return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Monday Bar: Carl Cox @ Gamla tryckeriet, 15 september (pg. 3)
View this Thread in Original format
Laszlo
quote:
Originally posted by Jeremy H
Grymt! Stort grattis! :)

Vet någon vem John Rundell är? Inte orkat göra nån efterforskning :clown:


Det är Kalles personligt handplockade warm-up-dj. Heter man Carl Cox så gör man i stort sett som man vill och drar med sig en egen warmup =) Förutsättningarna för att detta ska komma bli en hejdundrans fest är med andra ord perfekta...
MondayBar
Den här festen kommer inte bara att handla om Carl Cox. Vi ska försöka göra den till det maffigaste vi någonsin gjort med ljud, ljus mm. Lokalen är helt fantastisk. Jag kan inte påminna mig någon fest med så bra förutsättningar att bli riktigt cool! Vi får lixom passa på när vi har den kanske största dj:n alla kategorier i Sverige..

Vad gäller laser så är det ingen som behöver oroa sig. Vi har tillstånd från strålskyddsintitutet och kommer att följa alla säkerhetsbestämmelser... Det kommer att bli helt makalöst.. jag lovar!

/Staffan, Monday Bar
Jeremy H
quote:
Originally posted by Laszlo
Det är Kalles personligt handplockade warm-up-dj. Heter man Carl Cox så gör man i stort sett som man vill och drar med sig en egen warmup =) Förutsättningarna för att detta ska komma bli en hejdundrans fest är med andra ord perfekta...

Där ser man! Aldrig hört hans namn i samband med Cox spelningar bara, men som du säger så brukar dom välja warmup med omsorg för attt förutsättningarna ska vara på topp :)

Funderar starkt på att komma men behöver alternativ för att ta mig upp till huvudstaden..hms. Ingen från Gbg-trakterna som ska upp? Rebel9, SWE_TRANCE?

Edit: Tågbiljett ToR för 190kr fanns det visst :clown:
MondayBar
quote:
Originally posted by Jeremy H
Där ser man! Aldrig hört hans namn i samband med Cox spelningar bara, men som du säger så brukar dom välja warmup med omsorg för attt förutsättningarna ska vara på topp :)


Jon Rundell spelade med CC senast igår på Space/Ibiza:
http://www.ibiza-voice.com/e-flyers...x_21august.html

Här är hans sida på MySpace:
http://www.myspace.com/jonrundell

Så här ser vår fina inbjudan ut:
http://carlcox.com/diary/popup.php?id=368

/Staffan, Monday Bar
rawbound
Biljetter bokade för mig och en polare! :crazy: :crazy: :crazy:
Jeremy H
quote:
Originally posted by MondayBar

Thx för infon.

Ska ta och lyssna in mig lite på Calle också.. Har faktiskt inte hört ett enda set från honom under hela 2007. Inte ens hans essential mix :wtf:

Fortsätter f.ö. att se över möjligheterna att glida upp till sthlm den 15e..
Jeremy H
Biljett köpt! :clown:
lacksesepsotygh
tror att det blir av faktiskt. det blir ingen sweta-meetup?
Laszlo
quote:
Originally posted by lacksesepsotygh
tror att det blir av faktiskt. det blir ingen sweta-meetup?


Jag röstar för SWETA-date någon gång under Öhmans set där framme någonstans i dimman om folk kan tänka sig att dra dit så pass tidigt och supporta vår hjälte =)

By the way - vems förfest får jag våldgästa? Mitt sällskap som jag övernattar hos i Stockholm kommer inte gå på Kalle kula så jag är helt utelämnad åt ödet.
DjAviander
GAWSH FRIGGING DAMN! :whip: :whip:

Grattis Christian! Övertygad om att du välter stället lagom tills Kalle äntrar och manglar över alla! :crazy:

20 är tråkigt... Haha!:stongue:

Jeremy H
Undrar samma som Laszlo.. nån som har förfest av nåt slag? :)
dj_hysterix
vi ses där;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement