|
Setje ter download
|
View this Thread in Original format
| DjRV |
Verveel me,dus post hiero ff een setje van mezelf,kijk maar wat je er mee doet:)
Hier met je rechtermuisknop :) klikken en kiezen voor save target as...
tracklist:
01)Way Out West-The Fall
02)The Realm-This Is Not A Breakdown
03)Cass/Slide-Glad i Ate Her
04)Fred Numf-Illusions Of The Truth
05)Tilt Feat Maria Nayler-Angry Skies
06)Faithless-Tarentula(Hiver&Hammer Mix)
07)Midfield General-Catnoise(Dave Clark Mix)
08)Trancesetters-The Saga
09)Stylus Trouble-Sputnik (pete heller mix)
10)James Holden-One For You
11)Nalin And Kane-Open Your Eyes
12)Altitude-Nightstalker
13)Way Out West-Mindcircus
14)Dj Albert vs Precision-Say Yes(Katana Mix)
15)Dj Tiesto-Urban Train(Wippenberg Remix)
16)Insignia-Revelation
17)Alibi-Eternity(New Horizon Mix)
18)Ambassador-The Fade(Oliver lieb Mix)
19)Ian Van Dahl-Will I (Lange Mix)
20)Mesh-Persuasion
21)Ferry Corsten-Punk(Kid Vicious Remix)
22)Ultravibe-Freedom
23)Martin Eyerer-Heaven(Stokers 2001 remix)
24)Witchboard Project-The Fog
Enjoy :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Nou Ruubje, eens kijke of t wat is :p |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
/me = also downloading :)
Tracklist ziet er in ieder geval nie verkeerd uit!
GrEeTz |
|
|
| Apoptosis |
| Goeie platenkeus!! Ikke strax ook ff een downloadje doen :) |
|
|
| TimeportE |
| ik ga zo downen.. eerst eten. :D |
|
|
| tijs08 |
He RV!!
Vette set hoor!! klinkt mix technisch heel goed.. en je platen keuze is ook super!! angry skies is zo mooi :D
jammer van de kwaliteit.. maar daar valt overheen te luisteren!!
BB heeft een goeie aan jou :D
Greetzzz |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by tijs08
He RV!!
Vette set hoor!! klinkt mix technisch heel goed.. en je platen keuze is ook super!! angry skies is zo mooi :D
jammer van de kwaliteit.. maar daar valt overheen te luisteren!!
BB heeft een goeie aan jou :D
Greetzzz |
Kwaliteit is inderdaad naatje,maar valt gelukkig wel nog te luisteren...
Zal wel een keer wat in hogere kwaliteit hiero pleuren.
Angry skies is inderdaad onwijs mooi,zwijmellllllllllllllll:p |
|
|
| SnuggLe |
Ben um nu aan het downen, je hoort het wel.
Tracklist is in ieder geval lekker..
Lekker snelheidje ook, 1,68 mb/s...
Kan je van dit klote trage forum niet zeggen :D
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| DJ_Massive |
Yo RV'tje vette playlist hebbie daar man!!!
fleks :) |
|
|
| DjRV |
De censuur is opgeheven,praise the lord !!!!!
:rolleyes: :rolleyes: |
|
|
|
|