return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Voetbal: Seizoen 2007 - 2008 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dj_Day-V
PSV kampioenennnnnnnnn :wtf:
AirPole
Groningen - Fiorentina 1-1




:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:







:tongue3
Muppy
HAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

AZ:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

PSV:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

wie had het hier over de slechte prestaties van ajax:rolleyes:
Dj_Day-V
quote:
Originally posted by Muppy
HAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

AZ:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

PSV:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

wie had het hier over de slechte prestaties van ajax:rolleyes:


Uhm presteert PSV slecht dan? 4-0 tegen de koploper met 1 tegen goal vind ik niet slecht hoor?
Siesta
Deste meer :eyespop: des te slechter/lachwekkender de prestatie

AJAX :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:

AZ :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:

PSV, prestatie ok. Administratie :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:


Maar ajax spant voor mij de kroon bij de Kozakken boys, wanvertoning. En dat wil zn TV rechten gaan verkopen.... PRUTSERS!!! :rolleyes:
Cyberjoi
De hele NL competitie is dit jaar niet echt best.

Ik ga vanaf nu met een half oog kijken naar dit seizoen en hopen voor het beste voor volgend seizoen.

Ik verwacht dit jaar helemaal niks (AJAX fan) totdat het bestuur aftreed.
Fray Dee
Gewoon weer op het Stadhuisplein FEESTJUHHHH

Kampioenen
Fkwebeman
quote:
Originally posted by Muppy

wie had het hier over de slechte prestaties van ajax:rolleyes:


Vrijwel iedereen. (nog steeds) :D
AirPole
Was er gister weer bij en het smaakte wel heerlijk hoor die 5-1!!


Go Grunn! Boeren aan de macht!


Dj_Day-V
PSV bovenaan en dit weekend tegen Excelsior:wtf: 27-0 in de laatste 6 wedstrijden:cool:

dj_spare
quote:
Originally posted by Dj_Day-V
PSV bovenaan en dit weekend tegen Excelsior:wtf: 27-0 in de laatste 6 wedstrijden:cool:


schijt geluk in de blessuretijd winnen van EXCELSIOR...
Dj_Day-V
DANNYYYYY KOE-VERRRR-MANSSS !!

quote:
Originally posted by dj_spare
schijt geluk in de blessuretijd winnen van EXCELSIOR...


CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement