|
צבא וגיבושים (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| oren_naor |
אני בן 16 וחצי
ואני כבר מתפלל להגיע ליום שאני יוכל להצטרף לצבא
לתרום כמה שרק אוכל
ולהרוג כמה שיותר ערבים
ברוך השם טפו טפו טפו יש לי פרופיל 97
ואני רוצה להיות כמה שיותר קרבי
"קרבי זה הכי, אחי" |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by oren_naor
אני בן 16 וחצי
ואני כבר מתפלל להגיע ליום שאני יוכל להצטרף לצבא
לתרום כמה שרק אוכל
ולהרוג כמה שיותר ערבים
ברוך השם טפו טפו טפו יש לי פרופיל 97
ואני רוצה להיות כמה שיותר קרבי
"קרבי זה הכי, אחי" |
וכמה שאתה צודק |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אני רק בן 15 (עוד שלוש שבועות) וכנראה יהיה לי פרופיל 82
כי יש לי פלטפוס (רגל שטוחה למי שלא יודע) וחוץ מזה אין לי כמעט אלרגיות קצת לאבק אבל לא רציני ולא שברתי עדיין כלום....
וחי"ר עושים הכל במבצע "חומת מגן" אבא שלי חי"ר וחוץ מהפריצה שזה עשו שיריון את הכל עושים חיל רגלים..... |
אם אנחנו הולכים ככה אז...
אין סיבה שלא יהיה לי פרופיל 97 למה אני לא שברתי כלום אין לי אלרגיות ואין לי כלום שיכול להוריד לי שאני יודע...
להגיד לכם את האמת אני גם לא חולה אף פעם... פעם אחרונה שהייתה לי שפעת היה לפני 8 שנים ככה... ולפני זה גם היה מלא זמן
קיצר מאז שהייתי תינוק אני מאמין שאולי הייתי חולה 3 פעמים או אפילו פחות |
|
|
| DjChook |
אורן
אתה תקבל 21 בגלל השכלל
סתם אחי מת עליך, מה עם פיפא ?
למה לא התקשרת להטריד אותי אתמול בלילה? |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם אנחנו הולכים ככה אז...
אין סיבה שלא יהיה לי פרופיל 97 למה אני לא שברתי כלום אין לי אלרגיות ואין לי כלום שיכול להוריד לי שאני יודע...
להגיד לכם את האמת אני גם לא חולה אף פעם... פעם אחרונה שהייתה לי שפעת היה לפני 8 שנים ככה... ולפני זה גם היה מלא זמן
קיצר מאז שהייתי תינוק אני מאמין שאולי הייתי חולה 3 פעמים או אפילו פחות |
אחי לא אומרים ככה ופותחים פה לשטן
לפני 6-7 שנים אמרתי יום אחד לאמא שלי - ואי אמא תראי אני כמעט אף פעם לא חולה......יום אחרי קיבלתי צהבת
עברו כמה שנים ואמרתי לחבר שאף פעם לא שברתי כלום
יומיים אחרי שברתי את היד ועשו לי ניתוח שמו לי מסמר.......
תיזהר במלים שלך |
|
|
| Hell_Copter |
אני יודע אחי אבל אחרי כל כך הרבה זמן זה חייב להגיע מתישהו אז חפיף
חוץ מזה אני כבר אומר את זה שנה שלמה... לא שזה משנה באמת |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by yahel222
אחי לא אומרים ככה ופותחים פה לשטן
לפני 6-7 שנים אמרתי יום אחד לאמא שלי - ואי אמא תראי אני כמעט אף פעם לא חולה......יום אחרי קיבלתי צהבת
עברו כמה שנים ואמרתי לחבר שאף פעם לא שברתי כלום
יומיים אחרי שברתי את היד ועשו לי ניתוח שמו לי מסמר.......
תיזהר במלים שלך | ]
חחחחח איזה מוכשר ;)
| quote: | Originally posted by warpedd_
וזה די נחמד יש להם רובים גדולים
| ]
לאבא שלי שהוא היה במילואים היה להם ברטה.... כמו האקדח רק שזה נשמע שונה איך שאומרים את זה.....
