return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Monday Bar: Carl Cox @ Gamla tryckeriet, 15 september (pg. 2)
View this Thread in Original format
Gate 42
quote:
Originally posted by Laszlo
Detta kommer bli så jävla bra! :whip:

Perfekt timing också - jag har fått äran att ratta spakarna på Ambition på GK kvällen innan så ni som ska till Sthlm och se Kalle Kula tycker jag ska ta er dit en kväll innan och spilla lite drinkar på vår utrustning. Se det som en perfekt förfest inför manglet som komma skall på lördagen! =)


om det så kommer en droppe på "mina" 800'or så ska jag spränga bort hela växjo! :whip: ;)
Laszlo
quote:
Originally posted by Gate 42
om det så kommer en droppe på "mina" 800'or så ska jag spränga bort hela växjo! :whip: ;)


haha, du får väl se till att vara där och hålla koll på folket ;)

vad gäller växjö så är det fritt fram att blasta stället i tusen tolv bitar! =)
lacksesepsotygh
hoppas han spelar tung techhouse och inte electrotjaffs
Laszlo
Med tanke på att warmup-snubben han har med sig köttar techno kan jag inte tänka mig att kalle skulle dra ner på tempot och köra meselectro efteråt. Jag tror vi kan räkna med bra mangel hela kvällen.
lacksesepsotygh
perfekt. känner att jag måste ta mig dit. har jag tur får jag jobb i stockholm också, och slipper sitta och fika som telefonsupportare..
MondayBar
Idag kl 12 släpper vi de första, lite billigare biljetterna på C.U.M (Klara Norra Kyrkogata) till Cox-festen 15 september. Resten finns att boka om ett par veckor på ticnet.se.

/Staffan, Monday Bar
Amnezia
jag + 2 ..kalle cox har man inte råd att missa : ) ..
Integer
jag +1 kommer.

Hoppas det blir bra drag, försökt lyssna lite på det som ligger uppe på Cox hemsida och vad som finns på youtube och det mesta tycker jag är rätt mesigt, nästan Tiësto-stil, håller tummarna för att det inte är så IRL :)

Sen så tajmar MondayBar in rätt bra att de har hyrt in sin fetaste laser någonsin med alla varningsarticklar i tidningarna om att många klubbar använder för starka lasrar och att folk får ögonskador :nervous:
Christian Ö.
se nu till att komma redan klockan 22 :D
SteveTranz4ever
.
.
.

SPELTIDER
22.00-23.00 : Christian Öhman - SWE-TA DJ FFS
23.00-01.00 : John Rundell
01.00-04.00 : CARL COX


Ga damn! Sätt den på meritlistan... värma för Calle Cox!

Laszlo
Så jävla grymt! Som jag sa - grattis!

Jeremy H
Grymt! Stort grattis! :)

Vet någon vem John Rundell är? Inte orkat göra nån efterforskning :clown:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement