return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
אני מופיע מחר במימד החמישי בנמל תל אביב! (pg. 7)
View this Thread in Original format
DjNumShum
פחחחחחח
כן ראיתי את האהבל הזה עם החולצת בטן...
חחח איזה אוחץ... אבל בחור מצחיק.....

הייתי שם ב-1 בערך ולא היה כלב
חיכיתי עד איזה 1:30 ואז עפתי משם
לא היה שווה להיכנס
חבל, אם היו אנשים זו הייתה יכולה להיות מסיבה טובה מאד..
Hell_Copter
ראסמי באת הכי יפה דותן...
והשמן הזה פעם ראשונה שראיתי אותו נקרעתי מצחוק...
כזה גוש והולך לי עם חולצת בטן.... גועל נפש
היה שם אחד שנשבע לכם חשבתי זה בת מאחורה
היה לו כזה ליפה וגופיה הכי צמודה שיש שהייתה גם חולצת בטן בעצם... והוא לבש מכנסיים של בנות כאלה מתרחבים בערך כמו השמן והיה לו תחתונים שזה ממש התקרב לחוטיני...

והוא שם את וייבס דרויטר...
DjNumShum
איך דותן בא?
yahel222
דיזל זה עם התפרים מכיר???
למעלה כזה צמוד ומתרחב למטה
חולצה כפתורים צבע תכלת טיפה צמודה...לא ממש אבל כאילו בול במידה שלי
והשיער אין ...חבר שלי עשה לי פן ודקס...אשכרה כמו אצל אמיר
מכיר את אמיר קל הספר???

אה כן וזה עם הליפה איזה מכוער הוא...אבל רסמי הוא יחצן טוב...בד"כ

ושמע אני עדיין אין לי אבל חוטיני יש לבנים
וזה בן זונה !!!!!!!!!!!!!!!

נראה אולי אני יקנה....:D :D :D :D :D
אתם יכולים לצחוק אבל עם בת רואה כזה דבר היא שיא המתחממת שמעו לי

אה ולא צח שם את זה אורן הילל שם......
Hell_Copter
יצא לך יפה השיער אחי...
אתה יודע נראית לי שם מסטוח רצח... ת'אמת גם אני נראיתי ככה... לא יודע למה

הכי הרס אותי כל המאפנים האלה עם הבלוני הליום... היה איזה אחד זז כמו רקדנית בטן אחרי איזה 20 בלונים
DjNumShum
לא הייתי בפנים אבל מהמסיבות האחרות שהיו שם אני יודע
זה לא בלוני הליום
זה גז צחוק
והאמת זה מה זה סבבה
מכניס אותך לבלבלות לאיזה 10 שניות

ומי זה הספר הזה שדיברת עליו?
והחולצה המכופתרת מכאוס במקרה?
והדיזל אני מכיר
האמת גם אני לבשתי כזה דיזל אתמול
yahel222
quote:
Originally posted by DjNumShum
לא הייתי בפנים אבל מהמסיבות האחרות שהיו שם אני יודע
זה לא בלוני הליום
זה גז צחוק
והאמת זה מה זה סבבה
מכניס אותך לבלבלות לאיזה 10 שניות

ומי זה הספר הזה שדיברת עליו?
והחולצה המכופתרת מכאוס במקרה?
והדיזל אני מכיר
האמת גם אני לבשתי כזה דיזל אתמול


אמיר קל בבוגרשוב....מלא הולכים אליו
וזה באמת גז צחוק אבל סתם נראה לי עבדו על אנשים סתם שמו אוויר
זה הכל פסיכולוגיה....אמרו זה גז צחוק אנשים שיחקו אותה צוחקים
אני פעם לקחתי הייתי על הרצפה...ואתמול זה בכלל לא השפיע עלי

ולא... החולצה של ג'ט קניתי באיזה חנות בשינקין לא זוכר איזה
DjNumShum
quote:
Originally posted by yahel222


אמיר קל בבוגרשוב....מלא הולכים אליו
וזה באמת גז צחוק אבל סתם נראה לי עבדו על אנשים סתם שמו אוויר
זה הכל פסיכולוגיה....אמרו זה גז צחוק אנשים שיחקו אותה צוחקים
אני פעם לקחתי הייתי על הרצפה...ואתמול זה בכלל לא השפיע עלי

ולא... החולצה של ג'ט קניתי באיזה חנות בשינקין לא זוכר איזה


רגע אתה היית עם חבורה כזאת שכל אחד עם שיער של מליון דולר?
כאלה קוצים ארוכים כאלה אה יודע כמו של הקלאברים אחושרמוטה
ב1 ככה עמדתם שם ליד המחסום הראשון שהיה שם?
yahel222
quote:
Originally posted by DjNumShum


רגע אתה היית עם חבורה כזאת שכל אחד עם שיער של מליון דולר?
כאלה קוצים ארוכים כאלה אה יודע כמו של הקלאברים אחושרמוטה
ב1 ככה עמדתם שם ליד המחסום הראשון שהיה שם?


לא אחי בעקרון אני באתי רק אני ועוד חבר
ושם פגשתי עוד חברים שלי אבל לא מי שאתה מתכוון

אבל השיער שלי וזה שבאתי איתו היה בסגנון שלהם
Hell_Copter
ההבדל היחיד בין הילדים האלה היה הבגדים.,...
לכל אחד שם היה שיער שחור גבוה עם כאלה כמה קוצים לבנים או מחומצנים או אנערף

תגיד דותן... אתה גר ברמת גן כל החיים שלך?
או שגרת במקום אחר פעם??

Scorchio
דותן אתה וואחד ילד מכוער!
לא ראיתי אותך
למה לא עלית לעמדה קיבינימאט
עכשיו אני לא יודע איך אתה נראה
:)
DjChook
אתם במקרה מדברים על תומר שכל הפנים שלו חצ'קונים ?
אני 90 אחוז שזה הוא
ובאמת הוא בא עם חולצות בטן

ובאמת הוא זיין שכל
הוא בשכבה של בן דוד שלי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement