return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
......ט'רד המסיבות המסרותי (והפעם אני התחלתי אותו) והפעם יום העצמאות (pg. 3)
View this Thread in Original format
yahel222
quote:
Originally posted by DjChook


לא מפוצץ, דו משמעי :)

סתם, חס וחלילה

ואתם לא מבינים שכל המסיבות יהיו ריקות מאנשים
גם בגלל המצב וגם בגלל שזה חג
אני לא מכיר אנשים בכלל שיוצאים לדיסקוטקים ביום העצמאות
כל הכייף זה להסתובב בבמות (באלה שיש מופעים) להיות עם החברים
ולהשתולל עם קצף
:D :D :D :D :D

קודם כל חוץ מר"ג ות"א אז כל הבמות בארץ התבטלו או לפחות ברוב המקומות
ושטויות מלא ילכו למסיבות זה בדוק !!!

ורסמי שמעתי יש גם בתמרז'
ושמינסטים זה גם שביעסטים נו......אין הרבה הבדל
DjNumShum
כן בתמרז הולכת להיות מסיבה טובה

ולפי מה שאני שמעתי הוילה זה לא בית פרטי.
זה מועדון שקוראים לו הוילה, הוא נמצא אי שם בהרצליה פיתוח באזור מגורים זה כן אבל המקום עצמו הוא מועדון
ובגלל זה לא יסגרו אותו עד 2
Hell_Copter
התמרז זה לא מועדון של שנות 80 ואלטרנטיבי כזה!??!

גם בראשון הבנתי שהבמות פתוחות... כל הרוק ירוק וההופעות האלה

נראה מה יסגר איתי... מוקדם כנראה לדעת
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
אני הולך לווילה

אל תאיים :p :p :p
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by yahel222
טוב אז ככה - לוילה אין מצב ואני ממלית לאפ אחד לא ללכת
למה זה וילה - בית פרטית באזור מגורים
עד 2 המסיבה נסגרת אפילו יותר מוקדם

עכשיו מי שבגילאי 15-16 שילך ללונה פארק
שנה שעברה היה שם איזה 16 אלף איש....השנה מצפים ל6-7 אלף
ורסמי יהיה שם בן זונה אבל בטח יהיהו מלא ילדים קטנים (יעני כתות ט למשל)

ומי שיותר גדול - כמוני בי"ב......עד הרגע האחרון אין מצב לדעת איפה הכי טוב
רק ברגע האחרון יודעים


יש סיבה ששנה שעברה היו 16 והשנה 7-6 אני אישית מעדיף ללכת איפהשהו בפיתוח בראש טוב ולא להיות לחוץ כל הזמן מפיגועים והתראות...

מוש - בן זונה של סרט...
:)מצחיק בטירוף :)
yahel222
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL


יש סיבה ששנה שעברה היו 16 והשנה 7-6 אני אישית מעדיף ללכת איפהשהו בפיתוח בראש טוב ולא להיות לחוץ כל הזמן מפיגועים והתראות...

מוש - בן זונה של סרט...
:)מצחיק בטירוף :)


שמע אני שמעתי שזה חצר של בית...וזה באזור מגורים וגם שנה שעברה סגרו שם מוקדם....תעשו מה בראש שלכם

נאמשאם איפה אתה לומד?
eXeTik
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
טוב אנשים יש לי את המסיבה הכי חמה בעולם!!!!!!!!!!!
אצלי בבית
מרפסת ענקית
כולם מוזמנים
בשר על האש
טראנסים כל הלילה
נרגילות חופשי ושתיה חופשית
מוזיקה... כל מה שאנחנו אוהבים !!!
מה עוד צריך פה???

אם עניתם בחורות
אז גם את זה יש
אבל באסה שזה למוזמנים בלבד
שזה חברים שלי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
סתם אחים שלי תהנו בכל מה שאתם עושים


אני מוזמן... :D
Dj Moriano
quote:
Originally posted by eXeTik


אני מוזמן... :D


גם אני???:rolleyes:

;)
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by Dj Moriano


גם אני???:rolleyes:

;)

מצטער אחי
המקומות מוגבלים ומוזמנים שבועיים מראש
[=
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
Hell_Copter
קיבלתי היום פלייר לוילה...
נראה מה יסגר עם זה
חבר שלי הציע לי ללכת איתו ללונה פארק אבל נאמשאם אמר לי זה לילדים בני 15 אז אני יוותר נראה לי
גם אני צריך לבדוק מה בדיוק עושים לנו פה ברעננה

Dj Moriano
אני יכול להשיג חינם ללונה םארק....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj Moriano
אני יכול להשיג חינם ללונה םארק....


ומה עוצר אותך מללכת לשם?
זה לגיל שלך אז למה לא ללכת??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement