|
......ט'רד המסיבות המסרותי (והפעם אני התחלתי אותו) והפעם יום העצמאות (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
הוילה זה בכפר שמריהו שם
רחוב דב הוז אם זה עוזר |
ואי ואי...התכנון היה לבוא להיכנס לוילה כי היה לנו חינמים
וב2 ללכת לעשות על האש
שעה וחצי נוסעים בפיתוח כפר שמריהו אף אחד לא מכיר את הרחוב
לא מוצאים אותו
באלהים שאני מכיר עכשיו כל רחוב בפיתוח וכפר שמריהו חוץ מדב הוז !!!!!!
אבל שטויות שמעתי היה חארטה
פעם הבאה ישר הולכים לגעשש איזה מסיבות יש שם פצצות |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
הוילה זה בכפר שמריהו שם
רחוב דב הוז אם זה עוזר |
זה עוזר מאוד.....
אבל זה לא כפר שמריהו זה הרצליה ב' האנשים שגרים שם מחשיבים את זה לכפר שמריהו כדיי שהם ירגישו שיש להם יותר כסף.... כמו המורה הפרטית שלי גרה בגבול של נוף ים פיתוח אבת בצד של נוף ים אבל היא חושבת שהיא גרה בפיתוח |
|
|
| MoSH_MaN |
איזה כפר שמריהו בראש שלך
זה בהרצליה ב' זה קרוב נורא הלכתי ברגל
זה בית של אחת מתיכון החדש שאני מכיר...
טוב בקשר למסיבה
זה היה גרוע רצח מחצות עד שתיים...
ואז "אלה גוטמן" עלתה
ממה שהבנתי זה היה אחות שלה
היא הייתה בסדר...זה היה סט פרוגרסיב שלא כל כך אהבתי אבל היא שמה
Dj Tiesto-Lethal Industry ו
Space Frog-Follow Me
היא גם שמה
Life is too short
ועוד כמה
ואז ב3 עלה גל בירמן והיה די תותח למרות שחזר על שתי שירים
אני כבר לא זוכר מה הוא שם
Back to earth
של קוסמיק ושל יוטס הרייב מיקס
אלה שמה את הרימיקס של פאבליק דומיין וברור שהרייב יותר טוב..
אבל ברבע שעה אחרונה שהוא תיקלט הוא שם
Bass in the place
ואז פתאום אני שומע איזה משהו מוכר שרק אתמול דיברתי איתו עם יובל שזנכרתי שלפני שנתיים במסיבות רדקתי את זה
Beam Vs.Cyrus-Thunder In Paradise(DJ Scot Project Rmix)!!!
איזה שיר ע-נ-ק שיאלללללה הכי אדיר בארץ לרקוד פשוט השיר הארד הכי טוב שיצא אי פעם
הכיף בשירי הארד שאתה מכיר אותם אתה יודע בדיוק מתי הבאס והקיקים נכנסים אז אתה מתפרע
הוא סיים עם
We Will survive
שזה גם ענק
ואז ב4 הלכתי
אז עלה
DJ ASAF
מבלאקוני וסיים את המסיבה וזה היה מסריח כל השירים האלה שהוא שם...
בקיצור מ2 עד 4 היה מאד נחמד :) |
|
|
| Hell_Copter |
גם צח שם את ט'נדר במסיבה במימד
באמת חזק!!!!
בעקרון אצלנו במסיבה היו די ג'יים מקומיים כאלה... לא שמות מפוצצים
אבל היה ליטל אינדסטרי ובק טו ארף... גם של קוסמיק וגם של וייבס...
קיצר היו טראקים טובים בסך הכל
אבל באיזה 3 וחצי מזה איבדתי פתאום את החשק לרקוד...
אחר כך חזר והלך... אני שונא שזה קורה!!! |
|
|
| oDrori |
החברים בישים שלי אפילו לא רצו לצאת לשומקום... אוך
כל מקרה היתה בגשעש כזאת מסיבת ענק... ערן ברנע ועוד כמה היו שם זה היה הפקה אדירה... ושירים שהפתיעו באיכות.. גם היה שם
Lethal Industry
שבטח יהיה הדבר הגדון ל הבא בארץ...
אחרי
Blood is Pumping
שכבר שנה וחצי- שנתיים מתנגן אבל עכשיו יעשה להיט עצום בגלל הפסקול של בלייד, כמו שקרה עם
Paffendorf - Where Are You?
Public Domain - Operetion Blade
נ.ב. אני יודע שזה אוף-טופיק אז לא להתייחס |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by oDrori
החברים בישים שלי אפילו לא רצו לצאת לשומקום... אוך
כל מקרה היתה בגשעש כזאת מסיבת ענק... ערן ברנע ועוד כמה היו שם זה היה הפקה אדירה... ושירים שהפתיעו באיכות.. גם היה שם
Lethal Industry
שבטח יהיה הדבר הגדון ל הבא בארץ...
אחרי
Blood is Pumping
שכבר שנה וחצי- שנתיים מתנגן אבל עכשיו יעשה להיט עצום בגלל הפסקול של בלייד, כמו שקרה עם
Paffendorf - Where Are You?
Public Domain - Operetion Blade
נ.ב. אני יודע שזה אוף-טופיק אז לא להתייחס |
מה אחי נכנסת??? אני נוסע לשם
מחנה הולך בדרך לכניסה מה אני שומע
Lethal Industry
נשבע לך מת מת מת לרקוד
אבל לא היה לנו 130 שקל להיכנס
נכנסת???? |
|
|
| Hell_Copter |
אריאל אמר לי שהוא היה בגעש
והוא אמר שהיה ממוצע... לא יותר מדי טוב
ציטוט מפי אריאל
"יותר מידי מפוצץ, שתי רחבות בשטח פתוח והמוזיקה מתערבבת.
רחבה צפופה מידי יותר מידי ערסים." |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אריאל אמר לי שהוא היה בגעש
והוא אמר שהיה ממוצע... לא יותר מדי טוב
ציטוט מפי אריאל
"יותר מידי מפוצץ, שתי רחבות בשטח פתוח והמוזיקה מתערבבת.
רחבה צפופה מידי יותר מידי ערסים." |
שמע אני מסכים איתך שבאמת הרבה אנשים שראיתי שבאו היו ערסים
לא היה קהל כ"כ טוב אני משער שזה כי היו מלא מסיבות פרטיות טובות יותר
אבל הקטע הוא שזה היה רק מגיל 18 ומעלה
והיינו 4 ילדים ורק אחד מעל 18
וכל האנשים שם בני 20 ככה בממצוע
אולי היו עוד כמה בנות בגיל שלנו
אבל רוב הבנים גדולים יותר.....
אז לנו זה חדש יחסית |
|
|
| Ariels |
היו שם כוסיות אש
אבל מלא ערסים
5 פעמים ניסו לקחת לי סטיק לייטים מהיד
היו לי 2 ירוקים
היה שם איזה רוסי אחד ג'באר הורדתי לו רסיה וברחתי
וגם איזה אחת קפצה עלי ותפסה לי את הסטיק לייט אז סובבתי אותה ככה כמו בסלסה וחירמנתי אותה מאחורה ולפני שהיא הבינה מה קורה לקחתי את הסטיקלייטים שלי וברחתי משם
יש לי גם משקפיים כאלו כמו ארנט עם עדשה צהובה- אלו שבחתימה
כל הזמן הלכתי עם יד על הפנים שלא ידפק לי אותם מהפרצוף
זה כבר קרה פעם אחת בדוגית
קיצור גם ברנע וסהר ופלינר שמו את אותם טראקים כל הזמן כמה פעמים וזה היה זוועה
פלינר ד'ג'יי מלך אבל לפעמים מכריחים אותו להשים כל מיני סבנטיז והפיהאוס מגעיל כזה... בכל מקרה ברגע שהוא מגיע לקלאב הבנאדם מלך אני מכיר אותו עוד מהתקופה שהוא היה משרת בתא קבד"מ בממכ"א |
|
|
| yahel222 |
אני כבר מחכה לגיל 22-23 למסיבות
כמו של הטיאלוי בימי חמישי
שיאאאא |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by yahel222
אני כבר מחכה לגיל 22-23 למסיבות
כמו של הטיאלוי בימי חמישי
שיאאאא |
מה רע בימי שישי... כל המסיבות של הגיי פרינדלי סבבה לא???;) |
|
|
| oDrori |
הייתי בכיך נכנס לשם חינם, שיא הרצינות, אבל א. כל יש לי חברים מ-מ-ש יבשים שלא רצו ממש... ב. כל, הייתי שם בערך היחיד מתחת ל-22 וכמו שאמרו כשארבעה מועכדונים בגודל כזה מתאחדים למסיבה,
Arsim are bound to come in the masses ;)
הכל מקרה, נראה לי פעם באה שיש משהו כזה אני מארגן לי מראש להיות השוליית דיג'יי |
|
|
|
|