|
Monday Bar: Carl Cox @ Gamla tryckeriet, 15 september
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
SPELTIDER
22.00-23.00 : Christian Öhman - SWE-TA DJ FFS
23.00-01.00 : John Rundell
01.00-04.00 : CARL COX
Finns det någon i detta avlånga land som inte väntat på detta? |
|
|
| Vizay |
| jag kommer så stenhårt vara där, äntligen! :D |
|
|
| Johan (DJ Irish) |
Schysst! Det ska ni definitivt inte missa.
Och bara för det ska jag spamma om att ni kan höra Carl Cox's show varje fredag kl. 20.00 på DI.fm's Techno kanal. Och om ni missar den där så kan ni lyssna på senaste avsnittet närhelst ni vill här:
http://www.di.fm/content/
Där kan ni för övrigt också lyssna på de senaste avsnitten från Digweed, Armin Van Buuren och Markus Schulz :D |
|
|
| x-dream |
Madre mia inte varit inloggad på ett bra tag här på TA och vad ser mman om inte att kungen ska komma hit!!!
Detta får inte bara missas allså lika bra att skriva upp datum så man inte glömmer detta!! |
|
|
| Olov |
Ska bara gråta en skvätt...
:eyespop: :crazy: :wtf: :eyes: :eek: :happy2: :D :toocool: |
|
|
| Christian Ö. |
| Det här är såååå feeeeettt!:crazy: |
|
|
| SteveTranz4ever |

Lördag 15 september, Gamla Tryckeriet, Alvik (Bromma)
Monday Bar XL presenterar CARL COX
Warmup: Jon Rundell
Vi brukar aldrig säga detta annars, men om något har potential att bli årets fest så lär det vara denna! Det har tagit 10 år av tjat... men nu äntligen är det dags. CARL COX - THE KING OF CLUBS, kommer till Sverige och en Monday Bar XL-fest. Det finns många superlativ att säga om denna bokning som den största, kreddigaste, dyraste och mest svåra att få till stånd. Carl Cox är helt enkelt störst alla kategorier!
Vår ambition är dock att böra denna kväll till den största och bästa festen vi någonsin producerat. Vi har hittat en enastående lokal där det aldrig varit någon liknande fest tidigare, Gamla Tryckeriet i Alvik (Bromma), ett gigantiskt "warehouse" med högt i tak och plats för närmare 2000 personer. Till det kommer vi att bjussa på det absolut värsta i ljud, ljus, visuals och effekter, bl a en laser som är flera gånger mer kratfull än något vi tidigare hyrt in.
Vi har fått tillstånd att ha öppet till 04 på morgonen med fulla rättigheter och 20 års åldersgräns.. Carl Cox spelar från 01 tills vi stänger. Innan dess kör hans egen warmup Jon Rundell (UK).
Lokalen ligger ett stenkast från Alviks T-bana, Tvärbanestation samt busshållplats vid Aviksplan. Sista t-banan mot city går 03.25 söndag morgon, men vi kommer att se till bussförbindelserna förstärks hela natten samt att det kommer att finnas gott om taxi.

ETT BEGRÄNSAT ANTAL BILJETTER SLÄPPS PÅ C.U.M. CLUBWEAR PÅ ONSDAG 15 AUGUSTI KL 12.00
Innan vi går ut och hamrar på stora trumman om denna fest vill vi ge våra medlemmar (dvs du som prenumererar på detta nyhetsbrev) en möjlighet att köpa förköp till ett billigare pris. Därför släpper vi ett begränsat antal biljetter nu på onsdag 15 augusti nästa vecka på C.U.M. Clubwear, Klara Norra Kyrkogata 21-23 i Stockholm. De kostar 400 kr/st. Resterande biljetter släpper vi på Ticnet.se lördag 1 september. De kostar då 450 kr + serviceavgift. Eventuellt överblivna biljetter släpps i dörren för 500 kr/st. Det är dock knappast troligt, då denna fest med största sannolikhet kommer att sälja slut långt innan. Carl Cox vill ALLA se...
WEB
http://carlcox.com
http://myspace.com/jonrundell
SPELTIDER
22.00-01.00 : John Rundell
01.00-04.00 : CARL COX
BILJETTER
Fr o m onsdag 15 augusti:
400 kr på C.U.M. Clubwear, Klara Norra Kyrkog. 21-23
Fr o m lördag 1 september:
450 kr (+ serviceavgift) på http://www.ticnet.se
I dörren (i mån av plats): 500 kr
MONDAY BAR XL presenterar CARL COX
Lördag 15 september
Gamla Tryckeriet
Gustavlundsv. 149, Alvik (Bromma)
Öppet 22.00-04.00
Ålder 20 år
|
|
|
| jofawe |
| jag tror nog fan att jag ska åka på detta.. |
|
|
| mr_fisken |
| tror fan det kan bli en av dom tyngsta festerna faktiskt.. fet förfest måste det iaf bli:) |
|
|
| Laszlo |
Detta kommer bli så jävla bra! :whip:
Perfekt timing också - jag har fått äran att ratta spakarna på Ambition på GK kvällen innan så ni som ska till Sthlm och se Kalle Kula tycker jag ska ta er dit en kväll innan och spilla lite drinkar på vår utrustning. Se det som en perfekt förfest inför manglet som komma skall på lördagen! =) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Detta kommer bli så jävla bra! :whip:
Perfekt timing också - jag har fått äran att ratta spakarna på Ambition på GK kvällen innan så ni som ska till Sthlm och se Kalle Kula tycker jag ska ta er dit en kväll innan och spilla lite drinkar på vår utrustning. Se det som en perfekt förfest inför manglet som komma skall på lördagen! =) |
I'll be there! |
|
|
|
|