| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
זה לא משנה, העיקר שהאיכות של הטראק מספיק טובה כדי לנגן אותה במסיבות
ואני באמת לא מוריד שום דבר ששייך לדראם או להב אבל יש לפעמים קטעים שאני רוצה לשמוע מה הקטע שלהם |
גם נכון
אבל צריך לבדוק שאין פאקים או בעיות
כדי שתוכל למקסס את השיר הבאה
יענו שה
radio rip
לא יסתיים עם
fade out
אלה עם באס... |
|
|