|
Voetbal: Seizoen 2007 - 2008 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| BaRTeZ |
Da Costa weg :(
Gelukkig is die Dszudszak een waardig opvolger van Perez :) |
|
|
| moogwai |
Jammer ja, maar we hebben Dirk nog :)
Dszudszak is een goede voetballer inderdaad. Als Farfan en Lazovic nu eens gaan scoren wordt PSV gewoon weer kampioen. |
|
|
| Muppy |
Hoe dom kan je zijn?
Davids:whip: |
|
|
| Dj_Day-V |
| HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAMMMMMMMMMMMM !! |
|
|
| AirPole |
Berry Powel als spits erbij ter vervanging voor Nevland.
Ik weet het niet hoor... |
|
|
| Little Theseus |
| :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Muppy |
*schop*
PSV!!!!!
GOMESSS!!!!:crazy: |
|
|
| Siesta |
boeren de klos morgen tegen heerenveen :p
Zonder berg is het niks waard |
|
|
| raoel |
Na hele lange afwezigheid nog maar eens post van mij :)
Ik heb een ander vraagje, maar kon het niet laten om eerst deze topic een schop te geven.
Wat denken we er van; wordt PSV of Ajax kampioen?
Ajax zal sowieso moeten winnen om kans te maken en PSV moet dan verliezen. Zowel Heracles als Vitesse hebben nog iets om voor te spelen, dus beide zullen de overwinning niet cadeau krijgen.
Hoewel PSV in slechte doen is verwacht ik dat ze de wedstrijd in Arnhem gaan winnen. Dit team presteert meestal als het onder druk staat. Bovendien is Afellay niet geschorst en (waarschijnlijk) weer fit en anders kan Aissati hem deze keer wel vervangen waardoor er wat creativiteit is.
Ajax supporters zullen hopen op gerechtigheid na vorig jaar. Zelf hoop ik op winst voor Ajax en een gelijkspelletje van PSV:
2006-2007 PSV kampioen met +1 doelpunt
2007-2008 PSV kampioen met +1 punt
:) |
|
|
| DjRV |
| Het zou gvd heerlijk zijn als PSV verliest van vitesse maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren :( |
|
|
| ARAICH |
| quote: | Originally posted by DjRV
Het zou gvd heerlijk zijn als PSV verliest van vitesse maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren :( |
ik zeg niets...maar denk dat ze nog flink misselijk zijn van die uitschakeling @ uefa.
Trouwens, afgelopen zondag speelden ze thuis ook brak, dus kansen voor Ajax zijn zeker wel aanwezig!!!! |
|
|
| Muppy |
Ik mag lijen dat ajax kampioen wordt...
die kutboeren hebben hun beste tijd gehad!:D |
|
|
|
|