|
צבא וגיבושים (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
סבבה אבל זה לא אותו דבר
ידעתי שצדקתי אני טוב בלזכור דברים....
יש לך 150 זה ממש טוב
:D
אני מזכיר זה לא קשור ללימודים
יש אנשים שיש להם ציונים אדירים אבל הם טיפשים
יש אחת כוסית שהייתה איתי 9 שנים בכיתה ויש לה ציונים טובים אבל היה כל כך מפגרת
המשפטים שהיא מוציאה לפעמים ...
יש הרבה הפעם אני יספר על אחד שהיא אמרה לא זוכר מתי
אבל במסיבת בוקר בתיכון ירדו עליה
אמרו לה שתידע שזה לא מיקרי שיצחק רבים נרצח בכיכר רבין...חחח
היא אמרה איזה מקריות שהוא נרצח בכיכר רבין!!! :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Dj Moriano |
שמע מוש אתה אידיוט... (אל תיקח אישית פשוט לא רציתי לצאת פראייר) אז אין לי זיכרון טוב, חפיף.... אבל לפי המבחן הזה יש לי
IQ 147
אבל זה באנגלית אז אני חושב שאם המבחן יהיה לי בעברית אז אני יצליח יותר טוב.....
ויש לי ציונים ממש גרועים יש לי איזה ממוצע 70 ואני בכיתה ט'
edit:
קבלו טבלה
Average: 85 - 115
Above average: 116 - 125
Gifted Borderline Genius: 126 - 135
Highly gifted and appearing to be a Genius to most others: 136 - 145
Genius: 146 - 165
High Genius: 166 - 180
Highest Genius: 181 - 200
Beyond being measurable Genius: Over 200
עוד EDIT:
יש שם גם הכנה כזאת ולא עשיתי אותה.... אני מרוצה מעצמי... |
|
|
| DjNumShum |
טוב חברה
מחר אני נוסע לגיבוש סטילים ל-3 ימים
אז אני לא יהיה כאן להשגיח עליכם מלמעלה :)
אני מקווה להינות ושיהיה לי בהצלחה אז יאללה תעשו חיים!
ביי |
|
|
| MoSH_MaN |
יוווווווווווווווווווו
שאני אומר אידיוט\
אני מתכוון שזה ביטוי בהקצנה
אין לי כח להסביר עוד פעם |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
סבבה אבל זה לא אותו דבר
ידעתי שצדקתי אני טוב בלזכור דברים....
יש לך 150 זה ממש טוב
:D
אני מזכיר זה לא קשור ללימודים
יש אנשים שיש להם ציונים אדירים אבל הם טיפשים
יש אחת כוסית שהייתה איתי 9 שנים בכיתה ויש לה ציונים טובים אבל היה כל כך מפגרת
המשפטים שהיא מוציאה לפעמים ...
יש הרבה הפעם אני יספר על אחד שהיא אמרה לא זוכר מתי
אבל במסיבת בוקר בתיכון ירדו עליה
אמרו לה שתידע שזה לא מיקרי שיצחק רבים נרצח בכיכר רבין...חחח
היא אמרה איזה מקריות שהוא נרצח בכיכר רבין!!! :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
אחי נתפסת על שקר כי הסיפור הזה זה אני רשמתי אותו לפני כמה זמן פה
ואני מכיר את הילדה שאמרה את זה והיא בכלל מצפון ת"א
וגם הציונים שלה גרועים
והיא הכי סתומה שראיתי בחיים שלי |
|
|
| MoSH_MaN |
אחי אז כנראה יש עוד אחת מפגרת!
אם אתה חושב שאני מזיין את השכל אז סבבה...
לך שאל את נמרוד
DJ 2 TALL
הוא גם היה במסיבה |
|
|
| Hell_Copter |
אנחנו קצת סוטים מהנושא פה (כרגיל) אבל חפיף
יש לי ילדה בכיתה חרשנית משהו לא נורמלי... אין לה חברות... היא מגעילה רצח... היא לא יכולה להפסיק ללמוד... אתם מכירים את הטיפוס
קיצר היא חרשה כל שנה שעברה להסטוריה... קיבלה ציונים 90 ככה (אני לא למדתי למבחנים והוצאתי מעליה וכמוני היו עוד) ואז הגיע המגן (למגן חרשתי את התחת שלי) היא פחדה ולא ניגשה למגן
עשו לה ג'סטה ענקית בגלל שהיא כזאת חננה והסכימו להגיש אותה על 90 לבגרות... דבר שלא אמורים לעשות בלי שמישהו עושה מגן
המאפנה הזאת פחדה וגם לבגרות לא ניגשה!!!!
השנה היא עשתה בגרות חורף בהסטוריה שהייתה באיזה אמצע ינואר או משהו כזה
תחילת נובמבר ידידה שלי אמרה לי שהיא ביקשה ממנה ספר שעוזר להתכונן לבגרות... אתם קולטים!? היא התחילה ללמוד חודשיים וחצי לפני!!!
בסוף הגיעה הבגרות ושינו את המיקוד והיא לא ידעה על זה... והיא נכשלה!!!!
אם זה לא היה כל כך מצחיק זה היה ממש עצוב!!! :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| MoSH_MaN |
בונאה איזה דפוקה!!!!!!!!!
חהחהחהחהחהחהחהחהחחההחה מגיע לה!!!!!!!!
אני מתתתתתתתתתתתתתתתת מצחוקים שיאלללללללללללללללללללללללה :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
דרך אגב... שכחתי לציין איך קוראים... רק שתבינו כמה זה עוד יותר מצחיק
קוראים לה אסתר... לא מהשמות החדשים של ימינו ... כאלה עם חברים וחיים |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
סבבה אבל זה לא אותו דבר
ידעתי שצדקתי אני טוב בלזכור דברים....
יש לך 150 זה ממש טוב
:D
אני מזכיר זה לא קשור ללימודים
יש אנשים שיש להם ציונים אדירים אבל הם טיפשים
יש אחת כוסית שהייתה איתי 9 שנים בכיתה ויש לה ציונים טובים אבל היה כל כך מפגרת
המשפטים שהיא מוציאה לפעמים ...
יש הרבה הפעם אני יספר על אחד שהיא אמרה לא זוכר מתי
אבל במסיבת בוקר בתיכון ירדו עליה
אמרו לה שתידע שזה לא מיקרי שיצחק רבים נרצח בכיכר רבין...חחח
היא אמרה איזה מקריות שהוא נרצח בכיכר רבין!!! :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
בואנה אתה מזה צודק.
אני ככה חרא תלמיד
יודעים שאני כאילו חכם אבל יש לי 80 קבוע לא משנה מה אני עושה
אני מת לעשות מבחן אמיתי של אייקיו כי אם יצא לי 150 בזה אז בטח יצא לי יותר בבחינה בעברית
עשית את הבחינה מוש? |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב חשבתי לספר קצת עלך עצמי אבל אין לי זמן
אז שאני יחזור מהבית אני יספר גם לכם
אני מאמין מאד שיש לי אי קיו גבוה
אני יספר אחרי הלימודים ;)
אגב קיבלתי 90 בהיסטוריה
,עוד 15 ימים מגן! |
|
|
| arik |
:(
עוד 3 חודשים אני מתגייס
יש לי פרופיל 64
צחקו כמה שאתם רוצים:)
ושאלו אותי נהג או פקיד
אז אמרתי פקיד
כי מי שחושב שלהיות נהג זה טוב
אז הוא טועה בגדול
בכל מקרה כנראה שכבר לא תיראו אותי כל כך הרבה עוד 3 חודשים
דרך אגב אני רוצה לקבל בסיס פתוח אבל אין לי מושג למי לפנות
למישהו יש רעיון
? |
|
|
|
|