return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
......ט'רד המסיבות המסרותי (והפעם אני התחלתי אותו) והפעם יום העצמאות (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
יום העצמאות דיסקוטק זה מסריח
אבל בגלל שהשנה ביטלו כמעט בכל עיר את החגיגות אז אין ברירה
הבנתי עושים לנו פה ברעננה מסיבה כזאת כמו שהיה בפורים
אבל לא נראה לי שזה יהיה כמו דיסקוטק... הבנתי משהו שזה יהיה הופעות נגיד של רמי פורטיס וכאלה
clubber@work
אני שמעתי שביטלו את ההופעות ברעננה...
חוץ מזה הייתי שנה שעברה בפ'אצה ביום העצמאות והיה פצצה!
NeMeSiS1234
טוב אנשים יש לי את המסיבה הכי חמה בעולם!!!!!!!!!!!
אצלי בבית
מרפסת ענקית
כולם מוזמנים
בשר על האש
טראנסים כל הלילה
נרגילות חופשי ושתיה חופשית
מוזיקה... כל מה שאנחנו אוהבים !!!
מה עוד צריך פה???

אם עניתם בחורות
אז גם את זה יש
אבל באסה שזה למוזמנים בלבד
שזה חברים שלי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
סתם אחים שלי תהנו בכל מה שאתם עושים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by clubber@work
אני שמעתי שביטלו את ההופעות ברעננה...
חוץ מזה הייתי שנה שעברה בפ'אצה ביום העצמאות והיה פצצה!


ביטלו את ההופעות ברעננה
אני מדבר איתך על מסיבה במקום סגור... כנראה באולם של מטרו
ואני מקווה שזה יהיה דיסקוטק ולא הופעות... פורים היה ממש נחמד
Dj-2TaLL
אני הולך לווילה
כנראה...
מי עוד הולך לשם?!?
זה בפיתוח אז לא צריך להיות שם יותר מידי שהידים...
:)
מי שעוד בא שיגיד...
נעשה מפגשון...
-----------------
בלונה פארק צריך להיות סבבה...
אבל אני מפחד להתפוצץ...
MoSH_MaN
גם אני אולי בוילה
\
ראית כבר
JAY AND SLINT BOB?
DjNumShum
גם אני כנראה לוילה
Hell_Copter
תסבירו לי בבקשה מה זה הוילה ומה יש שם
yahel222
טוב אז ככה - לוילה אין מצב ואני ממלית לאפ אחד לא ללכת
למה זה וילה - בית פרטית באזור מגורים
עד 2 המסיבה נסגרת אפילו יותר מוקדם

עכשיו מי שבגילאי 15-16 שילך ללונה פארק
שנה שעברה היה שם איזה 16 אלף איש....השנה מצפים ל6-7 אלף
ורסמי יהיה שם בן זונה אבל בטח יהיהו מלא ילדים קטנים (יעני כתות ט למשל)

ומי שיותר גדול - כמוני בי"ב......עד הרגע האחרון אין מצב לדעת איפה הכי טוב
רק ברגע האחרון יודעים
DjChook
אז איפה זה משאיר אותי :)
דיברת על ט-י ועל שמיניסטים :)
איפה זהמ שאיר את השביעיסטים... חחח

idanhakia
יש גם מסיבה בתמרז והם פותחים גם את הלואנג
ולפי דעתי יהיה שם הכי בן זונה
לא מפוצץ ויש שם גם דיי גייס טובים
DjChook
quote:
Originally posted by idanhakia
יש גם מסיבה בתמרז והם פותחים גם את הלואנג
ולפי דעתי יהיה שם הכי בן זונה
לא מפוצץ ויש שם גם דיי גייס טובים


לא מפוצץ, דו משמעי :)

סתם, חס וחלילה

ואתם לא מבינים שכל המסיבות יהיו ריקות מאנשים
גם בגלל המצב וגם בגלל שזה חג
אני לא מכיר אנשים בכלל שיוצאים לדיסקוטקים ביום העצמאות
כל הכייף זה להסתובב בבמות (באלה שיש מופעים) להיות עם החברים
ולהשתולל עם קצף
:D :D :D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement