|
......ט'רד המסיבות המסרותי (והפעם אני התחלתי אותו) והפעם יום העצמאות (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjChook
לא מפוצץ, דו משמעי :)
סתם, חס וחלילה
ואתם לא מבינים שכל המסיבות יהיו ריקות מאנשים
גם בגלל המצב וגם בגלל שזה חג
אני לא מכיר אנשים בכלל שיוצאים לדיסקוטקים ביום העצמאות
כל הכייף זה להסתובב בבמות (באלה שיש מופעים) להיות עם החברים
ולהשתולל עם קצף
:D :D :D :D :D |
קודם כל חוץ מר"ג ות"א אז כל הבמות בארץ התבטלו או לפחות ברוב המקומות
ושטויות מלא ילכו למסיבות זה בדוק !!!
ורסמי שמעתי יש גם בתמרז'
ושמינסטים זה גם שביעסטים נו......אין הרבה הבדל |
|
|
| DjNumShum |
כן בתמרז הולכת להיות מסיבה טובה
ולפי מה שאני שמעתי הוילה זה לא בית פרטי.
זה מועדון שקוראים לו הוילה, הוא נמצא אי שם בהרצליה פיתוח באזור מגורים זה כן אבל המקום עצמו הוא מועדון
ובגלל זה לא יסגרו אותו עד 2 |
|
|
| Hell_Copter |
התמרז זה לא מועדון של שנות 80 ואלטרנטיבי כזה!??!
גם בראשון הבנתי שהבמות פתוחות... כל הרוק ירוק וההופעות האלה
נראה מה יסגר איתי... מוקדם כנראה לדעת |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אני הולך לווילה
|
אל תאיים :p :p :p |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by yahel222
טוב אז ככה - לוילה אין מצב ואני ממלית לאפ אחד לא ללכת
למה זה וילה - בית פרטית באזור מגורים
עד 2 המסיבה נסגרת אפילו יותר מוקדם
עכשיו מי שבגילאי 15-16 שילך ללונה פארק
שנה שעברה היה שם איזה 16 אלף איש....השנה מצפים ל6-7 אלף
ורסמי יהיה שם בן זונה אבל בטח יהיהו מלא ילדים קטנים (יעני כתות ט למשל)
ומי שיותר גדול - כמוני בי"ב......עד הרגע האחרון אין מצב לדעת איפה הכי טוב
רק ברגע האחרון יודעים |
יש סיבה ששנה שעברה היו 16 והשנה 7-6 אני אישית מעדיף ללכת איפהשהו בפיתוח בראש טוב ולא להיות לחוץ כל הזמן מפיגועים והתראות...
מוש - בן זונה של סרט...
:)מצחיק בטירוף :) |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
יש סיבה ששנה שעברה היו 16 והשנה 7-6 אני אישית מעדיף ללכת איפהשהו בפיתוח בראש טוב ולא להיות לחוץ כל הזמן מפיגועים והתראות...
מוש - בן זונה של סרט...
:)מצחיק בטירוף :) |
שמע אני שמעתי שזה חצר של בית...וזה באזור מגורים וגם שנה שעברה סגרו שם מוקדם....תעשו מה בראש שלכם
נאמשאם איפה אתה לומד? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
טוב אנשים יש לי את המסיבה הכי חמה בעולם!!!!!!!!!!!
אצלי בבית
מרפסת ענקית
כולם מוזמנים
בשר על האש
טראנסים כל הלילה
נרגילות חופשי ושתיה חופשית
מוזיקה... כל מה שאנחנו אוהבים !!!
מה עוד צריך פה???
אם עניתם בחורות
אז גם את זה יש
אבל באסה שזה למוזמנים בלבד
שזה חברים שלי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
סתם אחים שלי תהנו בכל מה שאתם עושים |
אני מוזמן... :D |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אני מוזמן... :D |
גם אני???:rolleyes:
;) |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
גם אני???:rolleyes:
;) |
מצטער אחי
המקומות מוגבלים ומוזמנים שבועיים מראש
[=
חחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Hell_Copter |
קיבלתי היום פלייר לוילה...
נראה מה יסגר עם זה
חבר שלי הציע לי ללכת איתו ללונה פארק אבל נאמשאם אמר לי זה לילדים בני 15 אז אני יוותר נראה לי
גם אני צריך לבדוק מה בדיוק עושים לנו פה ברעננה |
|
|
| Dj Moriano |
| אני יכול להשיג חינם ללונה םארק.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אני יכול להשיג חינם ללונה םארק.... |
ומה עוצר אותך מללכת לשם?
זה לגיל שלך אז למה לא ללכת?? |
|
|
|
|