return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
......ט'רד המסיבות המסרותי (והפעם אני התחלתי אותו) והפעם יום העצמאות (pg. 6)
View this Thread in Original format
Dj Moriano
למישהו יש את הטלפון של המארגנים בוילה?..
yahel222
טוב ככה ב9-10 אני עושה סיבוב עם האופנוע בבמות ברמת-גן - גבעתיים

ואחרי זה נראה.....סבב מסיבות
arik
טוב אז חברס
יום העצמאות הגיע

אני הולך כנראה למסיבה פרטית

אז בקיצור תצאו תהנו ויום עצמאות שמח:)


זה ממש מוזר להגיד את זה אחרי שכולם היו היום באבל אבל לא נורא חייבים לחיות
ילא ביי
MoSH_MaN
אחים ואחיות שלי
אני הולך לוילה מאה אחוז
יאללה ביי
חזרתי הביתה מלא בספריי שלג

סעמק
Hell_Copter
טוב אז חזרתי מהמסיבה במטרו
היה די מסריח אני חייב לציין...
אבל אני מרוצה... עלה כולה 10 שקל... וזה מסריח ששווה 10 שקל
ועוד לפני זה עשינו על האש כמו מלכים יצא
יאללה צריך לשמור קצת מקום לבטן לעל האש מחר עם המשפחה
yahel222
פחחחחח איזה יום בהתחלה נסעתי עם האופנוע לבמות פה ברמת גן גבעתיים ראיתי את שרית חדד שרה (גם בירושלים וגם בגבעתיים היא היתה !!! איזה מוזר) וגם כמעט נהרגתי כי עברתי אדום בלי לשים לב בצומת הכי מרכזית כמעט שיש - אלוף שדה מצטלב עם דרך יצחק רבין למי שמכיר....איזה דחקות זה היה

אח"כ נסענו לוילה.....אבל לא מצאנו שעה אנחנו נוסעים בתוך פיתוח לא מוצאים את המקום
אז נסענו לגעש היה שם משהו בן בן בן זונה אבל 130 שקל ולא היה לנו
אז נסענו לעשות על האש עם חברים בחוף הנכים בהרצליה...אבל לא נתנו לעשות שם אז עשינו בסוף בחוף הפרצה
פחחחח הבאתי את האוטו פתחתי בגאז' שמתי מוזיקה טראנסים
דיסקים חדשים היום עשיתי משהו פצצצתייייייי

והנה עכשיו חזרתי ....נראה מה יהיה מחר
MoSH_MaN
הייתי בוילה ובהתחלה היה גרוע והסוף היה אדיר
אני מדבר עד הקטע שהלכתי שהיה 4 ומשהו כי אז עלה די ג'אי אסף ההומו ושם הזבל שלו הייתי בטוח נגמר ה4

אני אספר מאני יחזור מארוחה על האש!
DjChook
אוייי אתמול היה כזה מצחיק בפארק הירקון כמה אנשים היה שם
אין לי כח לספר צחוקים שהיו חוץ מאחד
שאיך שהוא הגיע הוא כבר היה שיכור
ונפל על הרצפה
בדקנו שיש לו דופק
ולא עשינו יותר מיזה
הוא לא קם עד הבוקר
חחחחחחחח

בעירקון היה שיא המצחיק

וזה ליד הלונה פארק והיה שם פשוט אדיר מאיך ששמעו
כאילו היה מוזיקה הכי טובה בארץ
ושהלכתי הביתה בסביבות 4 / 5 עוד היה מוזיקה חזקה
שמעתי אותה מהבית שלי :)
Hell_Copter
כמה אפשר לאכול על האש?!?!?!!?
אתמול אכלתי איזה 3 המבורגרים כמה קבבים ונקניקיה
היום 2 סטייקים ושיפוד ועוד צ'יפס... מתפוצצת לי הבטן!!!!

שכחתי להגיד שאתמול אחרי המסיבה לקחתי בקבוק של טקילה היה כמעט מלא עד הסוף
זה היה של חברים שלי שהשומרים שם החרימו לפני שהם נכנסו
אז יש לי טקילה בבית עכשיו כמעט מלאה :D
DjNumShum
טוב אני הייתי בוילה והיה דיי נפילה
נתחיל בזה שהסאונד היה גרוע ובקושי שמעת משהו
אלה גוטמן הביאה סט לא משהו לפי דעתי, לא אהבתי תסגנון
זה שהיה אחריה שכחתי איך קוראים לו הביא דווקא סט טוב
אבל שוב
לא היה משהו, הסאונד גרוע
אמרו 17+ והיו שם ילדים בני 14
אני גמרתי עם הפקות של הבלקוני :)

אה
אבל הבית היה מדהיםםםם

Dj Moriano
עשינו על האש באיזה מגרש ליד הבית שלי היינו איזה 20-30 אנשים היה כל הערב קטעים...

באו כמה ידידות שלי והביאו איתן אחת שמנה משהו מפחיד
הקיצר היא כל הזמן אמרה שהיא בדיאטה
אחרי זה ממלא ילדים הלכו לקנות ספריים היא באה התלבשה על ההמבורגרים והקבבים והגרעינים.... איזה שמנה.........

ואיפה זה הוילה??? כי היתה מסיבה דיי קרוב למגרש הזה אז שמענו מוזיקה כל הזמן........
DjNumShum
הוילה זה בכפר שמריהו שם
רחוב דב הוז אם זה עוזר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement