return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Wat is je leeftijd?
View this Thread in Original format
SnuggLe
Ik ben wel benieuwd wat de gemiddelde leeftijd hier is...
Kzag net in een thread mensen van 14 enzo.
Zal al wel vaker gedaan zijn dit, maar toch post ik um ff.

Greetz,
SnuggLe
New Wave
Ik wil niet al te zeikerig overkomen :p maaruh...hebben we deze vorige maand ook al niet ingevuld?

efef voor de mensen...de gem leftd.....is nogsteeds 17 jaar.......
DjRV
quote:
Originally posted by New Wave
Ik wil niet al te zeikerig overkomen :p maaruh...hebben we deze vorige maand ook al niet ingevuld?

efef voor de mensen...de gem leftd.....is nogsteeds 17 jaar.......


heeft me chickie toen ook gestemd?
anders halen we dat gemiddelde wel ff omhoog :D
Jappio
Hehe idd.. Ben nog steeds 19 jaar ;) Maar dr zullen dr ongetwijfeld een paar ouder geworden zijn :p :D :D (hoewel die nieuwe gasten van 14 dat dan weer helemaal opheffen) (pff wat een voorspellingen hiero :) )
New Wave
quote:
Originally posted by DjRV


heeft me chickie toen ook gestemd?
anders halen we dat gemiddelde wel ff omhoog :D


Neu, makt nu nie meer uit, ik heb perongelijk onder de 14 aangevinkt :D
serialkillah
21 jaar
Remy D
Ik pleit voor 14 jarige kinderen in de zandbak.
Blik
17 jaar nog steeds

en idd, deze thread hebben we ruim een maand geleden ook al gehad, maar ok :)

ps: Donna en Eye-Riz hadden toen niet gestemd :D
Tha Force
quote:
Originally posted by Remy D
Ik pleit voor 14 jarige kinderen in de zandbak.


owh... en wrom dat dan???
Ik weet et ik ben de jongste hier ben 14...
En idd dit topic is een maand geleden ook al geweest
SnuggLe
quote:
Originally posted by Blik
17 jaar nog steeds

en idd, deze thread hebben we ruim een maand geleden ook al gehad, maar ok :)

ps: Donna en Eye-Riz hadden toen niet gestemd :D


Ow sorry, wist ik helemaal nie :)
Ik was gewoon benieuwd.

Greetz,
SnuggLe

Henkie_henk
http://www.tranceaddict.com/forums/...hlight=leeftijd

asjeblieft snuggle.. (nu doek eiglijk optimus ze werk ;)

nja nwayz..

voor die 2 vrouwtjes die niet gestemd hebben.. kiek maar gewoon in andre joh (Y)
Joost008
18
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement