|
Line-up Qlubtempo: Hardstyle Weekend 31mei/1juni
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
Heineken Music Hall
Vrijdag 31 Mei
Kai Tracid
Gary D
Zenith DJ
Tankis en Savietto
Don Diablo
Pavo
Bas & Ram
Luna
Pila
Zaterdag 1 Juni
Technoboy
Derb
Daniele Mondello
Sension One
Dana
Marcel Woods
Clive King
The Alpha Twins
KWIJLLLLLL ideaal pesies na examens en na mn verjaardag. in de HMH, hier moet ik heen :D:D |
|
|
| TimeportE |
| quote: | | Originally posted by TranceFool KWIJLLLLLL ideaal pesies na examens en na mn verjaardag. in de HMH, hier moet ik heen :D:D |
beter!! dan heb ik ook mijn verjaardag gehad en ben ik vrij!! inderdaad wel vet, eff kijken of iemand hier zin heeft om te gaan anders ga ik kijken of ik met iemand anders meekan want ik heb echt zin in weer een lekker feestje! :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by TimeportE
beter!! dan heb ik ook mijn verjaardag gehad en ben ik vrij!! inderdaad wel vet, eff kijken of iemand hier zin heeft om te gaan anders ga ik kijken of ik met iemand anders meekan want ik heb echt zin in weer een lekker feestje! :D |
je wil toch niet zeggen dat jij ook op 30 mei jarig bent he? :p, dan zijn wij volgens mij de eerste nederlandse TA's die op dezelfde dag jarig zijn...lol:p |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
je wil toch niet zeggen dat jij ook op 30 mei jarig bent he? :p, dan zijn wij volgens mij de eerste nederlandse TA's die op dezelfde dag jarig zijn...lol:p |
jammur...RubDub en ik zijn jullie al voor geweest...:P |
|
|
| TimeportE |
| quote: | | je wil toch niet zeggen dat jij ook op 30 mei jarig bent he? , dan zijn wij volgens mij de eerste nederlandse TA's die op dezelfde dag jarig zijn...lol |
nope ben om precies te zijn 29 mei jarig, hehe..
maar dit feessie lijkt me wel vet, maar der is misschien kans dat ik dan tournooi heb.. maar als dat nie zo is dan wil echt wel hiero heen.. ! |
|
|
| franzelare |
lijkt me wel een fijn feestje!
vind de line up voor vrijdag alleen wel beter als voor zaterdag!
beetje vreemd maar je kan natuurlijk ook bijde dagen gaan :D :D |
|
|
| tijs08 |
hardstyle in de HMH.... dat moet je ooit eens mee gemaakt hebben!!!
ik zal er iig zeker te vinden zijn :D :D |
|
|
| TranceFool |
kan iemand mij iets vertellen over deze namen...hoe ze draaien / ervaringen enzo
Derb
Daniele Mondello
Sension One
The Alpha Twins
??? Thanx
Line-up van vrijdag vink namelijk iets beter eruit zien, maar zaterdag komt me eigenlijk beter uit om te gaan |
|
|
| tijs08 |
Derb: komt uit de Tracid Traxxx stal... dus draaien vette duitse hardstyle
Alpha Twins: Komen uit de Q-dance stal.... twee broers uit N-Holland. Hebben al meedere malen op Q events gestaan en heb ze ook meerdere malen mogen aanschouwen!! Ze zijn echt heel erg goed en beuken de pan uit! voor meer info www.q-dance.nl en dan onder het menu 'artists'
Danielle Mondelo: Weet ik weinig van, alleen dat hij vorige keer met Assasin de theme song van Qlimax voor zijn rekening nam
Dj Session One: dus niet sension, weet ik ok weinig van, alleen dat hij goede remixes heeft gemaakt waaronder deze
S.O.L. vs Gat-Cha - We Call It Techno (DJ Session One Rmx)
Greetzz |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by tijs08
Derb: komt uit de Tracid Traxxx stal... dus draaien vette duitse hardstyle
Alpha Twins: Komen uit de Q-dance stal.... twee broers uit N-Holland. Hebben al meedere malen op Q events gestaan en heb ze ook meerdere malen mogen aanschouwen!! Ze zijn echt heel erg goed en beuken de pan uit! voor meer info www.q-dance.nl en dan onder het menu 'artists'
Danielle Mondelo: Weet ik weinig van, alleen dat hij vorige keer met Assasin de theme song van Qlimax voor zijn rekening nam
Dj Session One: dus niet sension, weet ik ok weinig van, alleen dat hij goede remixes heeft gemaakt waaronder deze
S.O.L. vs Gat-Cha - We Call It Techno (DJ Session One Rmx)
Greetzz |
dat derb van tracid traxx kwam wissik natuurlijk wel :), maar had eigenlijk em nog nooit op een line-up zien staan. Ik ga denkik maares wat setjes van deze mensen zoeken. Danielle Mondelo draait volgens mij hardhouse maar zelfs dat week nie zeker. Weet daar eigenlijk te weinig van :p |
|
|
| Yarnie |
ow ziet er zeker niet verkeerd uit...iemand trouwens eniog idee, hoeveel eurotjes zo'n kaartje gaat kosten?
als t niet te duur is, is t wel t over wegen waard
greetz,
yarnie:cool: |
|
|
| tijs08 |
kaarten zijn € 35 per avond
ik geloof dat het € 65 is voor twee avonden
en als je nog in het bezit was/bent van een kaartej van QT 10 die nog in de Hemkade zou worden gehouden... dan kun je die inleveren vor een speciale 2-day pass!! :D
had ik toen toch maar een kaartje gehaald :mad: |
|
|
|
|