|
צבא וגיבושים (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
אני מכיר אחד שנפל מטיס בפסיכולוג אחרי הגיבוש
זה מבלבל אצלם !!
ואח של חבר שלי עף מהקורס 3 שבועות או שבועיים לפני הסוף
אז ויתר והלך לסיירת לא יודע איזה
בהצלחה לכולם
אני מקווה יהיה לי גיבוש לקריה |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by yahel222
אני מכיר אחד שנפל מטיס בפסיכולוג אחרי הגיבוש
זה מבלבל אצלם !!
ואח של חבר שלי עף מהקורס 3 שבועות או שבועיים לפני הסוף
אז ויתר והלך לסיירת לא יודע איזה
בהצלחה לכולם
אני מקווה יהיה לי גיבוש לקריה |
אבל אחרי גיבוש צ"א אין פסיכולוג!!!! הפסיכולוג זה בירפ"א ב'..
אני ד"א 97 קב"א 56 עברתי גיבוש צ"א ואני עדיין מתלבט בין עתודה לקורס טייס. |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DJ_BoN
אבל אחרי גיבוש צ"א אין פסיכולוג!!!! הפסיכולוג זה בירפ"א ב'..
אני ד"א 97 קב"א 56 עברתי גיבוש צ"א ואני עדיין מתלבט בין עתודה לקורס טייס. |
כוס אמא שלכם עם כל הקיצורים המזדיינים האלה.... :eek: |
|
|
| DjChook |
מישהו יודע עם
IQ
משפיע על משהו בצבא ?
יעני עשיתי מבחן מבדק לטעויות למידה, ולא קיבלתי כלום חוץ מאת ה
IQ שלי
זה עוזר למשהו ? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
מישהו יודע עם
IQ
משפיע על משהו בצבא ?
יעני עשיתי מבחן מבדק לטעויות למידה, ולא קיבלתי כלום חוץ מאת ה
IQ שלי
זה עוזר למשהו ? |
אין שום קשר בין הצבא ל
IQ
יש להם בדיקה משלהם שנקראת "קבוצת איכות" -קב"א
אם יש לך
IQ
גבוה מן הסתם שתןציא את המקסימום גם בקב"א- 56 |
|
|
| NyKoN |
וואי
אני כולה בן 14 ותאמת יש לי מוטיבציה גבוה ללהתגייס..
אני רוצה ללכת ליחידה קרבית הכי קרבית שיש
יש לי בעיות קלות כמו משקפיים פלוס 1 וחצי צילינדר שבטח יביא לי סעיף
פעמיים שברתי את היד באותו מקום אבל זה שבר בגלל שהעצם לא גדלה מספיק ואמרו לי שברגע שאני אסיים לגדול זה לא אמור בכלל להשפיע
אין לי אלרגיות
אני לא חולה הרבה
ויש לי המוווווווון פרוטקציות בצבא.. |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אם יש לך
IQ
גבוה מן הסתם שתןציא את המקסימום גם בקב"א- 56 |
ממש לא נכון !!! יש המון גורמים שמשפיעים
IQ מייצג את רמת האינטיליגנציה של אדם אבל יכול להיות אדם ממ ממש פיקח שהסבך בפלילי והקב"א שלו ירד
מוטיבציה משפיעה על הקב"א
אזור מחיה דמוגרפי, מצב משפחתי סוציואקונומי וצורת גידול של האדם
מבנה משפחתי ועבר של אדם
אני לדוגמא הייתי יו"ר של 3 תנועות נוער לפני שהתגייסתי
זה בא לידי ביטוי בקב"א
בגדול הקב"א הכי גבוה שאתה יכול להגיע אליו בכוחות עצמך הוא 54 - זה מה שיש לי
עוד שתי נקודות זו הסביבה שבה גדלת ובה אתה חי |
|
|
| DjChook |
המממ סביבת מגורים - פצצה
אייקייו - 123
מצב משפחתי או מה שאמרת חרטא כזה גם גבוה :)
אבל מה זה ? מבחנים ?
זה נקרא המבחנים הפסיכוטכניים ?
אהה ותנועות נוער ? גם בזה הייתי ועדיין
צופים שולטים ! |
|
|
| MoSH_MaN |
יש לך
IQ 123?
זה לא כזה טוב...
לחבר שלי יש 152
והוא עשה ממזן
אני מת לעשות גם |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יש לך
IQ 123?
זה לא כזה טוב...
לחבר שלי יש 152
והוא עשה ממזן
אני מת לעשות גם |
מוש 123 זה הממוצע אני חושב שאפילו מעל.....
ואין סיכוי לשחבר שלך יש 152 לאיינשטיין היה 142 בערך...... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
לאיינשטיין היה 142 בערך...... |
אתה ממש אידיוט!
לאיינשטיין היה 207 או משהו כזה אני לא זוכר בדיוק |
|
|
| NyKoN |
נכון
מוריאנו אחי
לאיינשטיין היה 207..
מעל 80 זה כבר ממוצע.
לי יש אממממממ 150
עשיתי בחינה באינטרנט באנגלית אבל אם אתה רוצה מוש
www.iqtest.com |
|
|
|
|