|
......ט'רד המסיבות המסרותי (והפעם אני התחלתי אותו) והפעם יום העצמאות (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
למיטב ידיעתי אלה גוטמן עדיין דופקת בראש...
רק לא מזמן היא הייתה בפורום בבאר שבע
עם סט פגז
שאגב הוקלט על ידי ונמצא אצלי במחשב איפשהו :) |
|
|
| DjChook |
לא יודע מה איתכם
כל מי שאני מכיר עושה על האש בפארק הירקון
הכי טוב :)
שתיה טובה, בשר טוב
נרגילה
זה מה שצריך |
|
|
| Dj-2TaLL |
טוב אז אני בסוף לא הולך לוילה אלה למסיבה פרטית אצל חבר שלי...
לא משהו גדול אני מביא כמה דיסקים אז מה יכול להיות רע??? |
|
|
| Agent-Fire |
אני הולך למסיבת הפתעה לידידה...
יש לה סלון דיי גדול, מרפסת... אני מביא מיקסר ומחשב, מערכת צריכה להיות בסדר, חבר שלי אולי יביא עוד תרמקולים של המחשב שלו... עם סאב אחוש חזק..
נקווה שיהיה טוב... העיקר שאנשים ירקדו
:rolleyes: |
|
|
| DjChook |
אני הולך לרוק עצמאות !
סתם, על האש שולט! |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני הולך לרוק עצמאות !
סתם, על האש שולט! |
נבהלתי
:p |
|
|
| Dj Moriano |
| חן תאמין לי עושה הכי נכון.... (כמוני) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
חן תאמין לי עושה הכי נכון.... (כמוני) |
ראסמי
אתה יודע כמה אנשים שאני מכיר
יעני כאילו בערך 4 קבוצות של אנשים הציעו לי לבוא לעשות איתם על האש
זה אשכרא מה שכולםםםםם עושים בביה"ס שלי
חוץ מפליטי רוק עצמאות
:) |
|
|
| yahel222 |
כן אולי גם אני עושה
ויכול להיות מאד שבחוף בהרצליה
מחר אני ידע |
|
|
| Dj Moriano |
| וואלה אחי אני בא לבקר.... לאכול וללכת.... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
וואלה אחי אני בא לבקר.... לאכול וללכת.... |
חחח הכי טוב |
|
|
| Hell_Copter |
טוב אני כנראה הולך לעשות על האש עם חברים שלי
גם חברים אחרים הציעו לי לעשות איתם...
ואז משם אני ילך כנראה למטרו למסיבה שתהיה שם... אבל כלום לא סגור עוד |
|
|
|
|