שזה רובה של איזה 3 מטר בערך והכדורים שלו עוברים קירות הם קושרים אותו לשולחן כדיי שהוא לא יעוף מההדף של עצמו.....
:D |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by DjChook
אורן
אתה תקבל 21 בגלל השכלל
סתם אחי מת עליך, מה עם פיפא ?
למה לא התקשרת להטריד אותי אתמול בלילה? |
אתה אולי 21...
בגלל שאתה יותר מידי חכם...
ואמרתי לך, אני יעיר אותך איזה יום אחד באמצע הלילה....
:) |
|
|
| Dj-2TaLL |
לי יש פרופיל 97 ואני מתתתת לדעת את הקב"א אם למישהו יש פה קשרים...
:)
אני חייב 56 למה אני חייב להגיע לטיס, אם לא טיס אז להגיע לקורס וליפול לממר"ם או מחשבים...
(אני בכיף עושה את זה אם אתם חושבים שלא...)
חייב 56!!! |
|
|
| §chop¥ |
היו לי מבחנים לטיס לפני כמה ימים ועברתי אותם בהצלחה :D
הם אמרו לי שבגלל שאני רק בן 17 וחודש אני יכול ללכת הביתה וברגע שאני אגיע לגיל 17.5 אני אמשיך את המבחנים שלי .
בעיקרון אי אפשר כמעט ליפול עכשיו מטיס עד לגיבוש כי יש לי פגישה עם פסיכולוג ובדיקת מאמץ בוינגייט .
ובפסח שנה הבאה (ב"ה) אני יהיה בגיבוש .
אבל הדבר שהכי קורע אותי זה שבתאריך גיוס שלי מתגייס החבר הכי טוב שלי ועוד חבר שלי שהוא הבן אדם הכי מצחיק בארץ.
רק חבל שהחבר הכי טוב שלי לא הולך לטייס ואילו השני עבר גם כן את המבחנים לטייס . |
|
|
| SimonP |
| quote: | Originally posted by §chop¥
היו לי מבחנים לטיס לפני כמה ימים ועברתי אותם בהצלחה :D
הם אמרו לי שבגלל שאני רק בן 17 וחודש אני יכול ללכת הביתה וברגע שאני אגיע לגיל 17.5 אני אמשיך את המבחנים שלי .
בעיקרון אי אפשר כמעט ליפול עכשיו מטיס עד לגיבוש כי יש לי פגישה עם פסיכולוג ובדיקת מאמץ בוינגייט .
ובפסח שנה הבאה (ב"ה) אני יהיה בגיבוש .
אבל הדבר שהכי קורע אותי זה שבתאריך גיוס שלי מתגייס החבר הכי טוב שלי ועוד חבר שלי שהוא הבן אדם הכי מצחיק בארץ.
רק חבל שהחבר הכי טוב שלי לא הולך לטייס ואילו השני עבר גם כן את המבחנים לטייס . |
קודם כל אל תשלה את עצמך שאי אפשר ליפול עד הגיבוש...זה לא נכון הרבה נופלים בירפ"אות..לא כמו בגיבוש זה נכון אבל עדיין נופלים.
ובקשר לתאריך גיוס, הוא ראשוני בלבד התאריך גיוס שאתה מקבל אחרי הצו ראשון ברב המקרים משתנה. אם תגיע לטייס (וכמובן שאני מאחל לך את זה :)) סביר להניח שתתגייס בינואר. |
|
|
| §chop¥ |
| quote: | Originally posted by SimonP
קודם כל אל תשלה את עצמך שאי אפשר ליפול עד הגיבוש...זה לא נכון הרבה נופלים בירפ"אות..לא כמו בגיבוש זה נכון אבל עדיין נופלים.
ובקשר לתאריך גיוס, הוא ראשוני בלבד התאריך גיוס שאתה מקבל אחרי הצו ראשון ברב המקרים משתנה. אם תגיע לטייס (וכמובן שאני מאחל לך את זה :)) סביר להניח שתתגייס בינואר. |
קודם כל תודה....
ודבר שני אם אני לא טועה ישנם שני תאריכי גיוס לטייס אחד באמת בינואר והשני באמצעע יולי |
|
|
|
|