return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Voetbal: Seizoen 2007 - 2008 (pg. 2)
View this Thread in Original format
AirPole
Ik ben Suarez alweer vergeten, en vandaag heeft onze Grunn officieel de nieuwe aanvaller Marcus Berg gepresenteerd. Hij speelt in de Zweedse Eredivisie, bij IFK Goteborg ofzo iets :p


Wordt weer een heerlijke competitie dit jaar jongens. Feyenoord gaat Ajax ownen, AZ wordt kampioen en Groningen haalt weer Europees voetbal.

Of zoals Pim zei: Ik heb er zin 'an!!!
DjRV
Jongens, de fok voetbal manager is weer open op Fok!.

Weer een subleg. maken met ze alle?
DjRV
quote:
Originally posted by DjRV
Jongens, de fok voetbal manager is weer open op Fok!.

Weer een subleg. maken met ze alle?


Naam: TranceAddict
WW: ta2007

Inschrijven voor de eerste ronde kan nog voor a.s vrijdag 19:00.

Dus be quick!! Fok!
Siesta
aaangemeld :)
dj_spare
nou.. VVV en De Graafschap weten ook weer dat ze een niveautje hoger voetballen... 4-0 en 1-8.. wat een uitslagen
Gonzo
oeeeh....1 puntje mee uit Nijmegen :toothless
AirPole
Ook maar even aangemeld bij de TA subleague. Het budget is altijd net een miljoentje te klein, maar ik ben wel tevreden zo. Ben benieuwd!



:)
AirPole
Hoe zit het met die manager, eigenlijk? Wanneer wordt die ge-update etc. etc?
Zand|Man
Jezus, wat speelde Nederland gisteren een draak van een wedstrijd! Word hoog tijd, dat er veel moet gaan veranderen.
Muppy
Ajax:whip:
Slavia Praag:whip: :whip:
Bestuur:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

dj_spare
had de arbitragecommissie tog gelijk in de zaak suarez
dj_spare


schaamteloos van vorig jaar gekopieerd, maar wel weer van toepassing

WAT een (k)neuzen, verliezen van een cluppie met een begroting lager dan de opbrengst van Perez :stongue: :haha: :stongue: :haha: :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement