return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 
צבא וגיבושים (pg. 6)
View this Thread in Original format
arik
הא ובקשר ל
IQ
אני ממש מפחד לבדוק יש לי הרגשה שאני יקבל
15-50
DJ_BoN
quote:
Originally posted by yahel222


אחי נתפסת על שקר כי הסיפור הזה זה אני רשמתי אותו לפני כמה זמן פה
ואני מכיר את הילדה שאמרה את זה והיא בכלל מצפון ת"א
וגם הציונים שלה גרועים
והיא הכי סתומה שראיתי בחיים שלי


אחי מי זאת? איפה היא לומדת?
Ariels
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
טוב חשבתי לספר קצת עלך עצמי אבל אין לי זמן

אז שאני יחזור מהבית אני יספר גם לכם
אני מאמין מאד שיש לי אי קיו גבוה
אני יספר אחרי הלימודים ;)

אגב קיבלתי 90 בהיסטוריה
,עוד 15 ימים מגן!


99 היה לי מגן 87 וציון בגרות
תעשה חישוב ותגלה כמה הוצאתי בבחינת בגרות
[איזה זין לי]

quote:
Originally posted by arik
הא ובקשר ל
IQ
אני ממש מפחד לבדוק יש לי הרגשה שאני יקבל
15-50


אם היה לך כזה איקיו לא היית מצליח לפתוח את המחשב
DjChook
יווווווווווווווווווו אתם ממש ממש מפגרים...

אז בוא נתחיל ככה

כל המבחנים באינטרנט ששואלים אותך שאלות וזה זה ב-ו-ל-ש-י-ט

ב.
אייקייו ממוצע נע בין
100-110

מחונן זה 130
ושיא המחוננות זה 140

יש כמה גאונים שהצליחו לשבור את הטבלאות בינהם איינשטיין אבל הוא לא עובר את ה 150...

אני מדבר איתכם על מבחן מהממשלה והמכון לבחינות פסיכו-משהו

בכל מקרה, 123 זה מצוין, וזה הרבה מעל הממוצע

אז תפסיקו לזיין שכל

:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels


99 היה לי מגן 87 וציון בגרות
תעשה חישוב ותגלה כמה הוצאתי בבחינת בגרות
[איזה זין לי]


חבר שלי גם ככה...
הגישו אותו על 88 לבגרות וקיבל 98... זה מזה זין


אני לא יודע מה האיי קיו שלי אבל המבחנים באנטרנט באמת מפגרים...
מה שכן אני הייתי פעם במחוננים הזה ויש לי זכרון טוב מדברים ששמעתי בקושי פעם אחת... (בדרך כלל)
הוכחה לזה זה שכל החטיבה ... יעני כל השלוש שנים לא למדתי אפילו ל 5 מבחנים
והציונים שלי היו בסביבות ה 90 ככה... לפעמים יותר לפעמים טיפה פחות

וגם כל החיים שלי נכשלתי אולי בממש מעט מבחנים... אני זוכר רק איזה שניים או שלושה
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Hell_Copter


וגם כל החיים שלי נכשלתי אולי בממש מעט מבחנים... אני זוכר רק איזה שניים או שלושה


כנראה זה בגלל שאין לך זיכרון טוב.... :)
DjChook
quote:
Originally posted by Dj Moriano


כנראה זה בגלל שאין לך זיכרון טוב.... :)


חחחחחחח
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj Moriano


כנראה זה בגלל שאין לך זיכרון טוב.... :)


