|
שלום לכולם...
|
View this Thread in Original format
| Gadi S |
מה המצב אנשים??
קוראים לי גדי ואני די חדש בקטע של הטראנסים (כמה חודשים)...
מקווה להעביר פה זמן בסבבה...
עד כאן....
;) |
|
|
| Dj Moriano |
אחי אני מכיר אחד מהשכבה שלי קוראים לו גדי סלור
אבל הוא הומו.....
edit:
סתם גדי ברוך הבא.... |
|
|
| NeMeSiS1234 |
ברוך הבא גדי אחי
אני גיא
ואני יודע שאתה תהנה פה |
|
|
| DJ-Energy |
ברוכים הבאים גדי
אני יובל
;) |
|
|
| arik |
ברוך אבא!!!:)
אני אריק
תהנה פה יש הרבה מה ללמוד
רק תשתדל ללמוד מהלא שרוטים:toothless |
|
|
| Gadi S |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
גדי סוקניק?
:D |
אני מבין שאתה אחד מהשרוטים שאמרו לי לא ללמוד מהם?? |
|
|
| Dj Moriano |
אני חושב שאריק התכוון לאריאל....
זה שצילם את הפורום במסיבת טבע סוערת |
|
|
| oDrori |
חחחחח
:)
ברוך הבא
Tם The P1ace T0 Be!
<שובר לו שמפניה על הראש לפתיחת השייט> |
|
|
| DjChook |
אחי, אני חן או צ'וק
בכל מקרה, תעשה חיים תשתדל לא לעצבן את גיל (תלמד עליו בהמשך) :)
ותשתדל לא לעצבן את יובל ומורן (שיחזור מהצבא) כי הם יכולים להחזיר מלחמה....
TA IS THA PLACE TO BE :)
אהבתי |
|
|
| MoSH_MaN |
מניייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
בדיחה פרטית
ברוך הבא
אני מוש
מקווה שיהיה לכך קצת בננות פיצוצים,פתח,סמים וערפאת! :D |
|
|
|
|