|
Monday Bar: Carl Cox @ Gamla tryckeriet, 15 september (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| mr_fisken |
| tror inte så många är där så tidigt på kvällen.. bättre att folk försöker hålla sig längst fram hela kvällen så kan man dra ihop alla och ta en snabb bild |
|
|
| lacksesepsotygh |
| fan.. polaren jag skulle på carl cox med är inte i stan då. fan, ska man fara själv? |
|
|
| Rikard |
| Kliver också upp från graven för det här, kommer bli grymt! |
|
|
| Jeremy H |
Dax för roll call!
Amnezia + 2
Christian Ö.
dj_hysterix
Integer +1
Jeremy H
Laszlo
mr_fisken
rawbound + 1
Rikard
SteveTranz4ever
Vizay
Nån mer? :clown: |
|
|
| mr_fisken |
inte för att dom är så aktiva men jag vet att dom kommer Kvicket och Cham
Amnezia + 2
Christian Ö.
dj_hysterix
Integer +1
Jeremy H
Laszlo
mr_fisken
rawbound + 1
Rikard
SteveTranz4ever
Vizay
Kvicket
Cham |
|
|
| Olov |
Amnezia + 2
Christian Ö.
dj_hysterix
Integer +1
Jeremy H
Laszlo
mr_fisken
rawbound + 1
Rikard
SteveTranz4ever
Vizay
Kvicket
Cham
olov +1
Det är f*n inte långt kvar... börjar bli pirrigt nu. |
|
|
| Laszlo |
snart är det dags!
här har ni lite sets från kalle kula att tanka hem så ni kommer i rätt stämning!
OUUUUUUUUFFFFFFF!! oh yes oh yes oh yes...
ftp://kalle:[email protected]:10201/ |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
snart är det dags!
här har ni lite sets från kalle kula att tanka hem så ni kommer i rätt stämning!
OUUUUUUUUFFFFFFF!! oh yes oh yes oh yes...
ftp://kalle:[email protected]:10201/ |
KUIIIIKEN att jag klickade å lyssnade på det från space ..
JAG missar verkligen årets fest! |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
KUIIIIKEN att jag klickade å lyssnade på det från space ..
JAG missar verkligen årets fest! |
varför kan du inte komma då? få ett G&D-infall och häng med upp! stockholmsplanet lyfter 1430 imorgon, be till gudarna att skiten inte kraschar bara! |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
varför kan du inte komma då? få ett G&D-infall och häng med upp! stockholmsplanet lyfter 1430 imorgon, be till gudarna att skiten inte kraschar bara! |
Jag har inte råd .. enkelt problem va?
Men.. vad är väl en bal på slottet?
Btw.. de har tagit bort alla dash q400 som var i trafik, det går bara boeing 737 mellan växjö å sthlm nu ;) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
Jag har inte råd .. enkelt problem va?
Men.. vad är väl en bal på slottet?
Btw.. de har tagit bort alla dash q400 som var i trafik, det går bara boeing 737 mellan växjö å sthlm nu ;) |
ojoj! lyx...då fattas bara att någon plockar mig med i limo på flygplatsen! :)
men vafan....låna cash! steve har två biljetter till salu...kom igen. jag bjussar på den första drinken! |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
men vafan....låna cash! steve har två biljetter till salu...kom igen. jag bjussar på den första drinken! |
Sorry .. jag måste prioritera bort denna festen :( |
|
|
|
|