חחח המבחנים שנכשלתי היו מבחנים שלא למדתי אליהם שיהיה ברור
אני זוכר אחד בכיתה ה בגאוגרפיה... מועד ב קיבלתי 95 ככה אולי יותר
מקנאים בי אנשים שאני לומד מ 2 עד 3 בלילה ומוציא הכי גבוה בכיתה בתנך לדוגמה
clubber@work
אז ככה:
לי היה כבר צו ראשון וקיבלתי פרופיל 82
אם אתם שואלים למה - אז לא שברתי כלום
אין לי קוצר נשימה או אלרגיות או כל בעיה רפואית אחרת
לא משקפיים ולא עיברון צבעים...
בקיצור אני ניגש לפקידה ושואל אותה למה יש לי 82 ולא 97
אז היא אומרת לי שירד לי על "נקודות חן בגב"
באותו רגע התחלתי לצחוק
היא אמרה שאני רק צריך להביא אישור מרופא שאין לי סרטן או משהו והם
יעלו לי בחזרה אז שלחתי והם לא החזירו לי תשובה אז שלחתי שוב והתקשרתי ועדיין הם לא מקבלים את זה ולא עונים לי...
הבעסה הרצינית היא שרציתי ללכת לסיירת מובחרת אבל בגלל שקיבלתי 82 לא קיבלתי אפילו זימון ליום סיירות...
התקשרתי לשאול למה לא קיבלתי אז הם אמרו לי שאני לא עונה על הדרישות שלהם
אז חשבתי שאולי יש לי קב"א דפוקה אז ביררתי וגיליתי שיש לי 55 וגם קיבלתי
זימון למבדקי צוות אוויר (טיס)
בקיצור עד היום אני רב איתם שיעלו לי את הפרופיל כדי שאני אוכל לגשת ליום סיירות
אני מקווה שיהיה טוב כי הגיוס שלי בנובמבר...
Ariels
אם תתגייס פשוט אל תתפנה מהבקו"מ יש בחר"פ תא לחימה או משהו כזה, אל תתפנה ותגיע לגיוס עם כל האישורים... תוך יומיים אפשר להעלות לך פרופיל

SimonP
quote:
Originally posted by clubber@work
אז ככה:
לי היה כבר צו ראשון וקיבלתי פרופיל 82
אם אתם שואלים למה - אז לא שברתי כלום
אין לי קוצר נשימה או אלרגיות או כל בעיה רפואית אחרת
לא משקפיים ולא עיברון צבעים...
בקיצור אני ניגש לפקידה ושואל אותה למה יש לי 82 ולא 97
אז היא אומרת לי שירד לי על "נקודות חן בגב"
באותו רגע התחלתי לצחוק
היא אמרה שאני רק צריך להביא אישור מרופא שאין לי סרטן או משהו והם
יעלו לי בחזרה אז שלחתי והם לא החזירו לי תשובה אז שלחתי שוב והתקשרתי ועדיין הם לא מקבלים את זה ולא עונים לי...
הבעסה הרצינית היא שרציתי ללכת לסיירת מובחרת אבל בגלל שקיבלתי 82 לא קיבלתי אפילו זימון ליום סיירות...
התקשרתי לשאול למה לא קיבלתי אז הם אמרו לי שאני לא עונה על הדרישות שלהם
אז חשבתי שאולי יש לי קב"א דפוקה אז ביררתי וגיליתי שיש לי 55 וגם קיבלתי
זימון למבדקי צוות אוויר (טיס)
בקיצור עד היום אני רב איתם שיעלו לי את הפרופיל כדי שאני אוכל לגשת ליום סיירות
אני מקווה שיהיה טוב כי הגיוס שלי בנובמבר...



חחחחח גם לי היה קטע עם נקודת חן..הורדתי אז הם שאלו מה זה. אמרתי להם משהו כמו "תקין אין כלום" אז הם אמרו לי טוב ונתנו לי 97 בלי סעיפים..

אגב, סיימתי גיבוש צנחנים/דובדבן! :)
יא איזה קשה זה. נראה לי הדבר הכי קשה שעשיתי בחיים מבחינה פיזית. כולה יומיים אבל מזיינים אותך חבל על הזמן לא עומדים אח"כ.
Hell_Copter
כל הכבוד סיימון!!!!!!
עברת גיבוש... זה כבר מצוין!!!
מה התאריך גיוס שלך?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 
Privacy Statement