return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Setje ter download
View this Thread in Original format
DjRV
Verveel me,dus post hiero ff een setje van mezelf,kijk maar wat je er mee doet:)

Hier met je rechtermuisknop :) klikken en kiezen voor save target as...

tracklist:

01)Way Out West-The Fall
02)The Realm-This Is Not A Breakdown
03)Cass/Slide-Glad i Ate Her
04)Fred Numf-Illusions Of The Truth
05)Tilt Feat Maria Nayler-Angry Skies
06)Faithless-Tarentula(Hiver&Hammer Mix)
07)Midfield General-Catnoise(Dave Clark Mix)
08)Trancesetters-The Saga
09)Stylus Trouble-Sputnik (pete heller mix)
10)James Holden-One For You
11)Nalin And Kane-Open Your Eyes
12)Altitude-Nightstalker
13)Way Out West-Mindcircus
14)Dj Albert vs Precision-Say Yes(Katana Mix)
15)Dj Tiesto-Urban Train(Wippenberg Remix)
16)Insignia-Revelation
17)Alibi-Eternity(New Horizon Mix)
18)Ambassador-The Fade(Oliver lieb Mix)
19)Ian Van Dahl-Will I (Lange Mix)
20)Mesh-Persuasion
21)Ferry Corsten-Punk(Kid Vicious Remix)
22)Ultravibe-Freedom
23)Martin Eyerer-Heaven(Stokers 2001 remix)
24)Witchboard Project-The Fog




Enjoy :)
Jappio
Downloading :D
!_PeTrUs_!
Nou Ruubje, eens kijke of t wat is :p
-=Re-GrOoVeD=-
/me = also downloading :)

Tracklist ziet er in ieder geval nie verkeerd uit!

GrEeTz
Apoptosis
Goeie platenkeus!! Ikke strax ook ff een downloadje doen :)
TimeportE
ik ga zo downen.. eerst eten. :D
tijs08
He RV!!

Vette set hoor!! klinkt mix technisch heel goed.. en je platen keuze is ook super!! angry skies is zo mooi :D

jammer van de kwaliteit.. maar daar valt overheen te luisteren!!

BB heeft een goeie aan jou :D

Greetzzz
DjRV
quote:
Originally posted by tijs08
He RV!!

Vette set hoor!! klinkt mix technisch heel goed.. en je platen keuze is ook super!! angry skies is zo mooi :D

jammer van de kwaliteit.. maar daar valt overheen te luisteren!!

BB heeft een goeie aan jou :D

Greetzzz


Kwaliteit is inderdaad naatje,maar valt gelukkig wel nog te luisteren...
Zal wel een keer wat in hogere kwaliteit hiero pleuren.
Angry skies is inderdaad onwijs mooi,zwijmellllllllllllllll:p
SnuggLe
Ben um nu aan het downen, je hoort het wel.
Tracklist is in ieder geval lekker..

Lekker snelheidje ook, 1,68 mb/s...
Kan je van dit klote trage forum niet zeggen :D

Greetz,
SnuggLe
DJ_Massive
Yo RV'tje vette playlist hebbie daar man!!!

fleks :)

Henkie_henk
http://www.tranceaddict.com/forums/....php?forumid=34

Amateur DJs & Music Producers Promotion

Want someone to hear your mix or track? Post details in this forum only.

t spijt me kerel
DjRV
De censuur is opgeheven,praise the lord !!!!!



:rolleyes: :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement