|
Voetbal: Seizoen 2007 - 2008 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| AirPole |
Ik ben Suarez alweer vergeten, en vandaag heeft onze Grunn officieel de nieuwe aanvaller Marcus Berg gepresenteerd. Hij speelt in de Zweedse Eredivisie, bij IFK Goteborg ofzo iets :p
Wordt weer een heerlijke competitie dit jaar jongens. Feyenoord gaat Ajax ownen, AZ wordt kampioen en Groningen haalt weer Europees voetbal.
Of zoals Pim zei: Ik heb er zin 'an!!! |
|
|
| DjRV |
Jongens, de fok voetbal manager is weer open op Fok!.
Weer een subleg. maken met ze alle? |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by DjRV
Jongens, de fok voetbal manager is weer open op Fok!.
Weer een subleg. maken met ze alle? |
Naam: TranceAddict
WW: ta2007
Inschrijven voor de eerste ronde kan nog voor a.s vrijdag 19:00.
Dus be quick!! Fok! |
|
|
| dj_spare |
| nou.. VVV en De Graafschap weten ook weer dat ze een niveautje hoger voetballen... 4-0 en 1-8.. wat een uitslagen |
|
|
| Gonzo |
| oeeeh....1 puntje mee uit Nijmegen :toothless |
|
|
| AirPole |
Ook maar even aangemeld bij de TA subleague. Het budget is altijd net een miljoentje te klein, maar ik ben wel tevreden zo. Ben benieuwd!
:) |
|
|
| AirPole |
| Hoe zit het met die manager, eigenlijk? Wanneer wordt die ge-update etc. etc? |
|
|
| Zand|Man |
| Jezus, wat speelde Nederland gisteren een draak van een wedstrijd! Word hoog tijd, dat er veel moet gaan veranderen. |
|
|
| Muppy |
Ajax:whip:
Slavia Praag:whip: :whip:
Bestuur:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| dj_spare |
| had de arbitragecommissie tog gelijk in de zaak suarez |
|
|
| dj_spare |

schaamteloos van vorig jaar gekopieerd, maar wel weer van toepassing
WAT een (k)neuzen, verliezen van een cluppie met een begroting lager dan de opbrengst van Perez :stongue: :haha: :stongue: :haha: :haha: |
|
|
|
|