|
Monday Bar: Carl Cox @ Gamla tryckeriet, 15 september (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Det kändes verkligen inte som att vi var i Sverige.
|
Det var det första jag tänkte på också, allt kändes proffsigt inget att klaga på. Gillar lokalen som fan med högt till tak och najs podie o allt.
lätt en av dom grymmaste festerna :) |
|
|
| Jeremy H |
Kalla mig negativ, men tyckte faktiskt inte lokalen var sååå imponerande? Helt okey dock :) Ölen var däremot inte okej nånstans! :p
Hade riktigt kul annars, och bra lirat av Cox! :) |
|
|
| mr_fisken |
vad var mindre najs med lokalen menar du? jag var lite skev så jag har inte perfekt minne. Ser nu på videoklippen att det fanns en storbildsskärm ovan för en stor bar, inget jag såg.
undrar när linan till black and white fester som är om tre veckor kommer |
|
|
| Cloudburst |
vilken remix på Feel Good Inc är det? |
|
|
| Laszlo |
| Hörs lite dåligt och länge sedan jag hörde den men får jag göra en kvalificerad gissning säger jag att det är Stanton Warriors mixen mashat med något mycket hårdare. Jag hörde den tyvärr inte på plats. Vet inte om jag var ute eller om den spelades sent efter att jag hade gått. |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
vad var mindre najs med lokalen menar du? jag var lite skev så jag har inte perfekt minne. Ser nu på videoklippen att det fanns en storbildsskärm ovan för en stor bar, inget jag såg. |
Haha, skärmen ovanför baren var rätt nice att se på när man var fast i barkön :) Men mnja, tyckte lokalen var lite halvtråkig i allmänhet. Var stort och sjysst ljus, men that's it. Hade väl kanske lite orättvist höga förväntningar pga MB's hype också men :)
Hoppas på nån ny storbokning snart. Hösten ser rätt död ut än sålänge tyvärr.. |
|
|
| Olov |
| Nic Fanciulli, Simon Patterson, Dave Seaman, Elton D, Mr Oizo, Dusty Kid, Tocadisco, Tiesto, Axwell, Chris Lake, Dirty South är väl inte särskilt döda än va? ;) |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Olov
Nic Fanciulli, Simon Patterson, Dave Seaman, Elton D, Mr Oizo, Dusty Kid, Tocadisco, Tiesto, Axwell, Chris Lake, Dirty South är väl inte särskilt döda än va? ;) |
Är inte särskilt intresserad av nån av dessa förutom Dusty Kid, Seaman och Fanciulli. Och dom två sistnämnda har jag sett senaste året :) Lake gjorde också en sjysst spelning sist jag såg honom.. Men inget jag åker till tex sthlm för :) |
|
|
| Laszlo |
Fanciulli är ju bara ett måste.
Tonys bilder är förresten uppe från festen. Snubben får mig att tappa hakan gång efter gång. http://www.mondaybar.com/ |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Olov
Nic Fanciulli, Simon Patterson, Dave Seaman, Elton D, Mr Oizo, Dusty Kid, Tocadisco, Tiesto, Axwell, Chris Lake, Dirty South är väl inte särskilt döda än va? ;) |
var spelar dirty south? |
|
|
| MondayBar |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Haha, skärmen ovanför baren var rätt nice att se på när man var fast i barkön :) Men mnja, tyckte lokalen var lite halvtråkig i allmänhet. Var stort och sjysst ljus, men that's it. Hade väl kanske lite orättvist höga förväntningar pga MB's hype också men :)
Hoppas på nån ny storbokning snart. Hösten ser rätt död ut än sålänge tyvärr.. |
Tomma tunnor skramlar mest.. |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by MondayBar
Tomma tunnor skramlar mest.. |
Jag har alltså inte rätt till min åsikt?.... Jag hade skitkul på festen och är störtnöjd med bokningen. Men man får väl ha synpunkter?
Du framstår verkligen som profesionell efter ett sånt uttalande förresten.  |
|
|
|
|