return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
22.12.2007 - Intuition Winter Event @ Panama, Amsterdam (NL)
View this Thread in Original format
Ghazala



+++ Lineup +++

Intuition & Friends:
Guiseppe Ottaviani LIVE
Stoneface & Terminal
Progression
DJ Shah
Menno de Jong

House & Progressive:
Fine Taste
Marcus Schössow

When: 22nd of December 2007
Where: Panama, Amsterdam (Oostelijke Handelskade 22)
Time: 22:00 - 04:00
Tickets: 15,- (http://www.intuitionrecordings.com/index.php?id=70)
JaL
Ich melde mal Interesse an ;)

Gruß, JaL
schlauf
Hmm, mich verwirrt ein wenig, dass das letzte Intuition Winter Event im März war, im vergangenen Dezember aber die Intuition Invites stattfand.

Würde gerne mitkommmen, aber befürchte, dass der knappe zeitliche Rahmen so kurz vor Weihnachten mir einen Strich durch die Rechnung macht ... :(
Ghazala
Ich denke mal die Intuition Jungs werden auf der TE nen eigenen Floor bekommen :)
Frank-HH
panama? nein danke..und dann nur bis um 4 uhr????

= nicht dabei!;)
Ghazala
Flyer ist online :) Vielen Dank an Jordy (Ouwe Dwaas) :)
Dazzle78
Woohaaaaa!

absolutely there!
Going to be puzzling since Fine Taste is in area2, really like those guys (More grey than blue is absolutely a favourite track of mine)

Giuseppe, has been a year since I've seen him play so it's about time I hear him again!
Shah.. always love the Mellomania-sets so can't wait to hear that guy live..
Progression, always in for a party
and I'm glad there are some Euphonic-guys in the house as well!

Really a great line up once again, I love these parties!!!
Ghazala
Who doesn't? :D Will be my 3rd Intuition party this year :)
Hueppemann
quote:
Originally posted by Frank-HH
panama? nein danke..und dann nur bis um 4 uhr????

= nicht dabei!;)

Ist vielleicht nicht schlecht, dass es nicht zu lange dauert. Bin 1 Tag davor in Frankfurt bei PvD im U60311.
Wird ein anstrengendes aber geiles Wochenende. Der Weihnachtsmann hat dieses Jahr nur Trance im Säckchen. :D
Ghazala
Rollcall:

01. Ghazala
02. JaL (TBC)
03. Dazzle78
04. Hueppemann
05. nz-fan

:D

Kasperhauser
JEEEEENNNNSSSS?!?

Wenn du hingehst, fährste von WHV?

Mark und ich hätten vielleicht auch interesse :)
Frank-HH
quote:
Originally posted by Kasperhauser
JEEEEENNNNSSSS?!?

Wenn du hingehst, fährste von WHV?

Mark und ich hätten vielleicht auch interesse :)


ich ""hätte"" auch lust, aber da es nur bis um 4 uhr geht...ne!;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement