|
Voetbal: Seizoen 2007 - 2008 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Siesta |
wanneer halen die smerige stomme kuttige kut mongolen vergoossen en wouters farfan er eens uit, en zetten danny er niet!!!
Begrijp me goed, ik ben geen extreme psv fan. maar danny is mijn held en die farfan loopt er wat bij alsof er ie geen zin in heeft. Danny is fkcn clubtopscorer en speelt niet eens. Lazovic is ook drama btw.
HUP DANNY IN DE BASIS!
p.s heerenveen kampioen! |
|
|
| AirPole |
| Heb Feyenoord - FC Grunn live gekeken op Tele2, en damn, wat een wedstrijd. Groningen had 3 punten kunnen pakken, maar Nijland mist 3 echt hele grote kansen. Naja, gedeelde 4e plek en volgende week Roda thuis aanpakken en hopelijk 3 punten pakken! |
|
|
| Siesta |
| Ik vond het eigenlijk maar een slechte wedstrijd, veel fouten over en weer en nie echt mooie combinaties etc. Sensatie voetbal |
|
|
| AirPole |
| GODVERDOMME. GODGLOEIENDE GODVERDOMME. Lindgren gaat nu ook al naar die schijtclub uit 020. ZIEK word ik er van. |
|
|
| Siesta |
| ha ha, lekker voor GRUNNAAAAA :cool: |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Siesta
ha ha, lekker voor GRUNNAAAAA :cool: |
:rolleyes: |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by AirPole
:rolleyes: |
Grunna weer terug naar de middenmoot, waar het thuishoort;)
Volgend jaar jans ook naar ajax |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Siesta
Grunna weer terug naar de middenmoot, waar het thuishoort;)
Volgend jaar jans ook naar ajax |

Jezus, ik wist dat je niet de slimste was, maar deze opmerking slaat toch wel alles Gerrit! Ow en het is niet Grunna, maar gewoon Grunn lul!
:D |
|
|
| Siesta |
ha ha ik vind Grunna mooier :o
Ik kijk nu al uit naar Grunna - Hveen
Ik gok op een 0-3 ofzo :stongue: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Siesta
ha ha ik vind Grunna mooier :o
Ik kijk nu al uit naar Grunna - Hveen
Ik gok op een 0-3 ofzo :stongue: |
grote kans dat dit gebeurt...
Maar dan komt het doordat Hveen gewoon veel beter is dan Grunn:happy2: |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by Muppy
grote kans dat dit gebeurt...
Maar dan komt het doordat Hveen gewoon veel beter is dan Grunn:happy2: |
idd, al jaren gewoon de beste ploeg van het Noorden ;) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Siesta
idd, al jaren gewoon de beste ploeg van het Noorden ;) |
dadelijk mét Alves:haha: |
|
|
|
|