return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Line-up Qlubtempo: Hardstyle Weekend 31mei/1juni
View this Thread in Original format
TranceFool
Heineken Music Hall

Vrijdag 31 Mei

Kai Tracid
Gary D
Zenith DJ
Tankis en Savietto
Don Diablo
Pavo
Bas & Ram
Luna
Pila

Zaterdag 1 Juni

Technoboy
Derb
Daniele Mondello
Sension One
Dana
Marcel Woods
Clive King
The Alpha Twins



KWIJLLLLLL ideaal pesies na examens en na mn verjaardag. in de HMH, hier moet ik heen :D:D
TimeportE
quote:
Originally posted by TranceFool KWIJLLLLLL ideaal pesies na examens en na mn verjaardag. in de HMH, hier moet ik heen :D:D


beter!! dan heb ik ook mijn verjaardag gehad en ben ik vrij!! inderdaad wel vet, eff kijken of iemand hier zin heeft om te gaan anders ga ik kijken of ik met iemand anders meekan want ik heb echt zin in weer een lekker feestje! :D
TranceFool
quote:
Originally posted by TimeportE


beter!! dan heb ik ook mijn verjaardag gehad en ben ik vrij!! inderdaad wel vet, eff kijken of iemand hier zin heeft om te gaan anders ga ik kijken of ik met iemand anders meekan want ik heb echt zin in weer een lekker feestje! :D

je wil toch niet zeggen dat jij ook op 30 mei jarig bent he? :p, dan zijn wij volgens mij de eerste nederlandse TA's die op dezelfde dag jarig zijn...lol:p
M5
quote:
Originally posted by TranceFool

je wil toch niet zeggen dat jij ook op 30 mei jarig bent he? :p, dan zijn wij volgens mij de eerste nederlandse TA's die op dezelfde dag jarig zijn...lol:p


jammur...RubDub en ik zijn jullie al voor geweest...:P
TimeportE
quote:
je wil toch niet zeggen dat jij ook op 30 mei jarig bent he? , dan zijn wij volgens mij de eerste nederlandse TA's die op dezelfde dag jarig zijn...lol

nope ben om precies te zijn 29 mei jarig, hehe..
maar dit feessie lijkt me wel vet, maar der is misschien kans dat ik dan tournooi heb.. maar als dat nie zo is dan wil echt wel hiero heen.. !
franzelare
lijkt me wel een fijn feestje!

vind de line up voor vrijdag alleen wel beter als voor zaterdag!
beetje vreemd maar je kan natuurlijk ook bijde dagen gaan :D :D
tijs08
hardstyle in de HMH.... dat moet je ooit eens mee gemaakt hebben!!!

ik zal er iig zeker te vinden zijn :D :D
TranceFool
kan iemand mij iets vertellen over deze namen...hoe ze draaien / ervaringen enzo

Derb
Daniele Mondello
Sension One
The Alpha Twins
??? Thanx

Line-up van vrijdag vink namelijk iets beter eruit zien, maar zaterdag komt me eigenlijk beter uit om te gaan
tijs08
Derb: komt uit de Tracid Traxxx stal... dus draaien vette duitse hardstyle

Alpha Twins: Komen uit de Q-dance stal.... twee broers uit N-Holland. Hebben al meedere malen op Q events gestaan en heb ze ook meerdere malen mogen aanschouwen!! Ze zijn echt heel erg goed en beuken de pan uit! voor meer info www.q-dance.nl en dan onder het menu 'artists'

Danielle Mondelo: Weet ik weinig van, alleen dat hij vorige keer met Assasin de theme song van Qlimax voor zijn rekening nam

Dj Session One: dus niet sension, weet ik ok weinig van, alleen dat hij goede remixes heeft gemaakt waaronder deze
S.O.L. vs Gat-Cha - We Call It Techno (DJ Session One Rmx)

Greetzz
TranceFool
quote:
Originally posted by tijs08
Derb: komt uit de Tracid Traxxx stal... dus draaien vette duitse hardstyle

Alpha Twins: Komen uit de Q-dance stal.... twee broers uit N-Holland. Hebben al meedere malen op Q events gestaan en heb ze ook meerdere malen mogen aanschouwen!! Ze zijn echt heel erg goed en beuken de pan uit! voor meer info www.q-dance.nl en dan onder het menu 'artists'

Danielle Mondelo: Weet ik weinig van, alleen dat hij vorige keer met Assasin de theme song van Qlimax voor zijn rekening nam

Dj Session One: dus niet sension, weet ik ok weinig van, alleen dat hij goede remixes heeft gemaakt waaronder deze
S.O.L. vs Gat-Cha - We Call It Techno (DJ Session One Rmx)

Greetzz

dat derb van tracid traxx kwam wissik natuurlijk wel :), maar had eigenlijk em nog nooit op een line-up zien staan. Ik ga denkik maares wat setjes van deze mensen zoeken. Danielle Mondelo draait volgens mij hardhouse maar zelfs dat week nie zeker. Weet daar eigenlijk te weinig van :p

Yarnie
ow ziet er zeker niet verkeerd uit...iemand trouwens eniog idee, hoeveel eurotjes zo'n kaartje gaat kosten?
als t niet te duur is, is t wel t over wegen waard

greetz,

yarnie:cool:
tijs08
kaarten zijn € 35 per avond

ik geloof dat het € 65 is voor twee avonden

en als je nog in het bezit was/bent van een kaartej van QT 10 die nog in de Hemkade zou worden gehouden... dan kun je die inleveren vor een speciale 2-day pass!! :D

had ik toen toch maar een kaartje gehaald :mad:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement