return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
אני מופיע מחר במימד החמישי בנמל תל אביב! (pg. 6)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
אוקיי אז בסוף אני ואריק נסענו לשם
וראינו את חביבנו צח מתקלט
בוא נתחיל מזה שנכנסו עם צח ביחד... והיה מוזיקה של אמ טי וי ושחורה בהתחלה
צח עושה לנו בטח יש שם איזה 30 אנשים ככה בנתיים... נכנסו ואנחנו היינו היחידים... חצי שעה או יותר היינו שם לבד ואז בסוף התחילו להכנס אנשים
צח התחיל לתקלט ואז אחד הפסיק אותו ושם טריבל האוס... משהו מגעיל לגמרי
יצאנו החוצה מהדיסקוטק והלכנו לשתות משהו ושחזרנו היה מוזיקה טובה כבר
מהקטע שחזרנו אני ממש נהניתי... לפני זה רציתי להביא למארגנים מכות או משהו...
בקושי היה שם אנשים בכלל.... היה כל כך הרבה מקום שם שאי אפשר לתאר... וזה לא מקום גדול כל כך
yahel222
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אוקיי אז בסוף אני ואריק נסענו לשם
וראינו את חביבנו צח מתקלט
בוא נתחיל מזה שנכנסו עם צח ביחד... והיה מוזיקה של אמ טי וי ושחורה בהתחלה
צח עושה לנו בטח יש שם איזה 30 אנשים ככה בנתיים... נכנסו ואנחנו היינו היחידים... חצי שעה או יותר היינו שם לבד ואז בסוף התחילו להכנס אנשים
צח התחיל לתקלט ואז אחד הפסיק אותו ושם טריבל האוס... משהו מגעיל לגמרי
יצאנו החוצה מהדיסקוטק והלכנו לשתות משהו ושחזרנו היה מוזיקה טובה כבר
מהקטע שחזרנו אני ממש נהניתי... לפני זה רציתי להביא למארגנים מכות או משהו...
בקושי היה שם אנשים בכלל.... היה כל כך הרבה מקום שם שאי אפשר לתאר... וזה לא מקום גדול כל כך


ואלה מסכנים רסמי היתה נפילה לא נכנסנו אנשים
אבל איזה כוסיות....כל אחת ליגה
דוגמניות !!!

וצח ראיתי שתקלטתת סנג'ר מה שמת טריפין בגלל אלמוג.....
אבל היה חמוד אוברדרייב ודה דריל
אהבתי את הפליי אוואי
Hell_Copter
וואלה אחי אם הייתי יודע שזה אתה הייתי אומר משהו
כל הערב כמעט הייתי לידך...
לא שהייתה ברירה כי המקום קטן...
ובאמת היו כוסיות חבל על הזמן... אבל כל הבנות היו כל הזמן עם כמה בנים ידידים שלהם אז לא היה מה לעשות עם זה..
yahel222
שמע זה לא ככה היה זה לא כזו בעיה....
ת'אמת גם אני לא רקדתי עם אף אחת
אבל שטויות אני כבר יודע את מי אני רוצה והגלגלים עובדים
כבר הטלפון שלה אצלי...זרקתי לה כמה מלים (היא מכירה את חברים שלי...)
אבל לי יותר קל כי כולם שם כמעט ידידות של חברים שלי....
DJ-Energy
אז כמה זמן יצא לך לתקלט אחי???
אהבו לא אהבו??
ספר קצת
arik
היה דוקא סבבה
צח תיקלט די הרבה
והיו לו מיקסים לא רעים
רק הבעיה שהתאורה והסאונד היה קצת על הפנים
היתה קצת הרגשה של דיסקוטק בבית
אבל רקדו וצח שם טרקים טובים
והיה לא רע בסופו של דבר
Scorchio
דותן
למה לא עלית לעמדה?!
למה לא אמרת שלום
:)

חוץ מזה כל שנייה הפסיקו אותי
זה לא יאומן איזה שכונה היה שם בעמדה
המיקסר כל איזה שתי שניות נכבה
והקומפקטים היו
CDJ-500S
אבל מרוב שחרשו עליהם אתה מזיז את הגלגל שלו טיפה יותר מידי זה דופק קפיצה של איזה שמונה שניות קדימה.
אבל מה באמת היה כיף
רק חבל שלא נתנו לי לסיים סט נורמלי.
ודותן
שמתי טריפין אחרת היו מחליפים אותי הוא רצה להעביר סגנון
אלמוג אומר לי שזה לא מה שהם אוהבים יענו הארד טראנס
הוקצור איך ששמתי טריפין 20 אנשים יצאו החוצה.
Scorchio
ואני רק רוצה שתסבירו לי למה כל הבנים מתחילים להתלבש כמו בנות
היה שם איזה אחד מהמארגנים של המסיבה
בנאדם עם בטן שמנה אחושרמוטה
ומה הוא לובש
מכנס צמוד צמוד צמוד של בנות ורואים לו את החריץ של התחת
ואיזה חולצת בטן וחצי מהכרס שלו בחוץ
ובנות נמרחות עליו!
שלא נדבר על זה שהוא גם מעוות ומכוער בנוסף לזה.
ומרוב שהיו שם אנשים עם שיער ארוך פרוע כזה ושכל אחד לבש אותו דבר
רציתי לדבר עם מישהו היו שם איזה ארבעה אנשים שנראו כמוהו וכל פעם שבאתי אליהם זה היה מישהו אחר.
DjChook
חחחחחח באסהההה
Scorchio
לא היה כזה בעסה אח שלי
היה נחמד

DJ-Energy
quote:
Originally posted by Scorchio
לא היה כזה בעסה אח שלי
היה נחמד



סבבה אחי
העיקר שנהנת
yahel222
quote:
Originally posted by Scorchio
ואני רק רוצה שתסבירו לי למה כל הבנים מתחילים להתלבש כמו בנות
היה שם איזה אחד מהמארגנים של המסיבה
בנאדם עם בטן שמנה אחושרמוטה
ומה הוא לובש
מכנס צמוד צמוד צמוד של בנות ורואים לו את החריץ של התחת
ואיזה חולצת בטן וחצי מהכרס שלו בחוץ
ובנות נמרחות עליו!
שלא נדבר על זה שהוא גם מעוות ומכוער בנוסף לזה.
ומרוב שהיו שם אנשים עם שיער ארוך פרוע כזה ושכל אחד לבש אותו דבר
רציתי לדבר עם מישהו היו שם איזה ארבעה אנשים שנראו כמוהו וכל פעם שבאתי אליהם זה היה מישהו אחר.


טוב זה הרמד הזה זה אחד קוראים לו תומר....הוא סתם שמן מכוער כולם שמים עליו זין ומסנג'רים אותו......הוא אחד מדברים איתו בטלפון ואז שמנתקים אז אומרים אוף איזה עילה הוא כל היום מזיין ת'שכל.....והוא בסוף הפסיד ים כסף למה הוא השקיע הכי הרבה פחחחחחחחחח !!!
ובאמת יש כאלה יותר מדי הומואים.....חחחח אני רק קצת
סתם סתםם שמע היה עוד אחד בא לי עם חולצת בטן....כמו שבאתי בפורים ככה הוא הולך רגיל זה באמת מוגזם
חפיףףףףף אני באתי הכי יפהההה :) :) :) :) :)

ואלמוג סתם זיין לך ת'שכל הוא פשוט אוהב את השיר הזה אבל לא נורא
היית צריך לשים yves deruyter-back to earth (public domain remix)
מלא ביקשו את זה אח"כ
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement