצהריים

You have received a message!
אחי
אני צריך להרכיב סט לנגן מחר
יש לך רעיונות?

You have sent a message!
סוג?

You have received a message!
אפליפטינג ומלודי


רק תהיה בריא צח איך הגעתי מאפליפטינג לסגנון כזה חזק... העיקר שתהנה ותצליח



מזה משנה? העיקר שהקהל יאהב אחי
עוד אין לו שם אז אם הוא ישים מלודי למשך כל הסט אנשים ישנאו אותו
וזה גם קהל שאוהב קפיצות
אני אישית חושב שזה יותר מתאים למצב שלו

וחוץ מזה מותר למישהו לשנות את דעתו לא? :)
DJ-Energy
שאלה לי אליך צח
איך אתה הולך לנגן את
Dj Scot Project - Outa Space
שהוא לא השתחרר?
:)

אהההה אולי יש לך פרומו ווינל
:D
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by DJ-Energy
שאלה לי אליך צח
איך אתה הולך לנגן את
Dj Scot Project - Outa Space
שהוא לא השתחרר?
:)

אהההה אולי יש לך פרומו ווינל
:D


שמתי אותו בפייל שארינג לא מזמן
Hell_Copter
למה שישנאו מלודי?
לא משנה אני לא יתווכח למה אתה מבין יותר ממני בקטעים האלה...
אבל כמו שאמרתי... שיהיה לבריאות

ויובל... יש לו פרומו ויינל
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Gil Shwarts


שמתי אותו בפייל שארינג לא מזמן


גיל
השחרור של
DRUM
זה רדיו ריפ
100 %...

דבר אחד גיל
אף פעם אל תאמין לקבוצת שיחרור בשם
DRUM
לשחרור של סקוט פרוגקט או כל אומן ידוע אחר
כי זה סתם שטועות

זה בדיוק כמו
HEB..
משחרר רדיו ריפים

אז
Hell_Copter
לא אין לו פרומו ווינל
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by DJ-Energy


גיל
השחרור של
DRUM
זה רדיו ריפ
100 %...

דבר אחד גיל
אף פעם אל תאמין לקבוצת שיחרור בשם
DRUM
לשחרור של סקוט פרוגקט או כל אומן ידוע אחר
כי זה סתם שטועות

זה בדיוק כמו
HEB..
משחרר רדיו ריפים

אז
Hell_Copter
לא אין לו פרומו ווינל



זה לא משנה, העיקר שהאיכות של הטראק מספיק טובה כדי לנגן אותה במסיבות
ואני באמת לא מוריד שום דבר ששייך לדראם או להב אבל יש לפעמים קטעים שאני רוצה לשמוע מה הקטע שלהם

Hell_Copter
אז כנראה שטעיתי... סליחה באמת שזה ריליס מזויף... אני לא ידעתי
בטח מישהו עישן דראם והחליט לקרוא לקבוצת ריליס ככה
arik
יההההה צח התותח דיי ג'יי מיקצועי בעמ

אל תתרגש שמה ואם לא הולך המיקסוס אז אל תכנס כזה ללחץ או משהו
פשוט תעשה מה שבא ברוך הבא


ולדעתי גיל נתן עצה טובה בקשר למצלמה
כי ככה זה יתן לך הוחכות שיש לך ניסיון
אם מישהו ישאל אי פעם אם יש לך

נ.ב
אולי אני יקפוץ אליך בקרוב לשמוע את הסט שלך
ולאכול את הקצפת המתוקה מאד
שאמא שלך עושה:):)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement