| Hell_Copter |
אוקיי אז בסוף אני ואריק נסענו לשם
וראינו את חביבנו צח מתקלט
בוא נתחיל מזה שנכנסו עם צח ביחד... והיה מוזיקה של אמ טי וי ושחורה בהתחלה
צח עושה לנו בטח יש שם איזה 30 אנשים ככה בנתיים... נכנסו ואנחנו היינו היחידים... חצי שעה או יותר היינו שם לבד ואז בסוף התחילו להכנס אנשים
צח התחיל לתקלט ואז אחד הפסיק אותו ושם טריבל האוס... משהו מגעיל לגמרי
יצאנו החוצה מהדיסקוטק והלכנו לשתות משהו ושחזרנו היה מוזיקה טובה כבר
מהקטע שחזרנו אני ממש נהניתי... לפני זה רציתי להביא למארגנים מכות או משהו...
בקושי היה שם אנשים בכלל.... היה כל כך הרבה מקום שם שאי אפשר לתאר... וזה לא מקום גדול כל כך |
|
|