|
צבא וגיבושים (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjNumShum |
טוב הגעתם לנושא שאני דיי מבין בו...
יש לי גיבוש ב6 למאי לסטיל"ים דבורים
ונמ זה "נגד מטוסים"
וזה יחידה בחיל האויר
יחידה קרבית
אבל בתכלס לא עושים שם יותר מידי
שומרים על מחסומים וכאלה....
אבל ההתמחות שלהם זה נגד מטוסים..
תאריך הגיוס שלי היה ליולי אבל דחיתי למרץ..
אבל במידה ואני יעבור את הגיבוש אז אני יתגייס אני חושב בנובמבר או ינואר..
ו72 זה ממש לא חרא פרופיל..
הכי קרבי שיש כיוס ובתלכס מי שעושים הכי הרבה זה שיריון.. ולפי דעתי שיריון זה בכלל לא גרוע.. תארו לכם לדהור במדבר בתוך טנק ולדרוס כל דבר שעובר שיריון זה ממש אחלה מצידי
אה ולי יש פרופיל 82 על עיוורון צבעים
קב"א 56 |
|
|
| SimonP |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
ו72 זה ממש לא חרא פרופיל..
הכי קרבי שיש כיוס ובתלכס מי שעושים הכי הרבה זה שיריון.. ולפי דעתי שיריון זה בכלל לא גרוע.. תארו לכם לדהור במדבר בתוך טנק ולדרוס כל דבר שעובר שיריון זה ממש אחלה מצידי
אה ולי יש פרופיל 82 על עיוורון צבעים
קב"א 56 |
מה זאת אומרת? שיריון זה אחלה חייל שבעולם! אני מורעל שיריון (ברצינות) הסיבה היחידה בעצם שאני הולך לגיבוש דובדבן צנחנים זה כי אם אני מסיים אותו אני יכול להגיע לפלס"ר שיריון, שכרגע נמצא בפיסגת השאיפות הצבאיות שלי (אלא אם אני יקבל דובדבן שאי אפשר להגיד לא...בכל זאת)...אחלה חיל שיריון אל תזלזלו, כל החיר לא מעיזים להרים את הראש שלהם לתקוף לפני ששיריון לא מחורר את הבית ממול.. |
|
|
| yahel222 |
עיוורן צבעים אתה בטוח שעל זה הורידו לך????
כי גם לי יש ואצלי זה רק סעיף
בגלל זה אין לי מצב לשום סיירת או משהו מובחר
אפילו סטי"ל שאפשרי עם 72 אני לא יכול
ושריון - קודם כל במלחמה שיש היום בג'נין ובשטחים אז התפקיד שלו פחות חשוב כי חיל רגלים שם עושה הכל
בלבנון למשל שהיינו שם אז שריון היה הכי חשוב
אבל עדיין זה מסריח להיות שבוע בטנק לחרבן בפנים !!!!
ואתה ממש לא דוהר במדבר ודורס הכל אחי....זה מה שאומרים לך ביום חילות וכאלה שטויות כדי לפתות אותך ללכת לשם ולאכול חרא |
|
|
| warpedd_ |
וואי כמה זמן כבר לא כתבת פה משהו
בכל מקרה לי אישית יש 97 ואני נראה לי רוצה ללכת לטיס
לגבי מחשבים
אין סיכוי ללכת לשם אם יש לך מעל 64 וגם ככה צריך פרוטקציות
לגבי נ"מ זאת יחידת חיר שעוסקת איך לא בהגנה מפני מטוסים
וזה די נחמד יש להם רובים גדולים:D |
|
|
| SimonP |
| quote: | Originally posted by yahel222
ושריון - קודם כל במלחמה שיש היום בג'נין ובשטחים אז התפקיד שלו פחות חשוב כי חיל רגלים שם עושה הכל
בלבנון למשל שהיינו שם אז שריון היה הכי חשוב
אבל עדיין זה מסריח להיות שבוע בטנק לחרבן בפנים !!!!
ואתה ממש לא דוהר במדבר ודורס הכל אחי....זה מה שאומרים לך ביום חילות וכאלה שטויות כדי לפתות אותך ללכת לשם ולאכול חרא |
חופשי שטויות...
בוא נתחיל מזה שבלבנון בגלל שלא רצינו להכנס למלחמה כוללת לא נכנסנו עם כח יבשה כבד (שיריון) אלה רק פעולות שמירה במוצב, פעולות סיירות מיוחדות ופעולות מהאוויר (ענבי זעם). בג'נין היה שיריון, והיה הרבה הרבה מאוד שיריון... כמו שאמרתי זה היה ממש ככה. הטנקים עוברים ברחוב ומורידים ורק אח"כ החיר נכנסים..
בתור בן אדם שמתעניין בשיריון יותר מהרגילים אני מאמין, אני יכול להגיד לך שחרא על שיריון תשמע רק ממי שבחיים שלו לא היה שם. זאת סטיגמה. כל מי שפגשתי שמשרת בשיריון בכלל ובפלס"ר בפרט אמר לי שהכל שטויות וזה אחלה חיל ואחלה אנשים...לא מדבר איתך על כל האלה שבאים עושים טירונות 02 ואז יושבים בבסיס ומגרבצים, אני מדבר על החילות המסודרים של שיריון.. |
|
|
| sheshbesh17 |
לי יש פרופיל 64 על ניתוח שעברתי בברך
ועשיתי מבחנים לפני שבוע לממר"מ
אם אני לא אתקבל אני (מאוד ייתכן כי לא ידעתי כלום בבחינות) אני אנסה להרים את הפרופיל או לחתום שייתנו לי קרבי
כי בתכלס בימים כמו עכשיו חייבים קרבי ואם לא מודיעין ומחשב שזה מאוד חשוב
אז חובה קרבי ולא משנה איפה כי הכל חשוב |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by yahel222
עיוורן צבעים אתה בטוח שעל זה הורידו לך????
כי גם לי יש ואצלי זה רק סעיף
בגלל זה אין לי מצב לשום סיירת או משהו מובחר
אפילו סטי"ל שאפשרי עם 72 אני לא יכול
ושריון - קודם כל במלחמה שיש היום בג'נין ובשטחים אז התפקיד שלו פחות חשוב כי חיל רגלים שם עושה הכל
בלבנון למשל שהיינו שם אז שריון היה הכי חשוב
אבל עדיין זה מסריח להיות שבוע בטנק לחרבן בפנים !!!!
ואתה ממש לא דוהר במדבר ודורס הכל אחי....זה מה שאומרים לך ביום חילות וכאלה שטויות כדי לפתות אותך ללכת לשם ולאכול חרא |
טוב נתחיל בזה שכן אני בטוח שרק על זה הורידו לי ל 82
ועיוורון צבעים ממש לא פוסל מכל הסיירות
אפשר להגי עם עיוורון צבעים ל שלדג וסיירת מטכל
וזה בדוק
ונכון שאתה לא רק דוהר ודורס בשיריון אבל שמע, גם חיר לא רק עושים מארבים ופעולות כם היום..
בכל מקום אוכלים חרא, והרבה חרא |
|
|
| oDrori |
עוד לא זכיתי להגיע ל 16 :)
;) |
|
|
| yahel222 |
טוב שמע אני אמרו לי שרוב הדברים במובחרים אי אפשר בגלל עיוורון צבעים
וגם בעלה של אחותי הוא קצין בשריון (מיל) והוא ממש מורעל
אבל עדיין לא הצליח לשכנע אותי
שריו"ן - שבת ראשונה יוצאים והשאר נשארים
:) :) :) :) :)
בכל מקרה יש לי חבר שהיה במלא דדברים עכשיו הוא גובניק
היה בצנחנים גולני כל המוקמות הוא עבר
אמר לי שאוכלים כזה חראאאאאאאאאאאא
אבל מי שרוצה שיהינה זה חשוב שיש אנשים כמוכם רסמי אני מעריך אתכם |
|
|
| Scorchio |
צו ראשון
23/7
פרופיל 97 כמו כלום
בטח ישלחו אותי לאיזה סיירת קרבית אחושרמוטה
וזה בדיוק מה שאני לא רוצה
אבל מה אין לי ברירה... |
|
|
| Dj Moriano |
אני רק בן 15 (עוד שלוש שבועות) וכנראה יהיה לי פרופיל 82
כי יש לי פלטפוס (רגל שטוחה למי שלא יודע) וחוץ מזה אין לי כמעט אלרגיות קצת לאבק אבל לא רציני ולא שברתי עדיין כלום....
וחי"ר עושים הכל במבצע "חומת מגן" אבא שלי חי"ר וחוץ מהפריצה שזה עשו שיריון את הכל עושים חיל רגלים..... |
|
|
|
|