|
אני מופיע מחר במימד החמישי בנמל תל אביב! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by DjChook
וגיל, יצא 002 ולא אמרת לי ? |
עוד לא יצא אבל איתן כבר שמע אותו :)
כשאני יחזור מאילת אני ישים לינק אל תדאג
002 הוא פשוט מפגיז אחושילינג במהירות של 146BPM |
|
|
| Dj Moriano |
| בתור אחד עם מקורות אני יכול להגיד לכם שהוא מפגיז אחושילינג... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Scorchio
12. Beam Vs Cyrus - Thunder In Paradise [DJ Scot Project Remix]
|
זה השיר הכי גדול שסקוט אי פעם עשה!!!!
פשוט קלאסיקה
כל כך טוב להחזיר שיר ש להמסיבות לפני שנתיים |
|
|
| Hell_Copter |
תסתכלו טוב טוב על הטראקליסט ...
ועכשיו תסתכלו על מה שצח כתב לי בצהריים
You have received a message!
אחי
אני צריך להרכיב סט לנגן מחר
יש לך רעיונות?
You have sent a message!
סוג?
You have received a message!
אפליפטינג ומלודי
רק תהיה בריא צח איך הגעתי מאפליפטינג לסגנון כזה חזק... העיקר שתהנה ותצליח |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תסתכלו טוב טוב על הטראקליסט ...
ועכשיו תסתכלו על מה שצח כתב לי בצהריים
You have received a message!
אחי
אני צריך להרכיב סט לנגן מחר
יש לך רעיונות?
You have sent a message!
סוג?
You have received a message!
אפליפטינג ומלודי
רק תהיה בריא צח איך הגעתי מאפליפטינג לסגנון כזה חזק... העיקר שתהנה ותצליח |
מזה משנה? העיקר שהקהל יאהב אחי
עוד אין לו שם אז אם הוא ישים מלודי למשך כל הסט אנשים ישנאו אותו
וזה גם קהל שאוהב קפיצות
אני אישית חושב שזה יותר מתאים למצב שלו
וחוץ מזה מותר למישהו לשנות את דעתו לא? :) |
|
|
| DJ-Energy |
שאלה לי אליך צח
איך אתה הולך לנגן את
Dj Scot Project - Outa Space
שהוא לא השתחרר?
:)
אהההה אולי יש לך פרומו ווינל
:D |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
שאלה לי אליך צח
איך אתה הולך לנגן את
Dj Scot Project - Outa Space
שהוא לא השתחרר?
:)
אהההה אולי יש לך פרומו ווינל
:D |
שמתי אותו בפייל שארינג לא מזמן |
|
|
| Hell_Copter |
למה שישנאו מלודי?
לא משנה אני לא יתווכח למה אתה מבין יותר ממני בקטעים האלה...
אבל כמו שאמרתי... שיהיה לבריאות
ויובל... יש לו פרומו ויינל |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
שמתי אותו בפייל שארינג לא מזמן |
גיל
השחרור של
DRUM
זה רדיו ריפ
100 %...
דבר אחד גיל
אף פעם אל תאמין לקבוצת שיחרור בשם
DRUM
לשחרור של סקוט פרוגקט או כל אומן ידוע אחר
כי זה סתם שטועות
זה בדיוק כמו
HEB..
משחרר רדיו ריפים
אז
Hell_Copter
לא אין לו פרומו ווינל |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
גיל
השחרור של
DRUM
זה רדיו ריפ
100 %...
דבר אחד גיל
אף פעם אל תאמין לקבוצת שיחרור בשם
DRUM
לשחרור של סקוט פרוגקט או כל אומן ידוע אחר
כי זה סתם שטועות
זה בדיוק כמו
HEB..
משחרר רדיו ריפים
אז
Hell_Copter
לא אין לו פרומו ווינל |
זה לא משנה, העיקר שהאיכות של הטראק מספיק טובה כדי לנגן אותה במסיבות
ואני באמת לא מוריד שום דבר ששייך לדראם או להב אבל יש לפעמים קטעים שאני רוצה לשמוע מה הקטע שלהם |
|
|
| Hell_Copter |
אז כנראה שטעיתי... סליחה באמת שזה ריליס מזויף... אני לא ידעתי
בטח מישהו עישן דראם והחליט לקרוא לקבוצת ריליס ככה |
|
|
| arik |
יההההה צח התותח דיי ג'יי מיקצועי בעמ
אל תתרגש שמה ואם לא הולך המיקסוס אז אל תכנס כזה ללחץ או משהו
פשוט תעשה מה שבא ברוך הבא
ולדעתי גיל נתן עצה טובה בקשר למצלמה
כי ככה זה יתן לך הוחכות שיש לך ניסיון
אם מישהו ישאל אי פעם אם יש לך
נ.ב
אולי אני יקפוץ אליך בקרוב לשמוע את הסט שלך
ולאכול את הקצפת המתוקה מאד
שאמא שלך עושה:):) |
|
|
|
|